En Oliver dan, als jongensnaam?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:54 schreef _evenstar_ het volgende:
T mot gewoon een meisje wordendie naam klopt gewoon helemaal
ach komt vast goed hoor Maar ja ALS je eenmaal zo verliefd bent op een naam wil je ook voor t andere geslacht diezelfde verliefdheid voelen.
vriendje van zus heet zo.. is voor mij samen met Matt(hew) echt wel favoriet.. maar ja wat als het toch uitgaat is dat zuur voor zus.. enzulksquote:
Hmmm, ik weet niet of ik dat mee zou laten wegen eig. geloof ik...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vriendje van zus heet zo.. is voor mij samen met Matt(hew) echt wel favoriet.. maar ja wat als het toch uitgaat is dat zuur voor zus.. enzulks
Giles zo heet de beste kameraad , noujah dat is zijn vriendennaamquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
James, Niles of Giles en m dan een butlerpakje aantrekken
Ryan Phillipe, speelde Sebastian in Cruel Intentionsquote:
verrek ja!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ryan Phillipe, speelde Sebastian in Cruel Intentions
In dat geval...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:22 schreef _evenstar_ het volgende:
ik zei al gekscherend we noemen het als het een jongen wordt Alex, naar Sir Alex ferguson gezien hij Man united verzot is... vond hij gelukkig geen optie
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:53 schreef _evenstar_ het volgende:
PM mag , maar wil het nog niet openbaar hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |