Oke,ik ga naar mijn vader als hij klaar is met werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je ermee wil stoppen en dat niet uit jezelf kan, is het de enige manier.
Ja, ik zag het. Net voordat ik dat bericht plaatste. Ik neem mijn woorden dan bij deze terug.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef n8n het volgende:
[..]
Zegt net het niet te durven wat vrij logisch is met problematiek waar schaamte mee gepaard gaat
Goedzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef chloekebab het volgende:
[..]
Oke,ik ga naar mijn vader als hij klaar is met werken.
Wat jij morgenochtend gaat doen: je belt de huisarts en zegt dat je een probleem hebt, en of hij vandaag tijd heeft. Vervolgens ga je langs (na of tijdens school, als je zegt dat je ouders er niets van af mogen weten laten ze je echtwel gaan (deden ze bij mij ook toen ik naar een psych ging). Dan vertel je het hele verhaal tegen je huisarts (als het te persoonlijk is kun je het ook uittypen) en vraag je om een doorverwijzing naar een psycholoog. Dan wacht je totdat je naar de psycholoog kan, zodra dit kan ga je ernaartoe en vertel je hem/haar alles. Geen van deze personen zal je aandachtshoer noemen, ik beloof het je.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef chloekebab het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Wil ik wel snel doen,als ik t durf.
Ik ken jouw vader en de situatie thuis niet, als je er iets aan wilt doen zal hij er sowieso achter komen en in het gunstige geval je willen steunen. De eerste reactie kan heel goed boosheid zijn -omdat bang/bezorgd- dus laat je daar niet door stoppenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:40 schreef chloekebab het volgende:
[..]
Zal ik het zo tegen mijn vader zeggen als hij van zn werk komt?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Net voordat ik dat bericht plaatste. Ik neem mijn woorden dan bij deze terug.
Oké dank je wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ken jouw vader en de situatie thuis niet, als je er iets aan wilt doen zal hij er sowieso achter komen en in het gunstige geval je willen steunen. De eerste reactie kan heel goed boosheid zijn -omdat bang/bezorgd- dus laat je daar niet door stoppen
Graag gedaan, sterkte. Ook voor als je het je vader gaat vertellen, dit kan even rot worden maar je moet doorbijten. Misschien worden hij boos maar hij zal je vast en zeker helpen goede hulp te zoeken, + je steunen op moeilijke tijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:42 schreef chloekebab het volgende:
Dank jullie wel voor het advies,en voor het mij noemen als een emo.
Ik ben blij met jullie.
Ook dit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:44 schreef n8n het volgende:
Als je vader het niet begrijpt, maak duidelijk dat je het als een probleem ziet dat je op wilt lossen maar dat niet alleen kan
Bedankt. Blijkbaar heeft FOK! toch geholpen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:44 schreef n8n het volgende:
Als je vader het niet begrijpt, maak duidelijk dat je het als een probleem ziet dat je op wilt lossen maar dat niet alleen kan
De echte FOK! autist helpt anderen. Toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:45 schreef chloekebab het volgende:
[..]
Bedankt. Blijkbaar heeft FOK! toch geholpen.
Ja,dat is waar. Maar veel mensen denken eerder aan hunzelf,dan dat ze andere willen helpen. Bij deze verwijder ik die foto van mij op mijn fobo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
De echte FOK! autist helpt anderen. Toch?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef chloekebab het volgende:
[..]
Ja,dat is waar. Maar veel mensen denken eerder aan hunzelf,dan dat ze andere willen helpen. Bij deze verwijder ik die foto van mij op mijn fobo.
Want mensen die automutileren willen allemaal dood?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Mpj het volgende:
Waarom snijd je dan niet meteen goed, als je er niet wilt zijn? Dat snap ik nooit.
Is gewoon aandachttrekkerij. Geen normaal mens die zich dat in zn hoofd haalt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want mensen die automutileren willen allemaal dood?
Zelfpijniging is niet hetzelfde als een zelfmoordpoging.
Dat is wel zo onwetend...
Tsja. Ligt dat niet snappen aan de rest van de wereld, of aan jezelfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:12 schreef Mpj het volgende:
Waarom snijd je dan niet meteen goed, als je er niet wilt zijn? Dat snap ik nooit.
Normale mensen bestaan niet gekkie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Is gewoon aandachttrekkerij. Geen normaal mens die zich dat in zn hoofd haalt.
Hoe is het aandachttrekkerij als niemand er van weet en je dat ook niet wil?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Mpj het volgende:
[..]
Is gewoon aandachttrekkerij. Geen normaal mens die zich dat in zn hoofd haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |