Das mooi, ik ookquote:
alle obesitas patiënten hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
kijk deze man chickies hunten op 't forum
Gun hun ook een pleziertjequote:
Hosselen heet dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
kijk deze man chickies hunten op 't forum
Ik laat me niet zo snel afschrikken schatquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef TripleS het volgende:
[..]
Hosselen heet dat.
Ts: Nee,nog niet gedate (denk ook niet dat mannen mij aantrekkelijk vinden n.a.v. mijn posts
Je post als een verschrikkelijke vrouw ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef TripleS het volgende:
[..]
Hosselen heet dat.
Ts: Nee,nog niet gedate (denk ook niet dat mannen mij aantrekkelijk vinden n.a.v. mijn posts
Mannen vinden uiterlijk niet belangrijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef TripleS het volgende:
[..]
Hosselen heet dat.
Ts: Nee,nog niet gedate (denk ook niet dat mannen mij aantrekkelijk vinden n.a.v. mijn posts)
En ik weet waar toe in staat die verlegen meisjes zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef beammeup68 het volgende:
Ik weet uit ervaring dat dames met een grote mond opeens ook heel verlegen kunnen zijn.
2 quoten lukt me niet evenals spoilers,ben echter te lui om op te zoeken hoe het werkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
@TripleC : waarom quote je nietoh en ben je in het echt ook een botte boer? Dat staat natuurlijk los van uiterlijk.
Nou kom danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef TripleS het volgende:
@Spermadonor: Ouwe hosselaar!
@ U.N.C.L.E : ondanks dat ik in real life een ontzettend lekker wijf ben ,hang ik hier de botte boer uit
Zoals de gemiddelde vrouw dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef TripleS het volgende:
[..]
kraam de hele dag onzin uit en heel af en toe heb ik weleens wat nuttigs te melden.....af en toe
GATVERDAMME DOE IS NORMAAL DAT IK ERUIT ZIE ALS EEN HOMO BETEKENT NIET DA TIK MET JOU GA GOOR JONGquote:
HAD HET NIET TEGEN JOU!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
GATVERDAMME DOE IS NORMAAL DAT IK ERUIT ZIE ALS EEN HOMO BETEKENT NIET DA TIK MET JOU GA GOOR JONG
Het is het innerlijk dat teltquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mannen vinden uiterlijk niet belangrijk
Je negeert mijn vraagquote:
Een glimlach verscheen zojuist op mijn gezichtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:50 schreef beammeup68 het volgende:
Innerlijk? Vooral dat deel waar de harde strekkende centimeters ingaan,..
dan heb je meer hapkans in KPDquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef Dimens het volgende:
Alsof vrouwen op Fok! ook echt vrouwen zijn.![]()
Waarom staat dit eigenlijk in SEX, is dat waar je op uit bent?
Dat hangt er vanaf ;quote:
Ga je weer lastig zijn Dimensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:58 schreef Dimens het volgende:
Alsof vrouwen op Fok! ook echt vrouwen zijn.![]()
Waarom staat dit eigenlijk in SEX, is dat waar je op uit bent?
Check zometeen je PMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:59 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf ;
Leeftijd?
Lengte?(dat andere mag ook vermeld worden,is een pré)
Netto maandinkomen?
Hoeveelheid vermogen?
Ja hoor DromstickNLquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Koos hopeloos, kun je de deur wel eens uitkomen?
Aahhhh (sorry man!)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:03 schreef beammeup68 het volgende:
Ik heb van alles wat SpermaDonor je PM't de helft.
Slowchats ftw!quote:
Daar zal hij zeker kans hebben.quote:
R&P had beter geweest voor dit soort dingen, maar jij had toch beter in PUB kunnen posten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ga je weer lastig zijn Dimens![]()
Er kan van alles gebeuren en misschien ook sex, dit leek me het meest gepaste subforum!
FOKsters vragen om veel tijd, dat weet je he.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja hoor DromstickNL
Moet iedere ochtend om 6 uur beginnen tot 20 dusss
Kan ze eindelijk ophouden met kijken naar Wie Trouwt Mijn Zoon, genoeg slappe wijven die zich hier op de foks aanbieden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dit topic ga ik aan mijn moeder laten lezen
Maak jij je daar maar geen zorgen over hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
FOKsters vragen om veel tijd, dat weet je he.
En wat heb je liever?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef TripleS het volgende:
Wat een geweldig effectief Fok!avondje is het toch.
De een wil mijn gedragen strings kopen en de ander probeert me te hosselen
Ik denk wel meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
sidenote: 90% van de "vrouwen" op FOK! zijn kerels.
En dat weet jij, omdat?quote:
Tja....quote:
Nou dan doen we eerst wel een date en koop ik daarna je strings en bh's op!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef TripleS het volgende:
[..]
Tja....
Daten met een fokker , dus daten met autist en/of persoon met andere vreemde eigenschappen
Of
Geld verdienen aan mijn oude collectie strings die nu liggen te verstoffen.
Moeilijk moeilijk moeilijk
Is te middelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef beammeup68 het volgende:
Valt er niet iets te middelen?
Een date waarna we strings ruilen?
Leuk geprobeerd +1 voor jouquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nou dan doen we eerst wel een date en koop ik daarna je strings en bh's op!
Wanneer kan je?
Kijk dat gaat de goede richting opquote:
Ik wil graag zien hoe het te middelen object zich het beste leent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:34 schreef beammeup68 het volgende:
Ok,.. van welk lichaamsdeel/delen wil je een foto per PM?
Maar hoe oud ben jij nu dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:37 schreef TripleS het volgende:
[..]
Ik wil graag zien hoe het te middelen object zich het beste leent.
Voorkant en achterkant will do
Dat magquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kijk dat gaat de goede richting op
Daarna nieuwe lingerie bij Marlies Dekkers ?
Minstens inderdaad.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
dimens heeft minstens 9 vrouwelijke kloons
Vrouwlijke intuitie.quote:
WAAROMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Minstens inderdaad.
Een daarvan is TS nu aan het versieren.
Sukkelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:46 schreef Dimens het volgende:
Oeps, daar ging iets mis. Dat moest ik via mijn vrouwelijke kloontje posten.
Want?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Sukkel
Nu zou een Ban wel terecht zijn![]()
quote:
Nee, doet me te veel denken aan datingsite. Ik kom mensen liever tegen in een gesprek en an dm/pmquote:
Nee, doet me te veel denken aan datingsite. Ik kom mensen liever tegen in een gesprek en an dm/pmquote:
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef Kaskade het volgende:
Er zijn geen kloontjes, het was gewoon een goed afgesproken stunt.
Iedereen was voor zichzelf.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]Inderdaad, goed geregeld alles.
Wat zij zegt.
Sorry man.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:38 schreef beammeup68 het volgende:
Ik geloof dat de spanning er nu wel af is.
Ben je ook een viezerik als je gaat trekken voor de cam, ga chatroulette doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:46 schreef Pan.da het volgende:
Ik heb wel eens een MSN date gehad met een Fok!ster, ook met cam. Uiteindelijk begon ik mezelf af te trekken en toen heeft ze me geblokkeerd :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |