idemquote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
hmm bij mn spullen staat overal achter levering 13-17 juni
helemaal bovenaan opeens 20-24 juni
Kan hem dus niet vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze net erbij gegooid
lekkere service bieden ze dan. of hebben ze er al contact over opgenomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:37 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Al 2en halve maand aan het wachten. Ik denk dat ik de bestelling maar annuleer want hier heb ik ook vrij weinig aan.
Precies hetzelfde als op de computer maar dan op je mobielquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Hoe doen jullie dat via je mobiel, ik werd er echt helemaal wanhopig van
Doen ze m niet bij de buren afleveren dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:22 schreef Joell het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als op de computer maar dan op je mobielEigenlijk geen idee hoe je het uit moet leggen, maar ik heb een app ervoor & een android telefoon, op m'n vorige mobiel ging het namelijk ook niet
O o O! mijn bestelling komt morgen binnen, precies als er niemand thuis is
Ik heb een iPhone maar het gaat zooooo traag en dan tik ik weer op het verkeerde en dan moet ik weer terug en aargh!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:22 schreef Joell het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als op de computer maar dan op je mobielEigenlijk geen idee hoe je het uit moet leggen, maar ik heb een app ervoor & een android telefoon, op m'n vorige mobiel ging het namelijk ook niet
O o O! mijn bestelling komt morgen binnen, precies als er niemand thuis is
Mweh, weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doen ze m niet bij de buren afleveren dan?
Ja oke, snap ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:29 schreef Joell het volgende:
[..]
Mweh, weet ik eigenlijk nietVolgens mij was het vorige keer dat het van het postkantoor gehaald moest worden, niet dat het ver is maar het gaat om het idee
Goeie onderbouwingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:45 schreef Gemaskerde het volgende:
H&M zuigt gewoon, kleding kan wel eens nice zijn maar het online bestellen is klote.
Ja mooi hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:00 schreef heaven7 het volgende:
1 singlet is naar 5 augustus gegaan en voor het gemak hebben ze mn 'alles in 1 pakket' maar veranderd naar een bepaalde datum en dat topje gecanceldWtf!
Heb hem ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze net erbij gegooid
gewoon een fout, sowieso als er om 8 uur nog zoveel opstaat en de artikelen niet als een malle van de site vliegen, dan kun je op je vingers wel natellen dat er iets niet klopt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:01 schreef MaLo het volgende:
Leuk, ik bestel weer eens dingen die bij de kassa uitverkocht blijken te zijn. En ja, ik bestel netjes artikel voor artikel (dus voor ieder artikel naar de kassa)
Heb bovenstaande net besteld en dat ging prima hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:14 schreef alors het volgende:
[..]
gewoon een fout, sowieso als er om 8 uur nog zoveel opstaat en de artikelen niet als een malle van de site vliegen, dan kun je op je vingers wel natellen dat er iets niet klopt.
dan heb je gewoon toevallig mazzel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb bovenstaande net besteld en dat ging prima hoor
H&M maakt mij blij met een dode musquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:14 schreef alors het volgende:
[..]
gewoon een fout, sowieso als er om 8 uur nog zoveel opstaat en de artikelen niet als een malle van de site vliegen, dan kun je op je vingers wel natellen dat er iets niet klopt.
huh waar dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die gouden en zilveren shorts van de Divided![]()
Wordt ie dan vandaag nog geleverd? Ik weet dat het al 100x is gevraagd, maar kan et niet terugvindenquote:15.06.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Vandaag durf ik niet te zeggen, want volgens mij krijg je dan een melding dat die met een koerier van TNT wordt verzonden. Maar zal niet lang meer duren voordat je het binnen hebt..quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:39 schreef Melochan het volgende:
Als er dit bij mij bestelling staat;
[..]
Wordt ie dan vandaag nog geleverd? Ik weet dat het al 100x is gevraagd, maar kan et niet terugvinden
Dat, nog even een paar keer refreshen straks, kan zomaar zijn dat er opeen Chauffeur onderweg staat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:42 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Vandaag durf ik niet te zeggen, want volgens mij krijg je dan een melding dat die met een koerier van TNT wordt verzonden. Maar zal niet lang meer duren voordat je het binnen hebt..
waar mail jij naar toe?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef farfallina het volgende:
Bestelling weer een week uitgesteld... Nog maar eens een keer een boos mailtje sturen dan. Zou toch leuk zijn als ik m'n bikini en short enz krijg voordat ik vakantie ga. Dus ben benieuwd of ze het gaan redden om het binnen 6 weken te leveren...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:15 schreef farfallina het volgende:
[..]
Naar H&M, maar dat leek me duidelijk in het H&M-topic...
Ja, dat snapte ik ook wel, maar dat adres is nou niet bepaald lastig te vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:16 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ze bedoeld uiteraard het mailadres..
Op de H&M Facebook site!quote:
Waar?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Op de H&M Facebook site!
Foto's, new Divided arrivals 2011.
Die van vorige week, drie dagen ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Even serieuze vraag, wat is de snelste levering die bij jullie tot nu toe heeft plaatsgevonden?
Euhmz.. echt al een jaar geleden ofzo, inderdaad 3 dagenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Even serieuze vraag, wat is de snelste levering die bij jullie tot nu toe heeft plaatsgevonden?
Ja die volgens mijquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Welke korte broek was dat, die van een tientje?Had ik vorige week ook, normaal gesproken heb ik ook 31 maar hier kreeg ik maat 40 nog niet over m'n heupen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van vorige week, drie dagen ofzo
Haha, ik kreeg n.a.v. al die andere reacties echt een indruk van H&M alsof ze altijd vier weken duren met versturen van bestellingen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:44 schreef Joell het volgende:
[..]
Euhmz.. echt al een jaar geleden ofzo, inderdaad 3 dagen
Soms krijgen ze er ineens vaart in jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik kreeg n.a.v. al die andere reacties echt een indruk van H&M alsof ze altijd vier weken duren met versturen van bestellingen.
Will doquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:23 schreef Saisai het volgende:
Hey MI-etje, wil je laten weten hoe die jumpsuit valt? Ik ben vrij lang en meestal passen die jumpsuits mij niet omdat ze nogal eeeh strak om de tenen zitten zeg maar.
Ben benieuwd hoe dat met deze is
Dat dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vouw het ook zo netjes mogelijk weer op, doe het in de juiste zakjes en dan gaat het de zak of doos weer in...
Als ze dat echt doet verdiend ze gewoon dat het niet geaccepteerd wordt voor retourquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Mylene het volgende:
Hoe doen jullie een retourbestelling? Ik was bij een vriendin en die gooide alles wat retour kon gewoon in de doos alvorens de sticker in te vullen. Ik zou dat niet kunnen hoor. Ik vouw het op, doe het netjes in het plastic en in de retourzak of doos.
Mwah, het gaat wel in dezelfde zakjes, maar echt netjes vouw ik het niet op (vanwege het stofje lukt dat ook vaak niet)quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Mylene het volgende:
Hoe doen jullie een retourbestelling? Ik was bij een vriendin en die gooide alles wat retour kon gewoon in de doos alvorens de sticker in te vullen. Ik zou dat niet kunnen hoor. Ik vouw het op, doe het netjes in het plastic en in de retourzak of doos.
En daardoor krijgen we dus steeds verkeerde dingen geleverdquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Als ze dat echt doet verdiend ze gewoon dat het niet geaccepteerd wordt voor retour
Tokkiegedrag.
Ik knip ze open als het niet fatsoenlijk kanquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:17 schreef Merel1808 het volgende:
Ik vouw nooit iets echt netjes op, ik prop ook niet, maar als ik het krijg zit het ook bijna nooit netjes opgevouwen in het zakje. Terug in het juiste zakje probeer ik altijd wel, maar dat is ook lastig aangezien die zakjes altijd faliekant kapotscheuren als ik ze open maak
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:26 schreef anisoptera het volgende:
Pfrt. M'n bestelling staat nog steeds op voorgemeld.
Hihi, dat doe ik ook, nu voel ik me opeens écht netjes, ook vouw ik het netjes op en doe het in het juiste zakje terug ^^quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik knip ze open als het niet fatsoenlijk kan
Ben ik dan zo netjesIs ook voor het eerst
Ik ook. Eerder deed ik het heel netjes, maar ze zullen het toch in nieuwe zakjes moeten doen als je het retourneert dus dat vond ik wat doelloos. Vouw de spullen wel altijd (redelijk netjes) weer op.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:21 schreef Tegan het volgende:
Ik scheur zakjes altijd open, tenzij ik al vantevoren weet dat het verschrikkelijk is en ik het terug ga sturen.
's ochtends vroeg staat ie er nog wel eensquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:45 schreef farfallina het volgende:
Nou, heb een reactie op mijn mail; dat ze begrijpen dat het vervelend is, maar dat ze een ''leveringsachterstand in het distributiecentrum'' hebben en dat er nog geen exacte leverdatum bekend is. Ze hebben wel de leveringskosten verwijderd (die waren al verwijderd). Liever heb ik dat ze gewoon m'n pakketje opsturen
![]()
En weet iemand of ze die ketting met dromenvanger nog hebben? 's Ochtends ofzo? Had hem namelijk besteld, maar hij zat niet in het pakketje vorige maand. En heb hem sindsdien niet meer op de site zien staan.
Volgens mij komt die zo ongeveer iedere donderdag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Iemand ook die mail ontvangen van H&M?
Ik ben vanochtend ook geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:17 schreef alors het volgende:
Ze beginnen langzaamaan ook met de sale in de winkel, ik zal als ik thuis ben wel even posten wat ik heb gezien.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend ook geweest.
Heb niet veel sale gezien nog..
En veel van wat ik in mijn online (sale-)bestelling had, hebben ze niet eens in de winkel.
Ik heb wel een zwarte jumpsuit gescoord, die ik al heel lang wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |