Ik hoop dat er vandaag of morgen één of andere blonde KUTHOER in een blauw kutautootje zich steenkapot rijdt tegen een boom ofzo

Gore graftak dat het me d'r is....
Rij ik naar mijn werk, 80 op de teller, zie ik moedereend met haar kroost de weg oversteken en aangezien ik vrij hard reed moest ik aardig in de ankers, want no way dat ik over die eendjes ga rijden
Maar d'r zat dus een blonde del achter mij, die dus ook hard in de remmen moest, en dat vond ze niet zo tof, want ze reed nogal kort op de bumper dus kwam ze naast me (!) tot stilstand... Raampje open, en gilt ze naar mij of ik wel helemaal lekker ben om zo hard te remmen... Aangezien ik nooit nadenk voor ik iets zeg kwam er bij mij gelijk iets uit in de richting van kuthoer, ik rij liever jou kapot dan die eendjes, toen hoorde ik ze nog wel iets gorgelen, maar ik kon het niet verstaan, en aangezien de eendjes inmiddels overgestoken waren ben ik maar weer doorgereden.
Mijn humeur is er niet beter op geworden, gelukkig is het de laatste vrijdag van de week en weer bijna weekend, dat scheelt, maar ik hoop wel dat dat wijf binnenkort heel pijnlijk en langzaam sterft