abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:48:12 #226
262 Re
Kiss & Swallow
pi_97856896
ik denk dat je pa nu hij het weet ook wel wil weten over hoe en wat etc. denk niet dat hij nu ineens teleurgesteld is maar meer je gewoon wil helpen, samen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_97856927
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Re het volgende:
ik denk dat je pa nu hij het weet ook wel wil weten over hoe en wat etc. denk niet dat hij nu ineens teleurgesteld is maar meer je gewoon wil helpen, samen
Oke,Bedankt. O+
what's worth living without u :s
pi_97856959
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef chloekebab het volgende:

[..]

Ja denk jij als je moeder overlijd aan postitieve en fijne manieren ?? Dan ben je best raar.
Ligt maar net aan jezelf. Als mijn moeder komt te overlijden, zou ik kapot van verdriet zijn, dat sowieso, want ze betekend heel veel voor me.

Maar ik zou wel positief proberen te blijven na verloop van tijd, simpelweg omdat het wel moet, je moet wel doorgaan. En mezelf snijden zou ik ook niet doen, want daar schiet ik niks mee op. Zou ook niet in me op komen. Ik zou het ook niet doen omdat ik zou weten dat mijn moeder teleurgesteld zou zijn in mij, ze heeft liever dat ik doorga en weer gelukkig ben/word dan dat ik mezelf ga lopen snijden.
pi_97857013
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Dr.Cooper het volgende:
Het klinkt altijd cliché, maar zij zal waarschijnlijk ook willen dat je op een zo gewoon mogelijke manier doorgaat met je leven. Zonder dat je hieronder teveel te lijden hebt.
Voordat ze 'ging',zei ze : 'Denk aan mij als de felste ster in de hemel &aan de warmste zon overdag.'
die zin zal ik altijd onthouden
pi_97857123
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ligt maar net aan jezelf. Als mijn moeder komt te overlijden, zou ik kapot van verdriet zijn, dat sowieso, want ze betekend heel veel voor me.

Maar ik zou wel positief proberen te blijven na verloop van tijd, simpelweg omdat het wel moet, je moet wel doorgaan. En mezelf snijden zou ik ook niet doen, want daar schiet ik niks mee op. Zou ook niet in me op komen. Ik zou het ook niet doen omdat ik zou weten dat mijn moeder teleurgesteld zou zijn in mij, ze heeft liever dat ik doorga en weer gelukkig ben/word dan dat ik mezelf ga lopen snijden.
Ik snap je wel. Maar ik heb sowieso ook zulke vriendinnen die mij op het slechte pad brengen,als ik hersteld ben ga ik iniedergeval op zoek naar betere vriendinnen. Die me niet in de steek laten als ik zeg dat ik depressief ben.
pi_97857239
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die manieren hebben ze dan blijkbaar niet gevonden.

Ik heb het vroeger gedaan door haren uit te trekken en nagels. Dan kwam ik tot rust o.a. Verder nooit iemand mee lastig gevallen en doe het nu uiteindelijk niet meer omdat ik gelukkiger ben. Maar als je echt met jezelf in de knoop zit, is het wel verstandig met een psych te gaan praten ipv aan te modderen wat in mijn geval dan niet zo verkeerd heeft uitgepakt.
Hoe oud was je toen? Ik kan daar niet bij, kan me het niet voorstellen, echt niet, tenzij je echt ontzettend erge dingen hebt meegemaakt, trauma's hebt of wat dan ook.
pi_97857507
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hoe oud was je toen? Ik kan daar niet bij, kan me het niet voorstellen, echt niet, tenzij je echt ontzettend erge dingen hebt meegemaakt, trauma's hebt of wat dan ook.
Paar jaar terug was dat denk ik.

Ik snap nooit zo goed waarom je de behoefte hebt hard te oordelen over dingen waar je blijkbaar geen verstand van hebt en ook niet de moeite voor neemt om je een klein beetje in te lezen.

Mijn jeugd was vrij normaal, ik voelde me alleen minderwaardig tijdens mijn puberteit.
pi_97857634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik snap nooit zo goed waarom je de behoefte hebt hard te oordelen over dingen waar je blijkbaar geen verstand van hebt en ook niet de moeite voor neemt om je een klein beetje in te lezen.

Mijn jeugd was vrij normaal, ik voelde me alleen minderwaardig tijdens mijn puberteit.
Ik ook. Ik haat het trouwens als mensen je beoordelen op wie je bent. Ik ben niet perfect. Maar niemand is perfect.
pi_97857786
quote:
Het klinkt altijd cliché, maar zij zal waarschijnlijk ook willen dat je op een zo gewoon mogelijke manier doorgaat met je leven. Zonder dat je hieronder teveel te lijden hebt.
Het maakt niet uit of het cliché klinkt,aan jou heb ik tenminste wat. Ik wil ook weer normaal leven. Ik weet ook zeker dat mijn moeder het nooit zo heeft gewilt. Maar,ik kan er zo wel achteraf over praten,maar ik kan nooit in 1 weekje herstellen weet je wel.
pi_97857837
Geeft muzieksoort trouwens een verkeerde indruk op je? Want ik luister van die metal en punk en alles.
pi_97857925
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef chloekebab het volgende:
Geeft muzieksoort trouwens een verkeerde indruk op je? Want ik luister van die metal en punk en alles.
Bepaalde muziek die overeenkomt met je emoties kunnen je emoties versterken. Als je al depressief bent is het bijv nooit zo'n goed idee om emotionele muziek te luisteren. Dan blijf je er extra in hangen.
pi_97857992
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef chloekebab het volgende:

[..]

Het maakt niet uit of het cliché klinkt,aan jou heb ik tenminste wat. Ik wil ook weer normaal leven. Ik weet ook zeker dat mijn moeder het nooit zo heeft gewilt. Maar,ik kan er zo wel achteraf over praten,maar ik kan nooit in 1 weekje herstellen weet je wel.
Hoeft ook niet in één week. Belangrijkste is dat je er wat aan doet.
pi_97858005
quote:
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je moeder ziet jou liever gezond en gelukkig. Hopelijk zal je een manier vinden om dat te bereiken.
Dank jullie wel. Op dit moment ben ik blij :). Ik ben blij dat ik dit heb gepost ondanks de haat,ik heb veel bereikt. Meer dan ik had verwacht.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:03:16 #239
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_97858038
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:47 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Je doet jezelf pijn. Mensen met kanker VECHTEN voor hun leven.
ja en negertjes in Afrika hebben honger terwijl je vol vreet :')
pi_97858074
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik oordeel niet hard, ik denk simpelweg dat de meeste mensen die snijden, dat doen voor aandacht.

Ik kan dan ook niet begrijpen dat je je eigen haar eruit gaat trekken omdat je je minderwaardig voelt. Ik snap de clue daar niet van. Maar ik kan me best voorstellen dat je je soms machteloos voelt.

Ik kan TS enigzins begrijpen ivm met haar moeder, zo ook andere gevallen die trauma's hebben door mishandeling, verkrachting of wat dan ook, maar niet dat mensen het doen om kleine dingen zoals minderwaardigheid.
pi_97858104
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Shispeed het volgende:

[..]

ja en negertjes in Afrika hebben honger terwijl je vol vreet :')
Oke. Ik denk dat iedereen dat doet die een beetje geld heeft. Het is hier geen probleem in Nederland. Ik steun die landen. Ik sponsor ik doneer geld. Ik weet niet wat je probleem is.
pi_97858151
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef chloekebab het volgende:

[..]

Oke. Ik denk dat iedereen dat doet die een beetje geld heeft. Het is hier geen probleem in Nederland. Ik steun die landen. Ik sponsor ik doneer geld. Ik weet niet wat je probleem is.
Ik ga erheen.. dat is pas steunen.. :6
pi_97858183
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik oordeel niet hard, ik denk simpelweg dat de meeste mensen die snijden, dat doen voor aandacht.

Ik kan dan ook niet begrijpen dat je je eigen haar eruit gaat trekken omdat je je minderwaardig voelt. Ik snap de clue daar niet van. Maar ik kan me best voorstellen dat je je soms machteloos voelt.

Ik kan TS enigzins begrijpen ivm met haar moeder, zo ook andere gevallen die trauma's hebben door mishandeling, verkrachting of wat dan ook, maar niet dat mensen het doen om kleine dingen zoals minderwaardigheid.
Sommige mensen denken anders over de situatie,als je in haar positie staat,denk je er waarschijnlijk anders over.
pi_97858219
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik ga erheen.. dat is pas steunen.. :6
Ok. Veel succes.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 21:05:42 #245
230788 n8n
Pragmatisch
pi_97858220
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Mpj het volgende:

[..]

Iedereen gaat anders met problemen om en ook iedereen ervaart andere gebeurtenissen als een trauma. Je zegt dat je het niet voor kan stellen, wellicht een gebrek aan inlevingsvermogen
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_97858226
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:05 schreef chloekebab het volgende:

[..]

Sommige mensen denken anders over de situatie,als je in haar positie staat,denk je er waarschijnlijk anders over.
Mss ben ik op dit moment wel in die positie, dat ik me minderwaardig voel! Niet zo snel oordelen. O+
pi_97858274
Blij om te lezen dat het wat beter gaat met TS. Veel sterkte gewenst de komende tijd!
pi_97858313
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef Socios het volgende:
Blij om te lezen dat wat beter gaat met TS. Veel sterkte gewenst de komende tijd!
Dankjewel, jij ook sterkte. Je kan alles bij me kwijt O+.
pi_97858412
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef chloekebab het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn punt was dat je ook te veel kan relativeren en dat wat Sam-x zei dus niet echt een geldig argument is.

Het was dus geen verwijt naar jou of iemand anders. :)
pi_97858429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 21:05 schreef Mpj het volgende:

[..]

Mss ben ik op dit moment wel in die positie, dat ik me minderwaardig voel! Niet zo snel oordelen. O+
Je doet wel een beetje overdreven,als je in haar positie zóu staan,dan zou je niet zo flauw doen over het feit dat wij problemen hebben en dat jij er gewoon een beetje om loopt te lachen.
Zou je het leuk vinden als je ouders overlijden ;ik noem maar een voorbeeld; en wij zouden zeggen : Ja,en je moet niet zo snel oordelen,je bent een emo dat je dit en dat doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')