Jammer van je moeder.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Neen wel haar emesen.....maar daar doe ik niet zoveel mee, mag niet van mijn moeder!!
Ik vind die borsten echt niet sexy. Ik had nog nooit van Puffy Nipples gehoord voordat jij daarover begon. Is een Puffy Nipple extra sexy ofzo?quote:
Durf ik niet.quote:
God?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dit is wel het bewijs dat HET overal aanwezig is...
Vandaar dat je haar ook meteen herkende!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer van je moeder.
Ik heb haar Hyves wel.
Wel grappig dat jij denkt dat ik niet door heb wat je bedoeld. Maar ik weet wel waar ik de foto vandaan heb hoor....:)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer van je moeder.
Ik heb haar Hyves wel.
Oké dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij denkt dat ik niet door heb wat je bedoeld. Maar ik weet wel waar ik de foto vandaan heb hoor....:)
Das jammer he, jij dacht ik heb de bron van de foto en dat zal hij zelf wel niet weten want hij heeft hem op google gevonden...HELAAS!!!quote:
Maar fap je ook op haar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:40 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Das jammer he, jij dacht ik heb de bron van de foto en dat zal hij zelf wel niet weten want hij heeft hem op google gevonden...HELAAS!!!
Nee nog niet! Maar ik zal ook eerlijk zeggen dat ik niet wist dat ze zo jong was, dus dan gaat het al over of ze moet nu 18 zijn! Maar geloof niet dat een kind van 14 er zo uit kan zien!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar fap je ook op haar?
Ik heb ook haar msn.
En wat wil je nou bewijzen kleuter, dat je haar krabbels hebt doorgelezen en dat daar haar msn in staat.....mij maak je niets wijs!! Hoe oud ben je zelf eigenlijk??quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar fap je ook op haar?
Ik heb ook haar msn.
Ik heb gewoon haar msn gevraagd, nu msn ik elke dag met haar. Heeft ze nog meer foto's van zichzelf en zo en wilt ze dat ik op de cam ga. Dat doe ik dan ook, maar zij durft nog niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:44 schreef Ivotje het volgende:
[..]
En wat wil je nou bewijzen kleuter, dat je haar krabbels hebt doorgelezen en dat daar haar msn in staat.....mij maak je niets wijs!! Hoe oud ben je zelf eigenlijk??
Schat dit is FOK! en het is ONZ. Wat verwacht je.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar zie jij nu trouwens dat alles verandert in seksuele dingen? Dit is wel het bewijs dat HET overal aanwezig is... Zelfs bij de vraag "hoi hoe gaat het"...
Btw probeer dit eens......en let goed op de url!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb gewoon haar msn gevraagd, nu msn ik elke dag met haar. Heeft ze nog meer foto's van zichzelf en zo en wilt ze dat ik op de cam ga. Dat doe ik dan ook, maar zij durft nog niet.
Ik ben trouwens 12, hoezo?
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef Ivotje het volgende:
Pfffff vermoeiend, ik zie ook dat je al 5 maanden actief bent hier. Je gedraagt je idd ook als kleuter, en denkt nog dat je grappig bent ook!!
Haha ben niet boos helemaal niet!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:09 schreef McBlackLake het volgende:
Ivotje, je wordt boos in ONZwat verwacht je nou te bereiken.
Serieus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb gewoon haar msn gevraagd, nu msn ik elke dag met haar. Heeft ze nog meer foto's van zichzelf en zo en wilt ze dat ik op de cam ga. Dat doe ik dan ook, maar zij durft nog niet.
Ik ben trouwens 12, hoezo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |