Etsuquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe er alles aan om jou terug te winnen.
Ezell
Daar heb ik dan weer geen last van gehad. Wat doe jij in die parken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook wel mooi... MAAR DIE GODVERDOMMESE EEKHOORNS MOETEN OPROTTEN BAH. HET ZIJN VIEZE DIKKE RATTEN MET EEN STAART VAN DICHTBIJ EN ZE KOMEN NAAR JE TOE![]()
![]()
Jezelf G vinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik diss je met je eigen teksten, ik ben G
Zo wat elke jongen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef Water123 het volgende:
Wat doen jullie voornamelijk in jullie vrije tijd? Ik heb eigenlijk niks nuttigs meer te doen sinds ik vakantie heb en ik verveel me dus
Heh? Was met school een keer. Liepen we door zo'n park komen die beesten op je afquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu
[..]
Daar heb ik dan weer geen last van gehad. Wat doe jij in die parken?
Werken en SC'en.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef Water123 het volgende:
Wat doen jullie voornamelijk in jullie vrije tijd? Ik heb eigenlijk niks nuttigs meer te doen sinds ik vakantie heb en ik verveel me dus
Den Drenthse Republiekquote:
Cool.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Den Drenthse Republieke
Luxemburg wordt mijn 3e keer naar het buitenland
Bij ons renden ze juist weg. Nouja, ze zijn wel schattig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heh? Was met school een keer. Liepen we door zo'n park komen die beesten op je af
NEEquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cool.
Ben ik nooit geweest.Is het de moeite waard?
Luxemburg is echt mooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cool.
Ik ben te lui om te werkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werken en SC'en.
En Ezell + Klinkerbotsing aanbidden.
Grafjong.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe zelf maar, ijdelheid straalt van je af.
Bergen zijn mooi.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben ik 100x doorheen gereden, zag alleen bergen.
Dan is het niet terecht dat je gaat zeuren.quote:
Aan Jan denken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben verliefd op Dastan geworden. Maar hij mag dit niet weten omdat Platonische relatie alles dit dat. Wat nu?
Dastan is al van mij verdomme.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben verliefd op Dastan geworden. Maar hij mag dit niet weten omdat Platonische relatie alles dit dat. Wat nu?
Doe ik toch ook. Hem aanraken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan is al van mij verdomme.Blijf met je poten van hem af.
Er is hier gewoon geen leuk werkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan is het niet terecht dat je gaat zeuren.
Ik heb vorige week 38 uur gewerkt en heb liever geld verdienen dan thuis uit mn neus eten.
Goedzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ik toch ook. Hem aanraken.Ik zou niet durven.
Het recreatieteam van Landal had hele leuke activiteiten 9 jaar terug hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cool.
Ja het is gewoon verschrikkelijk. Zo erg dat ik bijna mijn docent biologie wilde mailen of ik de lessen met 5vwo mocht volgen *alvast voorbereiding voor op mijn herkansing*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:23 schreef Keauning het volgende:
Als je niet werkt in de vakantie begrijp ik best dat je je verveelt.
Wat een hel moet dat zijn.
Broodjes, croissantjes, pisoletjes, gasverpakkingen, taarten, koeken en snacks verkopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bloemen, planten, sigaretten, drank verkopen bij de Deen
Wat is er mis met Drenthe?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het recreatieteam van Landal had hele leuke activiteiten 9 jaar terug hoor
Maar voor de rest, Drenthe
Hyde Park in London was het trouwens. Via youtube;quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij ons renden ze juist weg. Nouja, ze zijn wel schattig.
Gewoon met je handen. Proberen naar je beeldscherm te grijpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh jongens, hoe verklein ik een foto? Voor in mijn fotoboek? Als hoofdfoto?Die moet 200x300 worden.
Te lui voor Google.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh jongens, hoe verklein ik een foto? Voor in mijn fotoboek? Als hoofdfoto?Die moet 200x300 worden.
Dat probeerde ik als eerste.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon met je handen. Proberen naar je beeldscherm te grijpen.
Ik kon geen fatsoenlijke vinden sorry hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Te lui voor Google.
http://www.picresize.com/
Wat is er mis met Flevoland.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Keauning het volgende:
[..]
Drenthe is de kutste provincie van HEEL nederland, samen met Flevoland.
Je weet dat Lowlands in Flevoland plaatsvindt? En dat daar Walibi World ligt? Wtf?!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Keauning het volgende:
[..]
Da's waar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee anders vraag ik het hier toch nietGekkie.
Zo saai om er ieder jaar op vakantie te gaanquote:
Owquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's waar.Je moet gewoon een vogeltjesdans doen, en dan pas naar je beeldscherm grijpen.
Ah, schattig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hyde Park in London was het trouwens. Via youtube;
Ze zijn eigenlijk toch wel leuk
Oké. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik weet het niet. Wat vind jij dan een leuke provincie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Keauning het volgende:
[..]
sst, ik wilde ongemerkt doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bijna #200 jongens en meisjes!
IBT HUNT.
Tuurlijk niet. Alsof de inhoud hetzelfde is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Etsu het volgende:
Op basis van provincies uitmaken welke provincie het leukst is
Iedere provincie is zowat zelfde.
Limburg sowieso.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, schattig.
[..]
Oké. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik weet het niet. Wat vind jij dan een leuke provincie?
Tuurlijk wel. Iedere provincie heeft een school en huisjes staan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alsof de inhoud hetzelfde is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iedere provincie heeft een school en huisjes staan.
Zo bedoelde ik het natuurlijk niet. In Noord-Holland (quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iedere provincie heeft een school en huisjes staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |