Thanks!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Je doet het toch? Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan.
*kijkt stiekem om het hoekjequote:Op donderdag 9 juni 2011 12:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar haai terug zeggen
Jammer, geen haaievinnensoep voor de lunch dusquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb hem alweer terug in het water gegooid hoor...
Lekkere broodjes met chorizo hiero!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer, geen haaievinnensoep voor de lunch dus
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Lekkere broodjes met chorizo hiero!![]()
Heel goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb hem alweer terug in het water gegooid hoor...
Ik heb een keer een konijn aangereden op mijn fiets...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook een keer een konijn aangereden op de snelweg
Ieuw!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb een keer een konijn aangereden op mijn fiets...![]()
Rende ineens uit de struiken recht mijn voorwiel in... ik durfde niet te kijken...
Best wel gross, bloed op mijn broek en stukjes konijn aan mijn fiets...
Ach gerum! Ik vertrek zo naar mijn werk, maar de eerste drie uur zijn dan altijd lekker rustig, hahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Kut ik heb het ff zwaar hier op mijn werk, zit helemaal in te kakken.
quote:Eendjes op 't nippertje gered van kidnap
TILBURG - De politie in Noord-Brabant heeft donderdagavond een opmerkelijke ontvoering in de kiem gesmoord. Drie inwoners van Tilburg probeerden eendjes te kidnappen in hun woonplaats.
De twee mannen en een vrouw hadden eendenkuikentjes gevangen uit een vijver aan de Beeklaan. Toen de politie het trio in de smiezen kreeg, zetten twee verdachten het op een lopen. Een man bleef staan. Hij had een schepnet vast. In een plastic bak vond de politie 14 kuikentjes.
De 'jagers' zijn meegenomen naar het politiebureau voor verhoor, waar ze vertelden dat ze de kuikentjes wilden redden uit de bek van een reiger. Ze mochten na verhoor weer gaan, schrijft Omroep Brabant. De jongen eendjes zijn terug naar hun moeder gebracht.
je moet "ach" als onderdeel van de uitdruking zienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Owja, wat is gerum? Is dat dialect uit Heerle ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |