quote:2012
Hoogte van ongeveer een breedte van ongeveer 46mm x 172mm x Diepte 268.5mm (exclusief uitstekende delen)
De nieuwe controller is 6,2 inch, 16:9 is iets dat de bekende knoppen en touch screen controller combineert, het pad is bevestigd aan twee dia's.
Deze oplaadbare controller / uit-knop, HOME-toets, pendelknop, A / B / X / Y knoppen, L / R knoppen, ZL / ZR is aangesloten op de knop. Bovendien, accelerometers, gyroscopen, trilfunctie, camera, microfoon, luidsprekers, is sensor is uitgerust met een stylus.
Wii-afstandsbediening (of Wii Remote +) kunnen gelijktijdig aansluiten van maximaal 4. Classic Controller en de Nunchuk, Classic Controller PRO, en het Wii Balance Board, of een invoerapparaat dat overeenkomt met de Wii controller.
Nieuwe hardware voor high-density optische en 12cm, kun je je Wii te spelen voor een 12cm self-loading optische schijf (type schijf zal automatisch trekken) met een enkele schijf.
1080p, 1080i, 720p, 480p, 480i compatibel. HDMI, Component, D-terminal, S-terminal, corresponderend met elk van de composiet kabel.
AV Multi-output en output van de HDMI-uitgang ondersteunt 6CH PCM lineair.
In aanvulling op het interne flash-geheugen, kan SD-geheugenkaart of een externe USB worden uitgebreid met behulp van de harde schijf capaciteit.
Multicore-gebaseerde IBM Power ®
4 USB 2.0 heeft een enkele pin. De nieuwe hardware backwards compatible Wii games
2 L en R triggers. Eindelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef themole het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/n10/e3_2011/02/spec/index.html
Specs(by Google translate):
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuudequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien bij de presentatie.
Bewijs het maar dat dat de nieuwe console is.
Volgens de CEO van EA is het onlinesysteem goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoop wel dat ze een goed nieuw online systeem hebben, friendcodes
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:57 schreef themole het volgende:
http://www.nintendo.co.jp/n10/e3_2011/02/spec/index.html
Specs WiiU(by Google translate):
[..]
Is de GameCube-controller niet supported? Dat zou echt een bummer zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
2 L en R triggers. Eindelijk
zelf ontworpen schijfjes tegen het kopieeren waarschijnlijk
een geen gamecube controllers meer gebruiken
Ja, het kan nog goed worden, als ze goede exclusives binnen kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga het ding wel kopen, het ziet er gaaf genoeg uit. Nintendo lijkt eindelijk de echte hardcore games te verwelkomen en dat samen met de onvermijdelijke eigen games (mario, zelda) maken het tot een zekere aanschaf
Geen gamecube software ondersteuning, dus hardware wel ondersteunen zou nogal onzinnig zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Is de GameCube-controller niet supported? Dat zou echt een bummer zijn.
Je kan meeste wii spellen met gamecube controller spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen gamecube software ondersteuning, dus hardware wel ondersteunen zou nogal onzinnig zijn
Ik had ook het idee dat de presentatie wat prematuur was, met name omdat er nog geen enkele game getoond kan worden, maar alleen wat techdemo's.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die presentatie zoog gewoon. Ze hadden de console met veel tamtam moeten aankondigen, rook erbij, dikke beat erachter. Nu lijkt het alsof ze een veredelde nieuwe Wii-peripheral aankondigden, terwijl dat helemaal niet zo was.
Wij van wc eendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens de CEO van EA is het onlinesysteem goed.
Zeker. Als ze hem volgend jaar pas getoond hadden waren mensen meer overtuigd geweest dan nu.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat de presentatie wat prematuur was, met name omdat er nog geen enkele game getoond kan worden, maar alleen wat techdemo's.
Die echt kéihard over de wii heengaat qua hardcore games...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Ach, we zien het wel verschijnen. Nadeel is wel dat in 2012 de nieuwe console van Microsoft al is aangekondigd.
Reggie heeft al aangegeven geen echt centraal netwerk te maken. Het ligt dus aan de developers zelf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:03 schreef Cheiron het volgende:
Darksiders, Tekken, Dirt, Batman en Assassins Creed. Dat zijn wel grote namen. Toch; die controller ziet er onhandig uit, en Nintendo is berucht kut met hun online.
Ongeveer gelijkwaardig denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Cheiron het volgende:
Reggie lult er echt enorm omheen of de Wii-U net zo sterk is als de xbox en PS3. Zeg gewoon ja of nee man
daarom. Reggie ontwijkt de vraag of het er even goed uit gaat zien als Uncharted. Jah je krijgt graphics van de meest recente techniekquote:
Denk dat het ding sterk genoeg is, maar dat het aan de devs ligt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
daarom. Reggie ontwijkt de vraag of het er even goed uit gaat zien als Uncharted. Jah je krijgt graphics van de meest recente techniek
Zo angstig als hij doet zou ik bijna van niet denken. Moet natuurlijk wel als je bovenstaande games kunt draaien. Vreemde houding in ieder geval.quote:
Ze moesten wel. De Wii ligt zowat in coma. Dit moet de interesse weer doen opleven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zeker. Als ze hem volgend jaar pas getoond hadden waren mensen meer overtuigd geweest dan nu.
een harde bal trap ik verder als een lekke bal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Denk dat het ding sterk genoeg is, maar dat het aan de devs ligt.
Mooi kut dan. Zit je zometeen weer met 20 verschillende logins e.d.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Reggie heeft al aangegeven geen echt centraal netwerk te maken. Het ligt dus aan de developers zelf.
wie nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nou ja, er is nog niks over de specs gezegd, dus het kan tegen vallen, of mee vallen.
Ik hoop op het laatste.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hij lult er expres omheen, dus de graphics vallen gewoon tegen. Anders hadden ze hier wel grote tamtam omheen gemaakt.
Dat is wel een grote fout. Nintendo zal het blijkbaar nooit leren wat betreft online gamingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Reggie heeft al aangegeven geen echt centraal netwerk te maken. Het ligt dus aan de developers zelf.
Niks. Dat heet een gat om het ding aan en uit te kunnen zetten.quote:
Dat is een opening in de plastic afscheiding van de demostandquote:
OOOOHquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is een opening in de plastic afscheiding van de demostand
Denk niet dat de nieuwe xbox / playstation wel iets revolutionairs gaat wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:07 schreef 16meter het volgende:
Een Wii met touchscreen controller en 1080p upscaling.. revolutionair!
Krijg al RSI als ik naar die controller kijk.
Gewoon weer een stuk krachtiger, iets wat puur grafisch de WiiU gaat verpletteren uiteraard.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk niet dat de nieuwe xbox / playstation wel iets revolutionairs gaat worden
Wat ik goed vind. Als de spellen tof zijn zijn graphics niet extreem belangrijk voor me. Leuk, maar niet te belangrijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon weer een stuk krachtiger, iets wat puur grafisch de WiiU gaat verpletteren uiteraard.
Maar Nintendo doet gewoon niet mee aan de hardware-race, ze verkennen liever nieuw terrein.
ligt dus relaxt in de handquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat die controller een soort iPad zou zijn... maar hij is onwijs dik
[ afbeelding ]
Verkenden ze ook maar oud terrein zodat we weer 's wat SNES-franchies zien herleven, maar dan wel geslaagdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon weer een stuk krachtiger, iets wat puur grafisch de WiiU gaat verpletteren uiteraard.
Maar Nintendo doet gewoon niet mee aan de hardware-race, ze verkennen liever nieuw terrein.
Xbox 360 controller.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
ligt dus relaxt in de hand
gamecube controller is de relaxte controller ooit gemaakt
Onduidelijke foto hehquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Wut? De cube controller is de enige controller waar ik binnen 30 minuten kramp van krijgquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
ligt dus relaxt in de hand
gamecube controller is de relaxte controller ooit gemaakt
Het is zeker goed dat ze zich niet gek laten maken. Maar steevast achteraan hobbelen is natuurlijk dodelijk om je developers geďnteresseerd te houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat ik goed vind. Als de spellen tof zijn zijn graphics niet extreem belangrijk voor me. Leuk, maar niet te belangrijk.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat ik goed vind. Als de spellen tof zijn zijn graphics niet extreem belangrijk voor me. Leuk, maar niet te belangrijk.
dit is skyward sword voor de wiiu toch? huhquote:
Je gebruikt het ook anders dan een ipad natuurlijk. Op de ipad is de interactie rustiger en passiever. Maar die controller is echt een controller voor volwaardige consolegames. Je houdt het ding constant vastgeklemd. Dat stelt totaal andere eisen aan de ergonomie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ook als je met een stylus gaat spelen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je gebruikt het ook anders dan een ipad natuurlijk. Op de ipad is de interactie rustiger en passiever. Maar die controller is echt een controller voor volwaardige consolegames. Je houdt het ding constant vastgeklemd. Dat stelt totaal andere eisen aan de ergonomie.
In ieder geval leuk om te weten dat we alvast nog een nieuwe zelda kunnen verwachten. Maar een al te grote verrassing is dat ook weer niet natuurlijkquote:
niks over geannounced maar zal volgend jaar wel gedaan worden. Maar die graphics zijn gewoon geilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In ieder geval leuk om te weten dat we alvast nog een nieuwe zelda kunnen verwachten. Maar een al te grote verrassing is dat ook weer niet natuurlijk
Komt op hun closed persconferentie uiteraard. En samen met Pikmin 3. Zal wel morgen zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef Eenskijken het volgende:
waarom laten ze alleen de controller zien? waar is de console zelf? WAT ZIJN DE SPECS? ik ben nog steeds niets wijzer..
Wat dat betreft vond ik Reggie zichzelf ook tegenspreken in het GT interview. Aan de ene kant zei hij dat de ondermaatse kracht van de Wii een probleem was bij het aantrekken van third party developers, en dat ze dit nu hebben opgelost. Echter, zodra de opvolgers van de Xbox 360 en de PS3 er zijn, zitten ze naar alle waarschijnlijkheid opnieuw in die situatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Tijn het volgende:
Het is zeker goed dat ze zich niet gek laten maken. Maar steevast achteraan hobbelen is natuurlijk dodelijk om je developers geďnteresseerd te houden.
Specs van de Amerikaanse Nintendo site:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef Eenskijken het volgende:
waarom laten ze alleen de controller zien? waar is de console zelf? WAT ZIJN DE SPECS? ik ben nog steeds niets wijzer..
als de 3rth party games een halfjaar later komen en net zo mooi zijn als 360/ps3.. waarom zou je wachten? voorlopig houd ik het dus ff bij de 360/Ps3
wordt niet bekend gemaakt denk ik; deze e3quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
controller specs zijn wel bekend idd. maar ik wil de console weten. het is HD.. maar is het nou veel mooier dan de 360 en PS3? Ze lopen nu alweer een half jaar achter met 3rth party support.. dat is nou juist wat nintendo moest aanpakken..
Nintendo heeft al vaak genoeg gezegd dat ze de focus niet op graphics leggenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
controller specs zijn wel bekend idd. maar ik wil de console weten. het is HD.. maar is het nou veel mooier dan de 360 en PS3? Ze lopen nu alweer een half jaar achter met 3rth party support.. dat is nou juist wat nintendo moest aanpakken..
‘Hey, listen!’ is ook weer terug?quote:
true maar ze wilden de hardcore gamer terug.. dan kan je niet met SD graphics aan komen.. niemand gaat dat meer kopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nintendo heeft al vaak genoeg gezegd dat ze de focus niet op graphics leggen
Dat blijkt helemaal nergens uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
true maar ze wilden de hardcore gamer terug..
Ik vind het toch wel sterk blijken uit de selectie aan trailers die ze besloten om te laten zienquote:
jawel want ze waren niet meer de enige op de casual markt. Kinect en Move zitten nu in het vaarwater -> nintendo moet iets anders verzinnenquote:
Geen gewichtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Specs van de Amerikaanse Nintendo site:
Launches:2012
Size:Approximately 1.8 inches tall, 6.8 inches wide and 10.5 inches long.
nieuwe zelda voor de WiiU werd wel laten zien. En smash brothers ofcquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef speknek het volgende:
Ook interessant dat ze zelf geen games aankondigde voor de nieuwe console, ze geven echt de third party vrijbaan.
Games als Mario en Zelda hebben appeal voor zowel casuals als non-casuals. Maar de focus lag vooral op de controller, hoe je er backgammon op kan spelen, het op een geweertje kan monteren en de golfbal kan zien liggen. Dat voegt echt niks toe voor de hardcoregamer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel sterk blijken uit de selectie aan trailers die ze besloten om te laten zien
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef speknek het volgende:
Overigens ben ik nergens hyped voor deze E3.
Smash bros werd alleen genoemd toch? En het is niet de nieuwe zelda maar een techdemo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nieuwe zelda voor de WiiU werd wel laten zien. En smash brothers ofc
Jawel, Smash Bros WiiU en Zelda WiiU is al aangekondigd. Tenminste, het lijkt erop dat die games komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef speknek het volgende:
Ook interessant dat ze zelf geen games aankondigde voor de nieuwe console, ze geven echt de third party vrijbaan.
Deel twintig uit een serie die ongetwijfeld weer precies hetzelfde speelt als de vorigen ben ik ook niet hyped voorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Inderdaad
IK WIL EEN NIEUWE GTAAAAAAAAAA
De enige juiste keuze natuurlijk. Nintendo heeft een enorm sterke eigen bibiotheek, maar dat dat uiteindelijk niet genoeg is heeft de Wii helaas wel laten zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef speknek het volgende:
Reggie gaf aan dat er zeker Zelda, Kid Icarus, Starfox en Mario Bros kwamen. Natuurlijk logisch, maar als die er bij de launch zijn kun je als third party aan de zijlijn kijken..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef speknek het volgende:
Dat is CoD.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Deel twintig uit een serie die ongetwijfeld weer precies hetzelfde speelt als de vorigen ben ik ook niet hyped voor.
Nou zal er ongetwijfeld een Zelda WiiU komen, maar hij is niet aangekondigd afaik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Jawel, Smash Bros WiiU en Zelda WiiU is al aangekondigd. Tenminste, het lijkt erop dat die games komen.
Nu kan je POV hoeren verkrachten met het tabletquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Deel twintig uit een serie die ongetwijfeld weer precies hetzelfde speelt als de vorigen ben ik ook niet hyped voor.
Die waren voor de 3DS.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef tuut-chips het volgende:
En Mario Kart WiiU en Luigi's Mansion 2.
Elke GTA heeft nog steeds dezelfde nadelen. Vooral iets met AI dichtheid...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dat is CoD.
GTA brengt wel veel uit, maar ze besteden er wel veel tijd aan zodat het iedere keer weer een topgame wordt.
Voor de hardcore gamers komen er dus genoeg spellen die niet aan zulke gimmicks doen. Dat moesten de trailers juist laten zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Games als Mario en Zelda hebben appeal voor zowel casuals als non-casuals. Maar de focus lag vooral op de controller, hoe je er backgammon op kan spelen, het op een geweertje kan monteren en de golfbal kan zien liggen. Dat voegt echt niks toe voor de hardcoregamer.
Ik heb nog nooit een GTA uit kunnen spelen. Het is uiteindelijk zo herhalend allemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Inderdaad
IK WIL EEN NIEUWE GTAAAAAAAAAA
luigi's mansion 2 was voor de 3ds..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef tuut-chips het volgende:
En Mario Kart WiiU en Luigi's Mansion 2.
Net zo zeker als dat de zon morgen weer opkomtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:36 schreef gniffie het volgende:
Je mag toch wel verwachten dat mario, zelda, smash brothers, mario part/kart/golf/tenis en al die dingen die op iedere generatie uit zijn gebracht ook naar de wiiu komen
Wat is die screenshot dan? De game is niet echt aangekondigd, maar volgens mij is het wel duidelijk dat ie gaat komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou zal er ongetwijfeld een Zelda WiiU komen, maar hij is niet aangekondigd afaik.
Ik heb alle GTA's uitgespeeld, maar heb het nog nooit voor elkaar gekregen een Mario of Zelda tot een goed einde te brengen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een GTA uit kunnen spelen. Het is uiteindelijk zo herhalend allemaal
pers had week geleden al sneak preview met de wiiu en dit was een tech demo wat de wiiu ongeveer aankonquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat is die screenshot dan? De game is niet echt aangekondigd, maar volgens mij is het wel duidelijk dat ie gaat komen.
anger management cursusje meepikken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb alle GTA's uitgespeeld, maar heb het nog nooit voor elkaar gekregen een Mario of Zelda tot een goed einde te brengen.
Mario moet je toch eens proberen dan. De plotwendingen in het diepgaande verhaal zijn van ongekend niveau.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb alle GTA's uitgespeeld, maar heb het nog nooit voor elkaar gekregen een Mario of Zelda tot een goed einde te brengen.
was toch al bekendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Van Gametrailers twitter: "Beyond Good and Evil 2 interview coming up - questions for the developers? Let us know with #GTE3"
Nice, niet killed dus
Ik heb bijna alle Mario's en Zelda's wel geprobeerd. Het begin is altijd leuk, maar na een uurtje of 20 heb ik het gehad en laat ik het maanden liggen. Daarna weet ik niet meer waar ik ben en wat ik moet doen, waardoor ik het uiteindelijk nooit uitspeel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mario moet je toch eens proberen dan. De plotwendingen in het diepgaande verhaal zijn van ongekend niveau.
Nee, maar komt pas op de next gen consoles zeiden de devs gister. De komende 2 jaar nog niet dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Van Gametrailers twitter: "Beyond Good and Evil 2 interview coming up - questions for the developers? Let us know with #GTE3"
Nice, niet killed dus
Teleurstelling doen mensen toch echt zichzelf aan door veel te hoge verwachtingen te hebben. Er is niet altijd op alle terreinen revolutie, vaak is het alleen maar evolutie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef MajorTom. het volgende:
Jezus wat is E3 dit jaar toch een hoopje faal. Wellicht zelfs nog erger dan vorig jaar..
Maar ik had al aanzienlijk lage verwachtingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Teleurstelling doen mensen toch echt zichzelf aan door veel te hoge verwachtingen te hebben. Er is niet altijd op alle terreinen revolutie, vaak is het alleen maar evolutie.
De mario galaxy delen ook? Die zitten ook in de latere levels nog bomvol met innovatieve ideeën en gameplayquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle Mario's en Zelda's wel geprobeerd. Het begin is altijd leuk, maar na een uurtje of 20 heb ik het gehad en laat ik het maanden liggen. Daarna weet ik niet meer waar ik ben en wat ik moet doen, waardoor ik het uiteindelijk nooit uitspeel.
Dit is niet eens evolutie alleenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Teleurstelling doen mensen toch echt zichzelf aan door veel te hoge verwachtingen te hebben. Er is niet altijd op alle terreinen revolutie, vaak is het alleen maar evolutie.
Alleen deel 1 heb ik gespeeld. Ik gok dat ik ergens rond 80% zit ofzo, maar ik heb het al maanden niet meer gespeeld. Kheb deel 2 wel gekocht, maar aangezien ik 1 nooit heb uitgespeeld, ben ik ook nooit aan deel 2 begonnen.quote:
Tsja, dat zeggen ze, maar ik zie het niet zo, eerlijk gezegd. Het is toch allemaal gewoon op beestjes springen, muntjes pakken en eindbazen verslaan. En dat wereld na wereld na wereld na wereld...quote:Die zitten ook in de latere levels nog bomvol met innovatieve ideeën en gameplay
Ja het is bijna moeilijk om niet alle sterren te halen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De mario galaxy delen ook? Die zitten ook in de latere levels nog bomvol met innovatieve ideeën en gameplay
Dat was "HD Experience" [sic]quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Wat is die screenshot dan? De game is niet echt aangekondigd, maar volgens mij is het wel duidelijk dat ie gaat komen.
Zeker niet, elk level heeft weer een eigen twist. Dat is het mooie van Mario Galaxy. Platforming op z'n best.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen deel 1 heb ik gespeeld. Ik gok dat ik ergens rond 80% zit ofzo, maar ik heb het al maanden niet meer gespeeld. Kheb deel 2 wel gekocht, maar aangezien ik 1 nooit heb uitgespeeld, ben ik ook nooit aan deel 2 begonnen.
[..]
Tsja, dat zeggen ze, maar ik zie het niet zo, eerlijk gezegd. Het is toch allemaal gewoon op beestjes springen, muntjes pakken en eindbazen verslaan. En dat wereld na wereld na wereld na wereld...
Was het maar zoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Cheiron het volgende:
Is het project van Respawn eigenlijk al bekend?
Ik wil niet zeggen dat het slechte spellen zijn, ofzo. Maar ik krijg me er toch moeilijk doorheen gesleept. Zo moeilijk dat ik er dus nog nooit een heb uitgespeeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zeker niet, elk level heeft weer een eigen twist. Dat is het mooie van Mario Galaxy. Platforming op z'n best.
Wat speel jij dan voor diverse spellen. En kom niet aan met shooters/racers wat dan zak je door de mandquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het slechte spellen zijn, ofzo. Maar ik krijg me er toch moeilijk doorheen gesleept. Zo moeilijk dat ik er dus nog nooit een heb uitgespeeld.
Dat was het enige goede aan de MS conference. Ik wou spontaan kinderen maken om het met hen te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef chibibo het volgende:
Met "game of the conference: Sesame Street" ben ik het eigenlijk wel eens.
Zelda begrijp ik wel, daar heb ik hetzelfde mee. En Metroid. Lange games die vaak te herhalend zijn. Maar Mario vind ik echt lekker wegspelen, is relatief kort en zit boordevol variatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het slechte spellen zijn, ofzo. Maar ik krijg me er toch moeilijk doorheen gesleept. Zo moeilijk dat ik er dus nog nooit een heb uitgespeeld.
Zelda met iedere keer een nieuw soort dungeon die een andere aanpak vergt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Zelda begrijp ik wel, daar heb ik hetzelfde mee. En Metroid. Lange games die vaak te herhalend zijn. Maar Mario vind ik echt lekker wegspelen, is relatief kort en zit boordevol variatie.
Als je eraan denkt dat er in de toekomst een nieuwe zelda/mario/metroid/smash brothers komt( of die nou is aangekondigd of niet), kan geen enkele andere developer daar tegenopquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Was sowieso niet super slecht ofzo, had beter gekund maar ik ben tevreden
Metroid heeft eeuwigdurende gangen, is erg donker, vaak raak je verdwaald. Zelda is lichter, maar heb je allemaal lastige fluitdingen die je moet onthouden, repetetieve dungeons (altijd een stok pakken, vuur eraan en een lichtje aandoen bijvoorbeeld) en je raakt ook vaan verdwaald.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zelda met iedere keer een nieuw soort dungeon die een andere aanpak vergt.
Metroid met continu nieuwe items die nieuwe wegen openen?
apart
epische presentatie was dat.quote:
MS moet zich echt diep schamen. Nog nooit zoveel bagger over mij uitgestort gekregen in 1 persconferentie. Het werd bijna grappig. Bijnaquote:
Playsation Vitaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef Rivalo het volgende:
Van de hardware makers heeft Playstation gewonnen vind ik.
Gewoon een duidelijkere persconferentie. Playstation Vita, nice graphics, nice games en ook niet al te duur.
2e was Nintendo door hun onduidelijkheid of het nou een console + controller was of alleen maar een controller voor de Wii.
In het begin was dat nogal onduidelijk, toen de HD games kwamen vond ik het er wel vet uitzien.
3e was nintendo met hun kut kinect
Van de publishers vond ik dat EA gewonnen had gewoon puur om BF3
Wie zegt dat diversiteit een game uitspeelbaar maakt? Ik vind het juist heerlijk als ik na een tijdje het gevoel heb dat ik de game echt door heb, in plaats van dat ik steeds nieuwe trucjes moet leren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat speel jij dan voor diverse spellen. En kom niet aan met shooters/racers wat dan zak je door de mand
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
De mensen daar ook. Maakt het nog niet goed.
Je hebt aan je eigen innerlijke kind al genoeg. Sesamstraat is dan ook uitermate tof.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef speknek het volgende:
Dat was het enige goede aan de MS conference. Ik wou spontaan kinderen maken om het met hen te kunnen spelen.
gelukkig was dat daarna gelijk weer over.
Zat mensen denk ik, en het is ook nog totaal android based.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
Playsation Vita. Een ps3 in het klein, wie zit daar nou op te wachten,
Ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
Playsation Vita. Een ps3 in het klein, wie zit daar nou op te wachten,
Ik denk gewoon de bluray standaard, maar dan zonder filmondersteuning.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
wii u gaat geen blu-ray gebruiken.. maar wel discs.. ben benieuwd wat voor techniek ze gaan gebruiken
Dat muziekje erbij.quote:
Raar, ik ging ervan uit dat iedereen van nieuwe dingen houdt continu. Maar misschien valt teveel nieuws niet goed bij sommige, nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie zegt dat diversiteit een game uitspeelbaar maakt? Ik vind het juist heerlijk als ik na een tijdje het gevoel heb dat ik de game echt door heb, in plaats van dat ik steeds nieuwe trucjes moet leren.
Als ik 20+ uur in een spel heb zitten, zit ik er echt niet op te wachten dat ze me nog wat nieuws voorschotelen.
quote:linkerbal 1 comment
FFFFFAAAAAAAAIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLL nintendo is dood
quote:Salimpex2
nintendo moet gwoon dood...ze kunnen nu echt niks meer bedenken en komen met een verlepte game ipad en een vervormde mislukte xbox onder de tv...nintendo,..->val dood
quote:WiiNietHard
kut hoofd van nintendo mag echt opkutte dit is gewoon bullshit een controller met een scherm erin? wtf !!! over 2 maanden verkopen ze het in het zwart met familie games en dan stapt iedereen over naar xbox ps3 of pc behalve de kindertjes die het met familie doen. niet dat ik er iets tegen heb maar dit gaat nooit doorbrekend woorden voor een hardcore gamer
comments bij gamekingsquote:Leon_12345
Sukkels bij Nintendo, niemand zit nog op deze oude zooi te wachten. Waar Sony en Microsoft werkelijk vernieuwen laten zien doet Nintendo gewoon weer hetzelfde met hun oude meuk aan games. Dat schermpje lijkt heel leuk voor 2 weken maar in de praktijk zit niemand erop te wachten om je map van een RPG erop te hebben of om erop te tekenen.
Dat trekt het publiek waarop het zich richt he. 9 tot 12 jarige jongetjes.quote:
Je haalt de PS Vita en de Experia Play door elkaar, volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Rivalo het volgende:
Zat mensen denk ik, en het is ook nog totaal android based.
Heb het ooit geprobeerd om er normaal op te reageren, lukt niet.quote:
Nope dacht dat PS Vita ook android is, heb zelf de Xperia Play namelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je haalt de PS Vita en de Experia Play door elkaar, volgens mij.
Vooral die laatste:quote:
Dan heb je het niet helemaal begrepen.quote:Waar Sony en Microsoft werkelijk vernieuwen laten zien doet Nintendo gewoon weer hetzelfde
Lijkt me inderdaad niet dat de vita android gebaseerd is. De app markt daarvan zou veel te veel concurreren met de playstation storequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je haalt de PS Vita en de Experia Play door elkaar, volgens mij.
Ja geweldig he, betere hardware en een 'nieuwe' controller, geweldigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
Vooral die laatste:
[..]
Dan heb je het niet helemaal begrepen.
Nee hoor die hebben al een PSP. De Wii richt zich op vrouwen, huismoeders, kinderen en bejaarden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat trekt het publiek waarop het zich richt he. 9 tot 12 jarige jongetjes.
De Xperia Play draait op Android, de Vita niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Heb het ooit geprobeerd om er normaal op te reageren, lukt niet.
[..]
Nope dacht dat PS Vita ook android is, heb zelf de Xperia Play namelijk.
en eckte bazen die mario en zelda spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee hoor die hebben al een PSP. De Wii richt zich op vrouwen, huismoeders, kinderen en bejaarden.
quote:When we asked Bonstead if he thought it was possible that the Wii U version of Darksiders II would be the best version of the game, he said, “Yeah, just because the hardware is more powerful and it will have some extra features that I think will actually be useful to people playing the game. With it’s controller, [the Wii U version of Darksiders II] might be the best version of the game.”
Bij GameTrailers zei Reggie dat ze eigen technologie gebruiken, geen blu-ray.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik denk gewoon de bluray standaard, maar dan zonder filmondersteuning.
Zo deed de wii het ook. Gewoon dvd, maar zonder de films. Een eigen formaat ontwikkelen is onnodig duur.
Idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:18 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Bij GameTrailers zei Reggie dat ze eigen technologie gebruiken, geen blu-ray.
En geen rewritable's van te koop natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
die schijfjes schijnen zeker tot 25gb aan te kunnen
Wii maakte wel gebruik van DVD speler en disc maar ze waren te giering om de films-licentie te gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja het zal vergelijkbaar zijn met de Wii, die geen DVD gebruikt maar wel iets dat erop lijkt.
Die hele game is ook bedoeld natuurlijk om te laten zien wat de Wii U wel niet allemaal kan laten zien hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Microsoft en Sony staan op hun grondvesten te schudden na het aanschouwen van die graphics.
Allemaal kostenbesparing. De Wiihardware scheen vanaf dag 1 al wel winstgevend te zijn, in tegenstelling tot de 360 en ps3.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wii maakte wel gebruik van DVD speler en disc maar ze waren te giering om de films-licentie te gebruiken
Wat ook logisch is, want voor Nintendo is hun console de primaire business. Zowel Sony als Microsoft hebben veel meer andere activiteiten, waardoor ze helemaal niet afhankelijk zijn van de winstgevendheid van hun spelcomputer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Allemaal kostenbesparing. De Wiihardware scheen vanaf dag 1 al wel winstgevend te zijn, in tegenstelling tot de 360 en ps3.
Zal denk ik overspoeld worden door matige shooters en ps3 kloonsquote:
Wantquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zal denk ik overspoeld worden door matige shooters en ps3 kloons
Dat vond ik het probleem ook van de originele psp. De games waren nauwelijks onderscheidend. Bijna alles was wel in een grotere en betere versie op de grote broer te spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zal denk ik overspoeld worden door matige shooters en ps3 kloons
Goede graphics kosten veel geld. En volgens mij stond de PSP ook jaren droog met goede spellen totdat Sony developers ging pushen om iets te gaan doen daaraan.quote:
enkel dat, developers die over hun spelleke komen kletsenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef emokid het volgende:
Wat is er nu nog verder te streamen van de E3 behalve dat er nu heel veel filmpjes zullen verschijnen van demo's?
Dat is misschien wel de kern van deze hele E3. Verwarring.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
PSVita heeft te veel besturingsmogelijkheden dat wordt echt een zooitje
Te moeilijk voor jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Een spel moet natuurlijk niet alles gaan gebruiken. Maar de mogelijkheden die er liggen bieden zeker wel kans op innovatieve besturing. Ik ben vooral benieuwd wat ontwikkelaars gaan doen met het aanraakvlak op de achterzijde.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Niks mis met opties. Probleem is alleen dat sommige devs het nodig gaan vinden om elke optie te gebruiken. Zou ook een probleem bij de Wii U kunnen worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Het is een tech demo om de besturing te laten zien, geen spel dat gaat uitkomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Microsoft en Sony staan op hun grondvesten te schudden na het aanschouwen van die graphics.
quote:
Reken daar maar op ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:54 schreef kipknots het volgende:
[..]
Niks mis met opties. Probleem is alleen dat sommige devs het nodig gaan vinden om elke optie te gebruiken. Zou ook een probleem bij de Wii U kunnen worden.
Is al geweest!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef Tijn het volgende:
Wordt er nog wat over Mass Effect 3 verteld op de E3 eigenlijk?
Want dat is de enige game waar ik naar uitkijk op dit moment.
Eckt wel vernieuwing vriend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef chibibo het volgende:
[..]
Vooral die laatste:
[..]
Dan heb je het niet helemaal begrepen.
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/e3-live.htmlquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef Tijn het volgende:
Wordt er nog wat over Mass Effect 3 verteld op de E3 eigenlijk?
Want dat is de enige game waar ik naar uitkijk op dit moment.
Ik was zo verheugd op dat spel toen ik een preview zag van dat tijdschrift, en het kwam nooit uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Eckt wel vernieuwing vriend.
[ afbeelding ]
Een behoorlijk stuk nog wel hoor maar ja gewoon standaard ME shit wat je al kent maar wel heel vet is. En dan die Kinect ondersteuning wat niet tof was.quote:
Ik heb ook niet heel veels tofs gezien. Tofste is nog wel deze XBLA gamequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef Batsnek het volgende:
Algehele impressie van e3 tot nu toe: unimpressed...
Ik heb echt nog weinig baanbrekends of interessants voorbij zien komen. Dat schiplevel in uncharted was gaaf, en die maffe rayman levels leken erg leuk. Voor de rest, veel voorspelbare meuk...
Ow, en skyrim zag er gaaf uit, maar dat is meer een spel dat je gewoon moet spelen dan een paar filmpjes kijken.
Komt From Dust ook nog gewoon uit op PC of is het nu xbox exclusive geworden? Dat zou wel balen zijn, heb geen xbox maar zit al een jaar op dit spel te wachtenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet heel veels tofs gezien. Tofste is nog wel deze XBLA game
Dit is een andere game ''From Dust''quote:
Volgens Wikipedia komt het uit op PC (Steam), X360 (XBLA) en PS3 (PSN).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Komt From Dust ook nog gewoon uit op PC of is het nu xbox exclusive geworden? Dat zou wel balen zijn, heb geen xbox maar zit al een jaar op dit spel te wachten
Ekte graphics geilers hebben een high end pc lijkt mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef gniffie het volgende:
Snap sowieso nooit dat iedereen warm wordt van spellen die goede graphics hebben.
Uncharted is qua gameplay matig, vette sfeer thats it.
Battlefield goeie graphics, voor de rest is het hetzelfde al 1942
MW , IF heeft MW1 en MW2 nog steeds niet het online gefixt. Vieze geldgraaiers zijn het
Mariovernieuwing
ZeldaVernieuwing
Nintendo Console Vernieuwing![]()
Geen idee? Ik zag het spel gister pas voor het eerst maar lijkt me heel tof. Doet me denken aan Populous 3 maar of het zo'n soort game is weet ik niet. Maar sowieso tofquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Komt From Dust ook nog gewoon uit op PC of is het nu xbox exclusive geworden? Dat zou wel balen zijn, heb geen xbox maar zit al een jaar op dit spel te wachten
Zeker als downloadgame is het ideaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geen idee? Ik zag het spel gister pas voor het eerst maar lijkt me heel tof. Doet me denken aan Populous 3 maar of het zo'n soort game is weet ik niet. Maar sowieso tof
Ik wil vette sfeer en verhaal de gameplay maakt me niet veel uit als het maar niet totaal onspeelbaar isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef gniffie het volgende:
Snap sowieso nooit dat iedereen warm wordt van spellen die goede graphics hebben.
Uncharted is qua gameplay matig, vette sfeer thats it.
Battlefield goeie graphics, voor de rest is het hetzelfde al 1942
MW , IF heeft MW1 en MW2 nog steeds niet het online gefixt. Vieze geldgraaiers zijn het
Mariovernieuwing
ZeldaVernieuwing
Nintendo Console Vernieuwing![]()
Uncharted matig noemen en Zelda vernieuwendquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef gniffie het volgende:Uncharted is qua gameplay matig, vette sfeer thats it.
Als low-budget spellen iedere sequel hetzelfde truukje doen krijgen ze diepe onvoldoendes, maar flikker je daar harde graphics tegenaan dan maakt het niks meer uit. Vindt dat gewoon raar, en oppervlakking van de reviewersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil vette sfeer en verhaal de gameplay maakt me niet veel uit als het maar niet totaal onspeelbaar is
Ieder deel heeft nieuwe gameplay elementen, al 25 jaar langquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Uncharted matig noemen en Zelda vernieuwend
Uncharted 2 is niet alleen grafisch beter, ook qua gameplay en qua narratief is het stukken beter. Als low-budget-spellen hetzelfde doen zal het ook goed scoren bij de reviews.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als low-budget spellen iedere sequel hetzelfde truukje doen krijgen ze diepe onvoldoendes, maar flikker je daar harde graphics tegenaan dan maakt het niks meer uit. Vindt dat gewoon raar, en oppervlakking van de reviewers
Ik vind juist die Nintendo games zo slecht tegenwoordig. Zo'n Zelda zit toch niets qua verhaal en diepgang enz? Ik wil gewoon vette games met tof verhaal en diepgang en keuze's kunnen maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als low-budget spellen iedere sequel hetzelfde truukje doen krijgen ze diepe onvoldoendes, maar flikker je daar harde graphics tegenaan dan maakt het niks meer uit. Vindt dat gewoon raar, en oppervlakking van de reviewers
quote:Kan Nintendo niet eens een keer iets uitvinden waardoor kinderen de Nederlandse taal eens goed leren? Van zo'n apparaat als dit steken ze m.i. niet zo heel veel op!
quote:Kinderen, ga liever buiten verstoppertje spelen, dan sterf je niet op je 40e aan verstopte aderen.
quote:Zoooooo 2005! wat een oud ding zeg! Kan Nintendo niks beters maken?
quote:EENS waren Nintendo's betaalbare en leuke spelcomputers. Nu zijn het monsters geworden die kapitalen verslinden en kinderen gauw gaan vervelen. Waardeloze dingen zijn het nu .... zonder enige opvoedkundige of amusements waarde.
quote:Ziet der niet uit en is maar een minimale upgrade
Uncharted is ook maar bad vs evil verhaal hoor. Zit amper diepgang in, enkel doordat ze heel de wereld overvliegen kan je veel background informatie van de spelwereld geven wat tof isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind juist die Nintendo games zo slecht tegenwoordig. Zo'n Zelda zit toch niets qua verhaal en diepgang enz? Ik wil gewoon vette games met tof verhaal en diepgang en keuze's kunnen maken.
Mensen die de Telegraaf lezen zijn sowieso breindode mongolenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef ForumPimp het volgende:
De reacties op de site van de Telegraaf zijn echt epic.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar noem eens een voorbeeld van een low-budget-game die benadeeld is?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Vooral dat "Kan Nintendo niks beters maken?"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef ForumPimp het volgende:
De reacties op de site van de Telegraaf zijn echt epic.
[..]
Klopt niet, IBM heeft aangegeven dat het dezelfde processor architectuur gebruikt als de Watson (een super computer) wat betekend dat het gebaseerd is op Power7. Daarnaast zal Nintendo wel meer geheugen hebben dan 512 MBquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Stuurde iemand me net toe, even rond speuren of dit klopt.
Dit ziet er netjes uit. Nu hopen dat de ontwikkelaars er goed gebruik van maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Stuurde iemand me net toe, even rond speuren of dit klopt.
Ja nouja tot nu toe is het pure bagger. Ik ga wel wat anders doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ustream.tv/battlefield3
Interview nu, als het goed is straks een heleboel multiplayer. Begon 22:15 en zou 4 uur duren.
dat zijn gewoon x360 en ps3 footage hoor..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef emokid het volgende:
Allemaal in-game beelden van de Wii U van third party games
http://uk.ign.com/videos/2011/06/07/e3-2011-wii-u-sizzle-reel
Ik betwijfel het. Mensen zien dit niet als de nieuwe Wii, maar als een controller addon. Ze hadden het beter gewoon Wii 2 genoemd of Wii HD. Of ze moeten het echt op een goede manier in de markt zetten, zoals ze hebben gedaan met het Wii Balance Board.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat wel werken denk ik
Komt met name door hoe ze die persconferentie hebben gegeven, het was allemaal erg vaag over de console zelf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Mensen zien dit niet als de nieuwe Wii, maar als een controller addon. Ze hadden het beter gewoon Wii 2 genoemd of Wii HD. Of ze moeten het echt op een goede manier in de markt zetten, zoals ze hebben gedaan met het Wii Balance Board.
Kan zomaar idd, ik ga je niet tegenspreken. Heb sinds de Gamecube niks meer gehad van Nintendo, maar dit geeft hoop, vooral omdat Super Smash Bros ook is aangekondigd en die Zelda voor de Wii U...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat zijn gewoon x360 en ps3 footage hoor..
Dan ben je weer een jaar verderquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:10 schreef Eenskijken het volgende:
ze hadden 'm ook even mooi als halo 4 kunnen maken.. als ze dan toch bezig zijn, doe het dan compleet
true, maar dan moet 3rd party support echt heel goed zijn, en gewoon gelijktijdig komen met andere systemen. En de controls moeten oldskool goed bestuurbaar zijn met de controller.. als beide dingen goedkomen overweeg ik ook om terug naar N te komen, maar ik moet het nog maar zien, ben sceptisch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Kan zomaar idd, ik ga je niet tegenspreken. Heb sinds de Gamecube niks meer gehad van Nintendo, maar dit geeft hoop, vooral omdat Super Smash Bros ook is aangekondigd en die Zelda voor de Wii U...
In zo'n kort filmpje zegt die Miyamoto van 'It 's up to the designers to decide how to use this, based on what is best for the games they're making.' hopen dus dat hun geen kut ideeën hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:30 schreef emokid het volgende:
Klopt.. Tot nu toe hebben multiplatform games als bijv FIFA altijd de bijzondere behandeling gekregen voor de Nintendo console.. daar vrees ik t meest voor met de Wii U, dat het weer zo'n bijzonder geval wordt.
zeiden ze ook bij de wii.. nou je ziet met welke games ze op de proppen komen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In zo'n kort filmpje zegt die Miyamoto van 'It 's up to the designers to decide how to use this, based on what is best for the games they're making.' hopen dus dat hun geen kut ideeën hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |