quote:2012
Hoogte van ongeveer een breedte van ongeveer 46mm x 172mm x Diepte 268.5mm (exclusief uitstekende delen)
De nieuwe controller is 6,2 inch, 16:9 is iets dat de bekende knoppen en touch screen controller combineert, het pad is bevestigd aan twee dia's.
Deze oplaadbare controller / uit-knop, HOME-toets, pendelknop, A / B / X / Y knoppen, L / R knoppen, ZL / ZR is aangesloten op de knop. Bovendien, accelerometers, gyroscopen, trilfunctie, camera, microfoon, luidsprekers, is sensor is uitgerust met een stylus.
Wii-afstandsbediening (of Wii Remote +) kunnen gelijktijdig aansluiten van maximaal 4. Classic Controller en de Nunchuk, Classic Controller PRO, en het Wii Balance Board, of een invoerapparaat dat overeenkomt met de Wii controller.
Nieuwe hardware voor high-density optische en 12cm, kun je je Wii te spelen voor een 12cm self-loading optische schijf (type schijf zal automatisch trekken) met een enkele schijf.
1080p, 1080i, 720p, 480p, 480i compatibel. HDMI, Component, D-terminal, S-terminal, corresponderend met elk van de composiet kabel.
AV Multi-output en output van de HDMI-uitgang ondersteunt 6CH PCM lineair.
In aanvulling op het interne flash-geheugen, kan SD-geheugenkaart of een externe USB worden uitgebreid met behulp van de harde schijf capaciteit.
Multicore-gebaseerde IBM Power ®
4 USB 2.0 heeft een enkele pin. De nieuwe hardware backwards compatible Wii games
Was eigenlijk het eerste waar ik aandacht als mogelijkheid met het ding, maar of het ook werkt in een spel.quote:So when I faced the TV and held the controller directly in front me, the controller screen displayed the same straight-ahead point of view as the TV. But when I turned the controller to my left, the video on the controller moved with with me, and showed the view out the left side of the car. I turned to the right, and the view moved with me again. All of this happened smoothly, in real time, and in a full sphere of vision. It wasn’t just swapping between different static camera angles, but looking around the world, seamlessly.
Idd, hier maak ik me ook zorgen over. Het is volgens mij geen hoofdcontroller o.i.d. Laat staan dat er straks 4 per huishouden liggen. Gewoon 1, denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef King_of_cubes het volgende:
Even wat filmpjes gezien op Engadget, wel een wildgroei aan controllers ga je krijgen zeg. Sommigen spelen met Wiimote en anderen met die tablet.
Dit doet me trouwens denken aan Virtual Boy. Dat kán interessante games opleveren... Maarja, hoeveel van die games kun je maken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef Tweek het volgende:
http://blogs.forbes.com/d(...)-the-nintendo-wii-u/
Hands on stukje dus.
[..]
Was eigenlijk het eerste waar ik aandacht als mogelijkheid met het ding, maar of het ook werkt in een spel.
Winning.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Tweek het volgende:
[ afbeelding ]
Ah ja, Nintendo blijft natuurlijk Japans.
Nieuw, ja. Maar is het een verbetering over het huidige systeem? Daar gaat het mij om.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef speknek het volgende:
De stemcommando's leiden niet tot nieuwe gameplaymogelijkheden, dit wel.
Dat zou best zuur zijn jah, maar misschien krijgen ze die film licentie niet omdat Sony dat voordeel niet wil weggeven?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef speknek het volgende:
Geen BluRay support vind ik trouwens wel een GROOT nadeel.
Dat denk ik ook. Het lijkt beter en slimmer uitgewerkt. Als Sony en Microsoft pas in 2014 met nieuwe consoles komen zijn ze de lul.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef nomar83 het volgende:
Mark my words: Dit ding wordt een grotere hit dan de Wii.
Mwa, in 2012 is het alweer 6 jaar geleden dat de Wii uit is gekomen. Het lijkt gewoon snelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:19 schreef Ba2tiaan het volgende:
Hmm ik weet niet, na 5 DS versies en nu dit vind ik het allemaal overdreven snel gaan
(engadget)quote:Nintendo's new console, the Wii U, was finally unveiled to the world today at E3 2011, and we got a glimpse of its graphical prowess at the company's keynote. Details were scarce about the IBM silicon Nintendo's new HD powerhouse was packing, but we did some digging to get a little more info. IBM tells us that within the Wii U there's a 45nm custom chip with "a lot" of embedded DRAM. It's a silicon on insulator design and packs the same processor technology found in Watson, the supercomputer that bested a couple of meatbags on Jeopardy awhile back. Unfortunately, IBM wouldn't give us the chip's clock speeds, but if it's good enough to smoke Ken Jennings on national TV, we imagine it'll do alright against its competition from Sony and Microsoft.
Er zit natuurlijk wel enorm veel potentie in een Power7 chipquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:44 schreef speknek het volgende:
[..]
(engadget)
PowerPc 7 is een fikse stap boven de PowerPc 5 van MS en Sony, valt natuurlijk nog te bezien hoeveel ze ervan gebruiken, maar toch.
"Blu-ray is a bag of hurt".quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef speknek het volgende:
Geen BluRay support vind ik trouwens wel een GROOT nadeel.
Ik vermoed dat je sowieso maar 1 controller met scherm per Wii U zult kunnen gebruiken. Als het systeem verschillende beelden naar vier verschillende schermen moet sturen, zal dit nogal wat resources vreten, neem ik aan (rekenkracht en bandbreedte). In alle filmpjes met multiplayer wordt ook maar een Wii U-controller gebruikt, terwijl de rest standaard Wiimotes zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef RaymanNL het volgende:
Idd, hier maak ik me ook zorgen over. Het is volgens mij geen hoofdcontroller o.i.d. Laat staan dat er straks 4 per huishouden liggen. Gewoon 1, denk ik.
Ik denk dat Sony daar weinig over te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef gniffie het volgende:
Dat zou best zuur zijn jah, maar misschien krijgen ze die film licentie niet omdat Sony dat voordeel niet wil weggeven?
Bij de helft van de huishoudens zit Wii stop te happen, vraag me af of de consumenten op nog een Wii zitten te wachten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef nomar83 het volgende:
Mark my words: Dit ding wordt een grotere hit dan de Wii.
Zelda HD, genoeg reden voor mij voor aanschaf.
Wat een interviewer is die Goeff toch hequote:Op woensdag 8 juni 2011 00:10 schreef B1tchwax het volgende:
Uitstekend interview van Geoff Keighley (gametrailers.com) met Reggie! Hij stelt een aantal scherpe vragen en weet denk ik maximaal uit Reggie te wringen wat er op dit moment te halen valt. Aanrader!
Deel 1: http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-nintendo/715144
Deel 2:http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-nintendo/715146
Deel 3: http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-nintendo/715148
inderdaad prima journalist. wel ongekend hoe groot dat soort bedrijven als gametrailer en gamespot en ign zijn.... ze hebben dus ook wel alle middelen om dit soort dingen te doen met de topmensen in de gamesindustrie. Nederlandse gameindustrie is echt NIETS vergeleken met amerika.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wat een interviewer is die Goeff toch he
Dat zegt hij inderdaad in de gametrailers interviewsquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:05 schreef kipknots het volgende:
Schijnbaar heeft Reggie in een interview gezegd dat die Zelda demo in 1080p draait. Nog niet duidelijk of het 30 of 60 fps is.
kijk, hier koop ik hem voor.quote:
quote:
Skyward sword is gewoon een Wii titel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]en tegelijk vervliegende hoop voor een Wii-Zelda.
Niet zo'n heel grote verrassing, maar inderdaad jammer. De Xbox 360 en PS3 hebben toch wel aangetoond dat er behoefte is aan een console die naast games ook andere multimedia-functionaliteiten biedt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:07 schreef speknek het volgende:
Geen BluRay support vind ik trouwens wel een GROOT nadeel.
Als het ding stof staat te happen zou je zeggen dat ze juist graag een nieuwe console willen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Bij de helft van de huishoudens zit Wii stop te happen, vraag me af of de consumenten op nog een Wii zitten te wachten.
Mja, die van mij staat ook niets te doen sinds ik Zelda uitgespeeld heb. Dat is ook het enige schijfje wat dat ding ooit gezien heeft geloof ik, naast Wii Sportsquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als het ding stof staat te happen zou je zeggen dat ze juist graag een nieuwe console willen.
Of zijn teleurgesteld in de Wii en kopen geen opvolger...quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:24 schreef chibibo het volgende:
Als het ding stof staat te happen zou je zeggen dat ze juist graag een nieuwe console willen.
Waarom? Skyward Sword ziet er fantastisch uit en klinkt geweldig.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]en tegelijk vervliegende hoop voor een Wii-Zelda.
Tja, je kunt natuurlijk afvragen of dat aan de Wii of aan jezelf ligt. Natuurlijk waren er relatief weinig 3rd party games, maar d'r zijn alsnog best wat goede spellen voor uitgekomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Mja, die van mij staat ook niets te doen sinds ik Zelda uitgespeeld heb. Dat is ook het enige schijfje wat dat ding ooit gezien heeft geloof ik, naast Wii Sports![]()
Maar er is hoop, Xenoblade en Last Story komen dit jaar misschien nog uit![]()
Als de Wii uiteindelijk mee kan komen met PS3 en 360 qua 3rd party games wil ik er nog wel over nadenken.
Betere third party support betekent meer games over het jaar en bovendien veel games die ook op de andere consoles verkrijgbaar zijn. Dus de Wii U zou zomaar het bezit van een Xbox720 of PS4 overbodig kunnen gaan maken, want je kan alles toch ook spelen op Wii U + alle content van Nintendo zelf. Als de graphics dan ook nog beter zijn dan de huidige generatie, denk ik dat het een hit kan worden. Het heeft iig alle potentie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Bij de helft van de huishoudens zit Wii stop te happen, vraag me af of de consumenten op nog een Wii zitten te wachten.
Je krijgt afhankelijk van de specs van de Xbox720 en PS4 weer precies hetzelfde probleem als wat er nu met de Wii is. Er komt gewoon weer een moment dat de specs van de consoles zover uit elkaar liggen dat ontwikkelaars een aparte versie voor de Wii U zouden moeten maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:31 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Betere third party support betekent meer games over het jaar en bovendien veel games die ook op de andere consoles verkrijgbaar zijn. Dus de Wii U zou zomaar het bezit van een Xbox720 of PS4 overbodig kunnen gaan maken, want je kan alles toch ook spelen op Wii U + alle content van Nintendo zelf. Als de graphics dan ook nog beter zijn dan de huidige generatie, denk ik dat het een hit kan worden. Het heeft iig alle potentie.
Inderdaad. Het concept om een game door te kunnen spelen zonder TV is daarbij al helemaal briljant. Iedereen in het huishouden happy.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:33 schreef w0nderboi het volgende:
Opzich bedacht ik me gister wel iets. Ik zat aan de tel met mijn vriendin, niet echt een gamer ofzo maar speelt toch redelijk vaak samen met me arcade games op de Xbox360 en laatste tijd op de Gamecube.
En die zei gelijk hé das dan een Wii voor jou en mij kunnen we allebei de spellen op spelen die we willen. Nu heb ik zelf geen probleem met meerdere consoles in huis maar een hoop mensen willen er maar één.
En laat dit nou ook de mensen zijn die niet perse super high end graphics willen hebben. Nintendo gaat gewoon vrolijk door met de Wii userbase en breid het alleen maar langzaam uit naar de "echte" gamers, een console per stap.
Hoezo? Ik denk dat we qua graphische zaken wel een beetje bij de max zitten nu. Zover kan het niet meer uit elkaar gaan liggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Je krijgt afhankelijk van de specs van de Xbox720 en PS4 weer precies hetzelfde probleem als wat er nu met de Wii is. Er komt gewoon weer een moment dat de specs van de consoles zover uit elkaar liggen dat ontwikkelaars een aparte versie voor de Wii U zouden moeten maken.
Heeft de Wii sales problemen gehad door het grafisch slechter te zijn dan de PS3/Xbox360?quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Je krijgt afhankelijk van de specs van de Xbox720 en PS4 weer precies hetzelfde probleem als wat er nu met de Wii is. Er komt gewoon weer een moment dat de specs van de consoles zover uit elkaar liggen dat ontwikkelaars een aparte versie voor de Wii U zouden moeten maken.
Heb zelf meer het idee dat het nu neer komt op het Nvidia/Ati (AMD) geneuzel wat we op de pc hebben gehad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:35 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het concept om een game door te kunnen spelen zonder TV is daarbij al helemaal briljant. Iedereen in het huishouden happy.
[..]
Hoezo? Ik denk dat we qua graphische zaken wel een beetje bij de max zitten nu. Zover kan het niet meer uit elkaar gaan liggen.
De max? Welnee joh, volgens mij gaat de wet van Moore vandaag de dag nog steeds op. Ik denk echter wel dat de zichtbare verschillen steeds kleiner worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:35 schreef nomar83 het volgende:
Hoezo? Ik denk dat we qua graphische zaken wel een beetje bij de max zitten nu. Zover kan het niet meer uit elkaar gaan liggen.
Ik denk dat die verschillen nog vrij goed zichtbaar gaan zijn. De laatste jaren gaat de ontwikkeling steeds meer de kant op van physics, licht- en weerseffecten bijv.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:54 schreef chibibo het volgende:
[..]
De max? Welnee joh, volgens mij gaat de wet van Moore vandaag de dag nog steeds op. Ik denk echter wel dat de zichtbare verschillen steeds kleiner worden.
Daar heb ik het geeneens overquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:47 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Heeft de Wii sales problemen gehad door het grafisch slechter te zijn dan de PS3/Xbox360?
Zoals ik al eerder zei, ze gaan nu met de Wii U op een grafisch niveau zitten waar het niet erg meer is dat de andere dadelijk beter zijn. Het gaat om zoveel mogelijk soorten spelers op een console te krijgen en als de prijs niet te hoog wordt krijgen ze mij wel.
Ik ben zelf een "Hardcore" gamer met een xbox 360 en game pc voor de games van nu. Maar speel ook nog steeds een hele hoop games op dreamcast, gamecube, N64 etc. Puur omdat ik de gameplay van een hoop series echt goed vindt. Een hardcore gamer moet eigenlijk gewoon niet zeuren om de graphics al helemaal tegenwoordig niet meer, want om nou te zeggen dat games "echt" lelijk zijn op de Wii is onzin.
Ja heb je ook wel een punt. Maar goed dat is afwachten de Wii U gaat nu gebruiken maken van redelijk zelfde opbouw kwa CPU, GPU etc als de Xbox. Zoude MS en Sony dit ook doen dan is er al een heel stuk minder aan de hand qua engine problemen enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar heb ik het geeneens overDe Wii U zal gewoon weer goed gaan verkopen en third party games zullen zolang de 720 en PS4 nog niet uit zijn gewoon voor alledrie de consoles tegelijkertijd worden ontwikkeld met dezelfde engine. Zodra de 720 en PS4 wel uit zijn dan komen er vanzelf weer nieuwe engines die misschien niet optimaal kunnen draaien op de Wii U.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar Battlefield 3 dan zit er bijv tussen multiplayer op de 360/PS3 en PC al een groot verschil in het aantal spelers in een game en de grootte van de map. Dit soort dingen bedoel ik dus met aparte versies tussen verschillende consoles afhankelijk van de kracht van zo'n console.
Heb de pers uitgave van Nintendo gelezen en idd maar 1 Wii U scherm controller per console en de andere spelers gebruiken Wiimotes of classic controllers.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef gniffie het volgende:
Shooters spelen met die kleine pookjes en knoppies zal krampachtig worden. Volgens mij moet je zelfs je hand forceren om bij de abxy te komen. Welke gek heeft die dingen onder de pook geplaatst.
Gaat ook gerucht dat je maar 1 zon schermcontroller per WiiU kan gaan gebruiken. Dus local multiplayer gaat um niet worden
Ik vind shooters ook al kut op m'n ps3.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef gniffie het volgende:
Shooters spelen met die kleine pookjes en knoppies zal krampachtig worden. Volgens mij moet je zelfs je hand forceren om bij de abxy te komen. Welke gek heeft die dingen onder de pook geplaatst.
Gaat ook gerucht dat je maar 1 zon schermcontroller per WiiU kan gaan gebruiken. Dus local multiplayer gaat um niet worden
Maar als het niet lekker werkt is dat echt een big deal voor de meeste van ons.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vind shooters ook al kut op m'n ps3.
quote:The Wii U controller is Nintendo hardware design at its absolute best. It displays innovation, lateral thinking, supreme ergonomics and a finish that, while not luxurious, makes you happy the instant you pick it up.
It actually has more in common with the DS than the Wii remote, and not just because it presents you with a second gameplay screen. It's rich with unexpected features and offers a subtly different way of relating to games, rather than a single high-concept gimmick.
And with its full suite of physical controls, its touch screen and its impressively sensitive gyroscope, it offers precision and control feedback the Wii remote simply does not. Also, crucially, it ensures Wii U is fully compatible with standard gaming control layouts and interfaces.
It's big, but very light and extremely comfortable to hold. A pronounced ridge across the back makes it easy to grip and it has that classic Nintendo rugged-plastic feel, with a matte surface. It's friendly rather than slick, and feels reassuringly familiar - the similarity now being with tablet devices, phones and portable consoles rather than a TV remote. The size is perfect for a device that will never leave the home; although we don't know what's inside it, or what its range is, we do know that the controller is useless without the base unit.
Large triggers on the back, bumpers and the twin analogue sliders are all perfectly positioned and pleasingly tactile. The d-pad and face buttons are a little more out of the way. The decision to go for 3DS-style 'circle pad' sliders with a flat profile rather than proper analogue sticks seems odd initially; but it's probably to make them more discreet, and to be fair they don't seem to give away anything in precision.
Zeer positief ben echt benieuwd hoe het in je hand gaat liggen opzich zit alles op een redelijk plaats.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, Eurogamer schrijft weer heerlijk
[..]
Dit dus. Of een BF3 met volledige Real time battle map waar je al je buddies kunt zien met locatie enzo (bestaat al maar dan uitgebreider natuurlijk)quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:59 schreef speknek het volgende:
Hoe tof kan Aliens worden als de eh, tablet waar nog geen hippe naam voor is, gebruikt wordt als motion scanner?
Daar heb je inderdaad gelijk in. Wat physics e.d. betreft valt er nog een hoop te verbeteren, en dat is meestal het eerste dat opvalt direct na de graphics.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:57 schreef Tain het volgende:
Ik denk dat die verschillen nog vrij goed zichtbaar gaan zijn. De laatste jaren gaat de ontwikkeling steeds meer de kant op van physics, licht- en weerseffecten bijv.
Hopelijk meer info over online en specs van het ding.quote:Roundtable time info:
Tuesday, June 7, 2011:
-Nintendo roundtable, number one @ 5:30PM PT - 7:30PM PT, 8:30PM ET - 10:30PM ET
Wednesday, June 8, 2011:
-Nintendo roundtable, number two @ 5:30PM PT - 7:30PM PT, 8:30PM ET - 10:30PM ET
http://www.joystiq.com/2011/06/04/e3-2011-the-big-schedule/
Alleen: Hoe gaat spel dan verder als je op je ninPad gaat spelen. Heb je dan geen motion scanner meer of zo? Of bijv bij Zelda werd het als je inventory gebruikt en je moet dan opeens switchen tussen normaal beeld of inventory op je ninPad?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:59 schreef speknek het volgende:
Hoe tof kan Aliens worden als de eh, tablet waar nog geen hippe naam voor is, gebruikt wordt als motion scanner?
Ik denk dat de opties per game anders zijn. Misschien dat je sommige games niet verder kan spelen op je WiiPad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen: Hoe gaat spel dan verder als je op je ninPad gaat spelen. Heb je dan geen motion scanner meer of zo?
Het verder kunnen spelen wordt wel als grote feature gebracht en zou jammer zijn als dat bij sommige spellen niet zou werken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat de opties per game anders zijn. Misschien dat je sommige games niet verder kan spelen op je WiiPad.
Touchscreen zal daar wel veel gebruikt gaan worden als je er op speelt zonder motion scanner.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen: Hoe gaat spel dan verder als je op je ninPad gaat spelen. Heb je dan geen motion scanner meer of zo? Of bijv bij Zelda werd het als je inventory gebruikt en je moet dan opeens switchen tussen normaal beeld of inventory op je ninPad?
Nice ff zit lezen en hij wilde het spel gewoon zelf aankondigen en doet het gewoon de baas.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hopelijk meer info over online en specs van het ding.
Waarom is bijna niemand hyped op dit forum![]()
![]()
Edit: Roundtable 1 http://e3.gamespot.com/st(...)developer-roundtable
Sweet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:06 schreef gniffie het volgende:
http://uk.ign.com/videos/2011/06/07/e3-2011-wii-u-zelda-hd-demo
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelda, denk dat die er over 4 jaar is![]()
(als we geluk hebben
Goede vondstquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:08 schreef speknek het volgende:
Bewijs dat de vogel/koi techdemo realtime is:
Omdat ze 6-7 jaar te laat zijn ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef gniffie het volgende:
Waarom is bijna niemand hyped op dit forum![]()
![]()
Nintendo steelt toch weer de show op deze manier.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:08 schreef speknek het volgende:
Bewijs dat de vogel/koi techdemo realtime is:
Het zijn de zelfde pookjes als nu die op de 3DSquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:01 schreef gniffie het volgende:
De pookjes schijnen niet inklikbaar te zijn, kan alleen nog geen bron daarover van een grote gamesite vinden
Niet rennen/knifen in cod
Ik denk dat uiteindelijk die upgrade er wel gaat komen zodat Sony meekan met de speciale edities van de multiplatform games. Ik denk alleen niet dat de PSV lekker is om zo lang op te gamen, door het gebrek aan vleugels en triggers en de kleine analoge nub. Daarnaast zul je ws. ook meer latency krijgen omdat hij niet als streaming device en controller gebouwd is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben niet overtuigd door die hele Wii U
Dan zie ik meer in de Vita (onderweg) + Daarna door gaan op de ps3
Alleen het scherm doet echt iets en dan de camera/gyroscope maar ze kunne makkelijk een soort laptop accu kwijt in de ding.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:34 schreef Aether het volgende:
Begrijp ik het goed dat de WiiU het beeld draadloos naar de controller verstuurt? Er zal wel een behoorlijke accu inzitten maar 3 à 4 uur is dan wel max. speeltijd.
Hoeft inderdaad niet zelf te renderen maar het continu draadloos versturen van video vreet ook energie. Weet niet hoelang een iPad naar een Apple TV kan streamen via AirPlay? Is in principe hetzelfde idee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:37 schreef speknek het volgende:
Het zal vooral het scherm zijn die energie vreet. De controller processor hoeft niets zelf te renderen, alleen door te geven. Daarnaast is het ding groot genoeg om er een fikse accu in te zetten, als ze daarvoor gaan althans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |