Het is altijd handig dat je uit je hoofd weet waar je bent op de wereld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Disposable het volgende:
[..]
en dat leer je met Aardrijkskunde?_!!!!!!!!!!!
Precies. Anders eindig je zoals die mongolen uit Oh Oh Tirol, niet wetend waar je op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is altijd handig dat je uit je hoofd weet waar je bent op de wereld.
Iets van jezelf verder ontwikkelen dan je neus lang is?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef Pipo1234 het volgende:
Tot zekere hoogte geef ik TS gelijk. Het gaat niet zozeer om de vakken denk ik. Eerder wat je leert... Waarom leer je bij geschiedenis over nietszeggende gebeurtenissen en bij Aardrijkskunde over landen ver van hier? Het kan beter gaan over interessante dingen die ons dagelijks leven nog steeds beïnvloeden.
Exact, de secretaresse bij het werk van een van mijn ouders wist niet eens dat er 2 wereldoorlogen waren geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef Schalks. het volgende:
Overigens vind ik het een toonbeeld van zwakzinnigheid als iemand dergelijke 'basiskennis' zoals hoofdsteden, ligging van landen en belangrijke historische gebeurtenissen niet heeft.
Wiskunde komt in vrijwel elk vervolgstudie voor, van statistiek tot techniek, dus dat wordt verworpen.quote:
Dat argument verwerpt niet dat het nergens goed voor is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef Disposable het volgende:
[..]
Wiskunde komt in vrijwel elk vervolgstudie voor, van statistiek tot techniek, dus dat wordt verworpen.
Ik ga even in een hoekje zitten huilen na deze mededeling.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Exact, de secretaresse bij het werk van een van mijn ouders wist niet eens dat er 2 wereldoorlogen waren geweest
En dat had een vmbo diploma
Google maps GEK!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Precies. Anders eindig je zoals die mongolen uit Oh Oh Tirol, niet wetend waar je op vakantie gaat.
Moeten ze wel weten waar ze moeten zoeken...en dat weten ze niet.quote:
Het was een blond meisje van een jaar of 24 en ze ging ook alleen maar met getinte mensen om (no offence geen probleem verder ik heb ook een getinte mattiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ga even in een hoekje zitten huilen na deze mededeling.
Mwah de basis is wel goed, en meestal wel handig.quote:
Ik ben al 8 jaar verder, hoelang moet ik nog wachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef Proletariaat het volgende:
Niemand die je dwingt om Frans te kiezen hoor. Onterechte klacht, later zul je veel profijt hebben van dingen die je op de middelbare school hebt geleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |