Ik vermoord mezelf niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:45 schreef Sam-x het volgende:
Praat erover, en stop ermee. Andere mensen vechten voor hun leven, en jij wilt het weggooien?
Je doet jezelf pijn. Mensen met kanker VECHTEN voor hun leven.quote:
Ja,dat weet ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:47 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Je doet jezelf pijn. Mensen met kanker VECHTEN voor hun leven.
Mensen met borderline zijn net zo ziek als mensen met kanker hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:47 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Je doet jezelf pijn. Mensen met kanker VECHTEN voor hun leven.
Je voelt niet de pijn van je andere problemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waarom gaan jouw problemen weg als je jezelf snijd? Dan denk je dus niet meer aan je problemen, en denk je alleen aan het snijden in jezelf? En wat als je nou eens in tomaten gaat snijden, kan dat niet? Dat je alleen aan het snijden in tomaten denkt?
Ja leuk, jezelf snijdenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:48 schreef chloekebab het volgende:
[..]
Nee,ik maakte het gewoon aan omdat het me leuk leek, ik plaats gwn een topic omdat ik niks te doen heb.
Mijn moeder is zelf overleden aan kanker. Dat is een reden van het snijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:48 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mensen met borderline zijn net zo ziek als mensen met kanker hoor
Als ze het zelf hebben praten ze anders.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:49 schreef Socios het volgende:
Psychische problemen/ ziektes worden inderdaad onderschat.
Gedraag je er dan naar, en ga hulp zoeken.quote:
Dit is niet KLB.quote:
Ik ben het steeds meer met je eens de laatste tijdquote:
Meisje, toch. Ik krijg hier een brok in de keel van. Mijn moeder ook namelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:49 schreef chloekebab het volgende:
Mijn moeder is zelf overleden aan kanker. Dat is een reden van het snijden.
Op wat voor wijze dan. Ik wil er namelijk graag mee stoppen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Meisje, toch. Ik krijg hier een brok in de keel van. Mijn moeder ook namelijk.
Ik `snap´ `het snijden´ zelfs, zelf doe ik het niet, maar ik `vlucht´ wel op andere wijzen.
Waar ben ik?!quote:
Yepquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waarom gaan jouw problemen weg als je jezelf snijd? Dan denk je dus niet meer aan je problemen, en denk je alleen aan het snijden in jezelf?
Briljantquote:En wat als je nou eens in tomaten gaat snijden, kan dat niet? Dat je alleen aan het snijden in tomaten denkt?
Mocht je het niet doorhebben, je topic staat nu in het juiste forum.quote:
ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mocht je het niet doorhebben, je topic staat nu in het juiste forum.
Dus ja, dat is origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |