Oke,Bedankt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Re het volgende:
ik denk dat je pa nu hij het weet ook wel wil weten over hoe en wat etc. denk niet dat hij nu ineens teleurgesteld is maar meer je gewoon wil helpen, samen
Ligt maar net aan jezelf. Als mijn moeder komt te overlijden, zou ik kapot van verdriet zijn, dat sowieso, want ze betekend heel veel voor me.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef chloekebab het volgende:
[..]
Ja denk jij als je moeder overlijd aan postitieve en fijne manieren ?? Dan ben je best raar.
Voordat ze 'ging',zei ze : 'Denk aan mij als de felste ster in de hemel &aan de warmste zon overdag.'quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Dr.Cooper het volgende:
Het klinkt altijd cliché, maar zij zal waarschijnlijk ook willen dat je op een zo gewoon mogelijke manier doorgaat met je leven. Zonder dat je hieronder teveel te lijden hebt.
Ik snap je wel. Maar ik heb sowieso ook zulke vriendinnen die mij op het slechte pad brengen,als ik hersteld ben ga ik iniedergeval op zoek naar betere vriendinnen. Die me niet in de steek laten als ik zeg dat ik depressief ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ligt maar net aan jezelf. Als mijn moeder komt te overlijden, zou ik kapot van verdriet zijn, dat sowieso, want ze betekend heel veel voor me.
Maar ik zou wel positief proberen te blijven na verloop van tijd, simpelweg omdat het wel moet, je moet wel doorgaan. En mezelf snijden zou ik ook niet doen, want daar schiet ik niks mee op. Zou ook niet in me op komen. Ik zou het ook niet doen omdat ik zou weten dat mijn moeder teleurgesteld zou zijn in mij, ze heeft liever dat ik doorga en weer gelukkig ben/word dan dat ik mezelf ga lopen snijden.
Hoe oud was je toen? Ik kan daar niet bij, kan me het niet voorstellen, echt niet, tenzij je echt ontzettend erge dingen hebt meegemaakt, trauma's hebt of wat dan ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die manieren hebben ze dan blijkbaar niet gevonden.
Ik heb het vroeger gedaan door haren uit te trekken en nagels. Dan kwam ik tot rust o.a. Verder nooit iemand mee lastig gevallen en doe het nu uiteindelijk niet meer omdat ik gelukkiger ben. Maar als je echt met jezelf in de knoop zit, is het wel verstandig met een psych te gaan praten ipv aan te modderen wat in mijn geval dan niet zo verkeerd heeft uitgepakt.
Paar jaar terug was dat denk ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen? Ik kan daar niet bij, kan me het niet voorstellen, echt niet, tenzij je echt ontzettend erge dingen hebt meegemaakt, trauma's hebt of wat dan ook.
Ik ook. Ik haat het trouwens als mensen je beoordelen op wie je bent. Ik ben niet perfect. Maar niemand is perfect.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Paar jaar terug was dat denk ik.
Ik snap nooit zo goed waarom je de behoefte hebt hard te oordelen over dingen waar je blijkbaar geen verstand van hebt en ook niet de moeite voor neemt om je een klein beetje in te lezen.
Mijn jeugd was vrij normaal, ik voelde me alleen minderwaardig tijdens mijn puberteit.
Het maakt niet uit of het cliché klinkt,aan jou heb ik tenminste wat. Ik wil ook weer normaal leven. Ik weet ook zeker dat mijn moeder het nooit zo heeft gewilt. Maar,ik kan er zo wel achteraf over praten,maar ik kan nooit in 1 weekje herstellen weet je wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Dr.Cooper het volgende:
Het klinkt altijd cliché, maar zij zal waarschijnlijk ook willen dat je op een zo gewoon mogelijke manier doorgaat met je leven. Zonder dat je hieronder teveel te lijden hebt.
Bepaalde muziek die overeenkomt met je emoties kunnen je emoties versterken. Als je al depressief bent is het bijv nooit zo'n goed idee om emotionele muziek te luisteren. Dan blijf je er extra in hangen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef chloekebab het volgende:
Geeft muzieksoort trouwens een verkeerde indruk op je? Want ik luister van die metal en punk en alles.
Hoeft ook niet in één week. Belangrijkste is dat je er wat aan doet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef chloekebab het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of het cliché klinkt,aan jou heb ik tenminste wat. Ik wil ook weer normaal leven. Ik weet ook zeker dat mijn moeder het nooit zo heeft gewilt. Maar,ik kan er zo wel achteraf over praten,maar ik kan nooit in 1 weekje herstellen weet je wel.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef Dr.Cooper het volgende:
Dank jullie wel. Op dit moment ben ik blijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moeder ziet jou liever gezond en gelukkig. Hopelijk zal je een manier vinden om dat te bereiken.
ja en negertjes in Afrika hebben honger terwijl je vol vreetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:47 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Je doet jezelf pijn. Mensen met kanker VECHTEN voor hun leven.
Ik oordeel niet hard, ik denk simpelweg dat de meeste mensen die snijden, dat doen voor aandacht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Paar jaar terug was dat denk ik.
Ik snap nooit zo goed waarom je de behoefte hebt hard te oordelen over dingen waar je blijkbaar geen verstand van hebt en ook niet de moeite voor neemt om je een klein beetje in te lezen.
Mijn jeugd was vrij normaal, ik voelde me alleen minderwaardig tijdens mijn puberteit.
Oke. Ik denk dat iedereen dat doet die een beetje geld heeft. Het is hier geen probleem in Nederland. Ik steun die landen. Ik sponsor ik doneer geld. Ik weet niet wat je probleem is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja en negertjes in Afrika hebben honger terwijl je vol vreet
Ik ga erheen.. dat is pas steunen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef chloekebab het volgende:
[..]
Oke. Ik denk dat iedereen dat doet die een beetje geld heeft. Het is hier geen probleem in Nederland. Ik steun die landen. Ik sponsor ik doneer geld. Ik weet niet wat je probleem is.
Sommige mensen denken anders over de situatie,als je in haar positie staat,denk je er waarschijnlijk anders over.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik oordeel niet hard, ik denk simpelweg dat de meeste mensen die snijden, dat doen voor aandacht.
Ik kan dan ook niet begrijpen dat je je eigen haar eruit gaat trekken omdat je je minderwaardig voelt. Ik snap de clue daar niet van. Maar ik kan me best voorstellen dat je je soms machteloos voelt.
Ik kan TS enigzins begrijpen ivm met haar moeder, zo ook andere gevallen die trauma's hebben door mishandeling, verkrachting of wat dan ook, maar niet dat mensen het doen om kleine dingen zoals minderwaardigheid.
Iedereen gaat anders met problemen om en ook iedereen ervaart andere gebeurtenissen als een trauma. Je zegt dat je het niet voor kan stellen, wellicht een gebrek aan inlevingsvermogenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik oordeel niet hard, ik denk simpelweg dat de meeste mensen die snijden, dat doen voor aandacht.
Ik kan dan ook niet begrijpen dat je je eigen haar eruit gaat trekken omdat je je minderwaardig voelt. Ik snap de clue daar niet van. Maar ik kan me best voorstellen dat je je soms machteloos voelt.
Ik kan TS enigzins begrijpen ivm met haar moeder, zo ook andere gevallen die trauma's hebben door mishandeling, verkrachting of wat dan ook, maar niet dat mensen het doen om kleine dingen zoals minderwaardigheid.
Mss ben ik op dit moment wel in die positie, dat ik me minderwaardig voel! Niet zo snel oordelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:05 schreef chloekebab het volgende:
[..]
Sommige mensen denken anders over de situatie,als je in haar positie staat,denk je er waarschijnlijk anders over.
Dankjewel, jij ook sterkte. Je kan alles bij me kwijtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:06 schreef Socios het volgende:
Blij om te lezen dat wat beter gaat met TS. Veel sterkte gewenst de komende tijd!
Ik denk dat zijn punt was dat je ook te veel kan relativeren en dat wat Sam-x zei dus niet echt een geldig argument is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef chloekebab het volgende:
[..]
Oke. Ik denk dat iedereen dat doet die een beetje geld heeft. Het is hier geen probleem in Nederland. Ik steun die landen. Ik sponsor ik doneer geld. Ik weet niet wat je probleem is.
Je doet wel een beetje overdreven,als je in haar positie zóu staan,dan zou je niet zo flauw doen over het feit dat wij problemen hebben en dat jij er gewoon een beetje om loopt te lachen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Mss ben ik op dit moment wel in die positie, dat ik me minderwaardig voel! Niet zo snel oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |