Ik heb gewoon haar msn gevraagd, nu msn ik elke dag met haar. Heeft ze nog meer foto's van zichzelf en zo en wilt ze dat ik op de cam ga. Dat doe ik dan ook, maar zij durft nog niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Ivotje het volgende:
[..]
En wat wil je nou bewijzen kleuter, dat je haar krabbels hebt doorgelezen en dat daar haar msn in staat.....mij maak je niets wijs!! Hoe oud ben je zelf eigenlijk??
Schat dit is FOK! en het is ONZ. Wat verwacht je.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar zie jij nu trouwens dat alles verandert in seksuele dingen? Dit is wel het bewijs dat HET overal aanwezig is... Zelfs bij de vraag "hoi hoe gaat het"...
Btw probeer dit eens......en let goed op de url!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb gewoon haar msn gevraagd, nu msn ik elke dag met haar. Heeft ze nog meer foto's van zichzelf en zo en wilt ze dat ik op de cam ga. Dat doe ik dan ook, maar zij durft nog niet.
Ik ben trouwens 12, hoezo?
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Ivotje het volgende:
Pfffff vermoeiend, ik zie ook dat je al 5 maanden actief bent hier. Je gedraagt je idd ook als kleuter, en denkt nog dat je grappig bent ook!!
Haha ben niet boos helemaal niet!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:09 schreef McBlackLake het volgende:
Ivotje, je wordt boos in ONZwat verwacht je nou te bereiken.
Serieus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb gewoon haar msn gevraagd, nu msn ik elke dag met haar. Heeft ze nog meer foto's van zichzelf en zo en wilt ze dat ik op de cam ga. Dat doe ik dan ook, maar zij durft nog niet.
Ik ben trouwens 12, hoezo?
Hoezo, ze heeft toch foto's van zichzelf?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je moet je niet zo voor de gek laten houden door die vrouwen op internet.
Ja, das waar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoezo, ze heeft toch foto's van zichzelf?
Dat ga ik niet op FOK! posten, hier kloot ik in pure anonimiteit. Indien serieus > PMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? ( serieuze vraag)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |