Hyde Park in London was het trouwens. Via youtube;quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij ons renden ze juist weg. Nouja, ze zijn wel schattig.
Gewoon met je handen. Proberen naar je beeldscherm te grijpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh jongens, hoe verklein ik een foto? Voor in mijn fotoboek? Als hoofdfoto?Die moet 200x300 worden.
Te lui voor Google.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh jongens, hoe verklein ik een foto? Voor in mijn fotoboek? Als hoofdfoto?Die moet 200x300 worden.
Dat probeerde ik als eerste.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon met je handen. Proberen naar je beeldscherm te grijpen.
Ik kon geen fatsoenlijke vinden sorry hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Te lui voor Google.
http://www.picresize.com/
Wat is er mis met Flevoland.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Keauning het volgende:
[..]
Drenthe is de kutste provincie van HEEL nederland, samen met Flevoland.
Je weet dat Lowlands in Flevoland plaatsvindt? En dat daar Walibi World ligt? Wtf?!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Keauning het volgende:
[..]
Da's waar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee anders vraag ik het hier toch nietGekkie.
Zo saai om er ieder jaar op vakantie te gaanquote:
Owquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's waar.Je moet gewoon een vogeltjesdans doen, en dan pas naar je beeldscherm grijpen.
Ah, schattig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hyde Park in London was het trouwens. Via youtube;
Ze zijn eigenlijk toch wel leuk
Oké. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik weet het niet. Wat vind jij dan een leuke provincie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Keauning het volgende:
[..]
sst, ik wilde ongemerkt doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bijna #200 jongens en meisjes!
IBT HUNT.
Tuurlijk niet. Alsof de inhoud hetzelfde is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Etsu het volgende:
Op basis van provincies uitmaken welke provincie het leukst is
Iedere provincie is zowat zelfde.
Limburg sowieso.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, schattig.
[..]
Oké. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik weet het niet. Wat vind jij dan een leuke provincie?
Tuurlijk wel. Iedere provincie heeft een school en huisjes staan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alsof de inhoud hetzelfde is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iedere provincie heeft een school en huisjes staan.
Zo bedoelde ik het natuurlijk niet. In Noord-Holland (quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Iedere provincie heeft een school en huisjes staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |