Of bananenrepubliek:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:41 schreef GSbrder het volgende:
Wat een titel
Komkommertijd, kan dit in de OP?
[ afbeelding ]
quote:
Ook. Dat is de keus van de werkgever. Buiten de cao loonsverhogingen om dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat krediet wordt meestal geeconomiseerd in salarisstijging.
Ik wilde het bij een dildo houden.quote:
Werk vinden is ook werkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
In ieder geval bedankt allemaal even. Ik baal er soms gewoon ontzettend van dat het niet lukt. En ja, ik solliciteer ook naar functies `onder mijn niveau´.
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
In ieder geval bedankt allemaal even. Ik baal er soms gewoon ontzettend van dat het niet lukt. En ja, ik solliciteer ook naar functies `onder mijn niveau´.
Het is ook de keus van de werknemer te verwachten dat hij krediet heeft indien hij niets bijdraagt in productie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook. Dat is de keus van de werkgever. Buiten de cao loonsverhogingen om dan.
Begin een schoonmakersbedrijfje i.p.v. je spaargeld op te vreten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
Of drugs dealen, dat is immers ook een vorm van ondernemerschap, wat in rechtse kringen regelmatig als het hoogste goed wordt gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Blijven ontwikkelen, desnoods vrijwilligerswerk of stages.
Even rotwerk aanpakken en vanuit die situatie verder solliciteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
Ik heb niets tegen drugsdealers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of drugs dealen, dat is immers ook een vorm van ondernemerschap, wat in rechtse kringen regelmatig als het hoogste goed wordt gezien.
Als je niks bijdraagt in de productie wordt je buiten gewipt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook de keus van de werknemer te verwachten dat hij krediet heeft indien hij niets bijdraagt in productie.
Dat zijn ook maar makelaars.quote:
Uiteindelijk is je opstelling tijdens het gesprek belangrijker dan je papiertjes. Geloof me, dat is gewoon zo. Probeer eens om jezelf 'gratis' (onkostenvergoeding) aan te bieden bij een bedrijf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:43 schreef Socios het volgende:
Zoals het hoort, maar de overheid meent jou te moeten beschermen tegen het moment dat je economisch overbodig wordt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je niks bijdraagt in de productie wordt je buiten gewipt.
Klopt. Of toch eens bij het UWV of de sociale dienst binnen stappen, die hebben ook redelijk zicht op de arbeidsmarkt en ervaring met de 'moeilijker' gevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt wel goed.
Blijven ontwikkelen, desnoods vrijwilligerswerk of stages.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |