wat wil je weten? ben wel VDJ noob maar wel Traktor proquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Snapt iemand vdj?Ik wil ook draaien, met de hulp van TWP ben ik al een heel eind
Vraag maar op msnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Snapt iemand vdj?Ik wil ook draaien, met de hulp van TWP ben ik al een heel eind
je kan me toevoegen op msn dan leg ik het wel uit, heb ik al eerder gedaan bij users en die snappen het nu ±Pquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Met veel hulp ben ik nu een eckte VDJ expert geworden!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
shift + ctrlquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze weet niet wie ze moet kiezen ±P
±´'quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ja, ik ben daar te lui voor, het komt te vaak voor
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:56 schreef ToT het volgende:
Zo te zien ga ik iets van een minuutje te vroeg stoppen. Symp, zit je klaar?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:57 schreef ToT het volgende:
Met dit nummer heb je ook een misheard lyrics filmpje op youtube: "Hiding M&M's in a lamb"!![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:02 schreef Rockiejj het volgende:
Mensen, sorry dat ik er nu pas ben,
had pech
dat is balenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:02 schreef Rockiejj het volgende:
Mensen, sorry dat ik er nu pas ben,
had pech
Ja,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]PRECIES als zijn zendtijd afgelopen is ook he!
Sucks, dude! Maar welkom in ieder geval!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja,
Ik kom net binnenhuppelen.
Nat, doorweekt, en met een lekke fietsband..
Dat is wel zwaar balen iddquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja,
volgende keer beterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja,
we hebben wel aan je gedacht en 2 bazen hebben je overgenomenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ga ff iets droogs aantrekken!
Wie dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:05 schreef mr-green het volgende:
[..]
we hebben wel aan je gedacht en 2 bazen hebben je overgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |