Jazeker...zie ze hier wel vaak bij toeristen. Heb ze hier nog niet in de winkels gezien. Ik heb al wat boeken gedownload...en die lees ik dan op mijn laptop...niet ideaal maar ja. Echter ik mis nog een aantal jeugd klassiekers...die volgens mij nog niet in electronische vorm beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Al eens gedacht aan een elektronische boeklezer? Amazon heeft bijvoorbeeld de Kindle, en heeft volgens mij ook een flinke hoeveelheid Nederlandse boeken. En boeken zijn nou niet zo groot dat je dat niet kan binnenhalen met een een 128 kbit/s DSL
Had gisteren een leuk telefoontje, krijg dit weekeinde bezoek uit Nederland en die nemen lekkere kaas meequote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:39 schreef flipsen het volgende:
Mijn vrouw wist niet wat ze proefde met al die kazen in NL. Hier is het plastic, plastic en meer plastic wat ze dan kaas noemen. Ook "Gouda" is gewoon plastic hier
Stroopwafels zijn werkelijk altijd een succes in Argentinie, misschien toch maar eens een standje bouwen
nu heb je ons allemaal wakker gemaakt met je geschreeuw....quote:
spannend, alles al een beetje geregeld tot nu toe of nog een hoop te doen voordat jullie gaan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
vanuit een schemerig en net weer droog Nijmegen.
Nog 11 nachtjes en dan gaan we de boot op
wooow, no rest for the wicked!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Dit weekend nog studeren studeren studerenHeb nog 2 tentamens, 2 mondelingen en *telt* 4 essays te leren, voor te bereiden, te schrijven of af te ronden voor we de 28e op de boot stappen.
Op de 28e zelf heb ik zelfs nog een mondeling om 12.30
hier of hierquote:Waar ergens in NZ zit jij?
nee, gemeubileerd huren, of eerste hand huren. In Zweden een duidelijk verschil, in ieder geval...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:32 schreef Individual het volgende:
Huren ipv kopen bedoel je? Hier op het eiland mag ik niet kopen om in te wonen omdat ik allochtoon ben. ik mag wel kopen om het aan een autochtoon te verhuren. Ze houden er vreemde regels op na om gespuis zoals ik buiten te houden.
Ik ben hier tijdelijk (max een jaar) en zal dan weer teruggaan naar mijn huis in Londen. Daar ben ik thuis.
hoe lang zit jij daar eigenlijk al?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:24 schreef breaky het volgende:
Kopen mag ik hier niet....dus als we ooit een huis laten bouwen zal dat op naam van mijn vrouw moeten staan.
Overigens ben ik er nog niet over uit of ik me hier of in Vientiane me wil vestigen...ben eigenlijk altijd iemand geweest die veel verhuisd...
Dikke 4 jaar....en dat is voor mij lang om op een plek te wonen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe lang zit jij daar eigenlijk al?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef qwerty_x het volgende:
Zo, net terug van een lange motorrit. Dat is toch wel een van de voordelen van een zonnig land: het hele jaar door prima motorweer.
Een paar keer per week heerlijk toeren doet wonderen.
Hier is het ook goed motor rijden...maar helaas is het moeilijk om hier een leuke motor te kopen. Er is heel veel licht spul te koop (tot 125cc) en dan heb je nog wat 250cc's en een enkele 400cc (niet nieuw overigens) Meer dan 400cc mag je trouwens niet eens hebben,quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef qwerty_x het volgende:
Zo, net terug van een lange motorrit. Dat is toch wel een van de voordelen van een zonnig land: het hele jaar door prima motorweer.
Een paar keer per week heerlijk toeren doet wonderen.
Nee, dat is inderdaad een toeter.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:32 schreef flipsen het volgende:
Die toeter doet het hem natuurlijkOf is dat iets anders dat op een toeter lijkt
quote:kick /kɪk/
[kik]
–verb (used with object)
1. to strike with the foot or feet: to kick the ball; to kick someone in the shins.
2. to drive, force, make, etc., by or as if by kicks.
3. Football . to score (a field goal or a conversion) by place-kicking or drop-kicking the ball.
Hier zijn deze week de skivelden ook opgegaan, twee weken later dan normaal wegens het gebrek aan sneeuw en nog steeds valt er niet maar het is wel koud genoeg om sneeuw te makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef flipsen het volgende:
Hier sneeuwde het vanochtend eindelijk. Maar goed, het wintersportseizoen dat dit weekend van start moet gaan wordt toch het meest dramatische in lange tijd omdat het vliegveld zeer waarschijnlijk de hele maand juli (wintervakantie in Argentinie) dichtblijftKutvulkaan...
Het heeft 3-4 dagen aan stuk geregend...meer van die stort buien zeg maar. Nu regent het van tijd tot tijd elke dag. Zoals gisteren 2 stortbuien op een dag en dan ook nog een vannacht. En tussen door wat drupjes.quote:
De natuur geeft niet om toeristenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef flipsen het volgende:
Hier sneeuwde het vanochtend eindelijk. Maar goed, het wintersportseizoen dat dit weekend van start moet gaan wordt toch het meest dramatische in lange tijd omdat het vliegveld zeer waarschijnlijk de hele maand juli (wintervakantie in Argentinie) dichtblijftKutvulkaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |