We vragen ons in dit topic allemaal af hoe het ze gelukt is om te slagen.....we houden het op omkoping (in natura of geld) of op het feit dat de examinator wat is overkomen en ze zelfs hun examenformulier zo hebben kunnen invullen of dat de examinator een totale blackout had tijdens hun examen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik zag gisteren een stukje. Gewoon in scene gezet toch? Ze laten mensen die zo rijden toch niet slagen?
Dan wil je juist níet dat ze wint, want dan is ze de slechtste chauffeur van NLquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:24 schreef postmortum het volgende:
Ik hoop dat oma Elly wint , ze doet erg haar best en ik zie ook goede vooruitgang.
diegene die het meest vooruit is gegaan WINT een autoquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan wil je juist níet dat ze wint, want dan is ze de slechtste chauffeur van NL.
Als in niet op een circuit?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef postmortum het volgende:
volgende week mogen ze weer in het verkeer in
Of hij heeft zn examen in natura betaald bij een examinator die roch al tegen zn pensioen aan zat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:51 schreef hooibaal het volgende:
Pim zijn rijbewijs moet acuut worden ingevorderd op basis van artikel 5, ook al is het tijdens de opnames van een tv-programma. Wat die doet is pas echt levensgevaarlijk. Iedere chauffeur zal in geval van paniek op de rem trappen, maar hij trapt op het gas. (Iets wat Esther hooguit per ongeluk zou overkomen...)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef zakpatat90 het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk muziekstuk je aan het begint hoort als de jury wordt voorgesteld?
Slik....quote:
Overdrijven is ook een vak hèquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Slik....
[ afbeelding ]
Whaaaaaaa[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:45 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hè![]()
En ze reden voor het programma ook al op de (openbare) weg.
helaas
Kan fijn zijn dat ze alles doet wat een ander zegt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:46 schreef elkravo het volgende:
die Ester moet geen rijles hebben maar een cursus zelfvertrouwen... mijn god... doet alles wat een ander zegt...
[flauwmodus] Zo is ze ook aan d'r rijbewijs gekomenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan fijn zijn dat ze alles doet wat een ander zegt.
Broekje uit, je weet toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |