Nou mijn theorie is in ieder geval wel in orde...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan die mensen op tv
wat deed je dan fout in de praktijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou mijn theorie is in ieder geval wel in orde...
Met theorie kun je geen auto besturen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou mijn theorie is in ieder geval wel in orde...
Jaja, doe ook even een cursus Nederlands. Misschien begrijpen we het dan. Mafkees.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar zij het wel hebben mogen doen en ik niet, klopt er iets niet..
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef fratsman het volgende:
Ben ik hier goed voor het Pim-bashen? Iets later ingeschakeld.
Pim stelt ons weer niet teleur.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef fratsman het volgende:
Ben ik hier goed voor het Pim-bashen? Iets later ingeschakeld.
Nee, klopt. Maar wat die mensen presteren.. Dat kan ik wel beter. Nu mag het niet vanwege medicatie, maar die had ik tien jaar geleden wel beter gedaan hoor.quote:
Laatst reed er een meisje achter mij die dr mascara bij aan het werken was. Nu heb ik al een klein eitje op mn achterbumper, dus ik dacht... als ik haar nou per ongeluk achterop laat knallen...ze zat immers niet op te letten...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef trovey het volgende:
Kapper ...bakkebaarden....je bent aan het autorijden idioot.
Wegligging en bochten sturen vooralquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wat deed je dan fout in de praktijk?
Mensen zijn met van alles bezig in de auto behalve opletten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laatst reed er een meisje achter mij die dr mascara bij aan het werken was. Nu heb ik al een klein eitje op mn achterbumper, dus ik dacht... als ik haar nou per ongeluk achterop laat knallen...ze zat immers niet op te letten...
Maar mijn kindjes zaten ook bij me in de auto, anders had ik het gedaan.
Je medicatie heb je 10 jaar geleden beter gedaan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar wat die mensen presteren.. Dat kan ik wel beter. Nu mag het niet vanwege medicatie, maar die had ik tien jaar geleden wel beter gedaan hoor.
Mja, maar die bumper van mij moet tohc ooit op andermanskosten gefixed worden....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Mensen zijn met van alles bezig in de auto behalve opletten.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:11 schreef DJKoster het volgende:
En dit was een rustige dag in Enschede... Ze moeten eens terugkomen op een drukke zaterdag.
Mijn stad, wat doe je..
Daar had ik niet echt veel moeite mee.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja, maar die bumper van mij moet tohc ooit op andermanskosten gefixed worden....
Pim denkt alleen aan zijn haarpuntjes. Voor de rest heeft hij geen hersencellen meer overquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:12 schreef trovey het volgende:
Pim denkt aan kritiekpuntjes...zijn instructrice aan straatgevaarlijk.....
En ook geen rijbewijs...die zijn op een brommer nog levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef takeshi-san het volgende:
gevaar op de weg zulke mensen moet je geen auto geven
Het was echt z'n allerbeste examen ooit, zei hij nog met 5 ingrepen en 6 theoriefouten.quote:
Ik ken zo iemand, ik zat laatst met hartkloppingen bij haar in de auto.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef takeshi-san het volgende:
gevaar op de weg zulke mensen moet je geen auto geven
Die zijn bij die kapper achtergebleven...even uitgeschoten met de schaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Pim denkt alleen aan zijn haarpuntjes. Voor de rest heeft hij geen hersencellen meer over
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was echt z'n allerbeste examen ooit, zei hij nog met 5 ingrepen en 6 theoriefouten.
Hij moest juist nog naar de kapperquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Die zijn bij die kapper achtergebleven...even uitgeschoten met de schaar.
Ik zou dus ter plekke zijn uitgestapt, de persoon uit de auto hebben getrokken om die daarna achterin de auto te zetten en dan zelf verderrijden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand, ik zat laatst met hartkloppingen bij haar in de auto.
"oh, hebben die voorrrang... ik dacht dat ik dat overal had"
"oh een bocht"
En maar aan de knoppen van de radio zitten, klappen tijdens het rijdenen meer van zulks...
Ik rijd voortaan wel zelf.
Dat uitschieten was voor de uitzending...dat blijkt wel uit zijn handelingen en opmerkingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij moest juist nog naar de kapper
En Pim.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:18 schreef takeshi-san het volgende:
[..]
vrouwen aan het stuur bloed aan de muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |