Dit cultuur noemenquote:
Vrouwen en stemrecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh ik klikte op "Barney Stinson" om een foto te zien, komt er in beeld: "momentje je stem wordt verwerkt..."
:S
anyway,
Ik vind Charlie Harper veel aantrekkelijker.
Dit is precies waarom vrouwen geen stemrecht zouden mogen hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh ik klikte op "Barney Stinson" om een foto te zien, komt er in beeld: "momentje je stem wordt verwerkt..."
:S
anyway,
Ik vind Charlie Harper veel aantrekkelijker.
quote:
Stemmen op de SGP..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is precies waarom vrouwen geen stemrecht zouden mogen hebben
Ja en ze heeft recht op een ketting van maximaal 3 meter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
enige grondrecht van het vrouw is het aanrecht type?![]()
![]()
![]()
Is afhankelijk van de grootte van de keuken he.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja en ze heeft recht op een ketting van maximaal 3 meter.
Daarom heb ik het ook alleen over de personen in de serie en niet over de acteurs, anders zouden hier allemaal homofoben komen rellen. Zoals jijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Charlie ............... Barney (Neil Patrick Harris) is in het echt een fag. dus wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom ook het woordje 'maximaal'. Die 3 meter is gebaseerd op de gemiddelde grootte van een keuken, dus dames met een grote keuken hebben pechquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Is afhankelijk van de grootte van de keuken he.
Dat wordt dus een ketting van maximaal 1 meter met jullie budget.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daarom ook het woordje 'maximaal'. Die 3 meter is gebaseerd op de gemiddelde grootte van een keuken, dus dames met een grote keuken hebben pech
Je kent deze 2 bazen toch wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie de foto's niet dus ik ga niet stemmen.
Barney is zo episch dat hij sex met mannen kan hebben en dan toch niet homo isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Charlie ............... Barney (Neil Patrick Harris) is in het echt een fag. dus wtf
Correct. Mijn vriendin wil daarom ook zo snel mogelijk verhuizenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wordt dus een ketting van maximaal 1 meter met jullie budget.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Barney is zo episch dat hij sex met mannen kan hebben en dan toch niet homo is
Er staat maximaal 1 meter, dat weet je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Correct. Mijn vriendin wil daarom ook zo snel mogelijk verhuizen
Oké, even checken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, daarom wil ze ook verhuizen
Dit is onwaar...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef Dr.Cooper het volgende:
Charlie is duidelijk meer baas dan Barney.
Ga ergens anders trollen debielquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef cool15 het volgende:
het is charlie sheen niet charlie harper oetlul
Het is Carlos Irwin Estevez, oetlulquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef cool15 het volgende:
het is charlie sheen niet charlie harper oetlul
Ramón Gerardo Antonio Estévezquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is Carlos Irwin Estevez, oetlul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |