En nog steeds geen GTA Vquote:
Loopt ook achter op die van nintendoquote:
Hardcorelegoshitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:07 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jongûh, Lego GTA, wat wil een mens nou nog meer.
Controller lijkt me inderdaad matigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:08 schreef Smoofie het volgende:
SPellen zoals GTA lego, AC en darksiders lijkt me verrot met zo'n kk controller
Misschien bewaren ze dat voor later op de persconferentiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:08 schreef gniffie het volgende:
geen cod en battlefield. als je die niet op je console hebt koopt geen enekele tiener je product
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef Jesse_ het volgende:
hardcore games voor puisterige tieners inbound!
Was sowieso al bekend dat wii games er ook op werken dus wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Smoofie het volgende:
Dus eigenlijk wat ze hebben gedaan is de wii, soort HD console van gemaakt en een nieuwe controller erbij. Dat is het.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Smoofie het volgende:
Dus eigenlijk wat ze hebben gedaan is de wii, soort HD console van gemaakt en een nieuwe controller erbij. Dat is het.
Mwoah. COD+SC+WC vs alles wat EA heeft. Dat van EA gaat langer mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:09 schreef tuut-chips het volgende:
EA de "most succesfull publisher"eventjes Activision/blizzard vergeten zeker
dat is alleen de controllerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef Klonk het volgende:
Ik snap er geen fuck meer van, is die nieuwe controller nou de Wii2
Nintendo maakt het geen fuck uit natuurlijk, dat ding is weer een gelddrukkerij
Ze lieten gewoon beelden zien van de PC. Niet van de WIIquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef tuut-chips het volgende:
BATTLEFIELD? Ziet er nog verdomd goed uit ook!
Kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef tuut-chips het volgende:
Misschien is dit toch iets minder kut dan verwacht....
Totdat MS en Sony met nieuwe consoles komen en er weer kánkerhard overheen gaan qua grafische kracht
Ziet er toch goed uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze lieten gewoon beelden zien van de PC. Niet van de WII
Dat is toch wat iedereen wilde? Dat ze een HD Wii zouden maken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:10 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De controller is groter dan de console
geen games voor aangekondigd dus denk het nietquote:
Dat wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:13 schreef themole het volgende:
Wel een van de meest onduidelijke persconferenties ooit.
Ja, ik heb al snel met mijn iPad dat het ongemakkelijk begint te worden na een tijdje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:13 schreef chibibo het volgende:
Overigens lijkt de controller me behoorlijk lomp voor langdurige gameplay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |