Crap, tuurlijk... De Blackhawk. Vietnam was btw ook vet met je radiootje in de auto!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Hawk, huey was alleen in Vietnam. Ik heb die periode net aan gemist, iedereen liep toen 20.000 punten voor
Beta van BC2 was niet al te best, qua performance vooral. Final was echter geweldig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop niet weer op een brakke demo zoals BFBC het geval was.
Incl overpowered guns en armor op de Blackhawk in het begin, en healen vanuit de cargo hold. Ja dat was best mooiquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:17 schreef Skull-splitter het volgende:
ook leuk: in BF2 kon je de eerste paar weken ontzettend binnenlopen door met een heli en een groep mensen van flag naar flag te hoppen zonder uit te stappen, toen moest je ineens uitstappen. Komt dat kutgrapje in BC2 gewoon terug
Die hitjes spelen vanuit je Hueyquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Crap, tuurlijk... De Blackhawk. Vietnam was btw ook vet met je radiootje in de auto!
Jup, als je twee medics en twee engi's had dan zat je vaak wel goed... Was echt BIZAR.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:25 schreef kingmob het volgende:
[..]
Incl overpowered guns en armor op de Blackhawk in het begin, en healen vanuit de cargo hold. Ja dat was best mooi
Dat wordt afzien op een console?quote:
Hell no! Ik hoor dat t dikke pcs zijnquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat wordt afzien op een console?
console versies zijn nog niet klaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat wordt afzien op een console?
oh, en FOK was op de E3 herinner ik me vaag?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
zie de tag rechts van zijn naam: Redactie Games
Tonen lijkt me makkelijker met een controller. Maar tofheid als het volwaardige PC's betreftquote:
Netjes Mday, het klink heel goed. Ik vraag me alleen weliswaar af hoe hoog de systeemeisen worden, en of deze mensen niet zullen afschrikken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:32 schreef Mday het volgende:
Game gespeeld, klassen zijn anders: assault is nu medic, engineer is normaal, support is LMG + deployable bipod (voor meer nauwkeurigheid) en heeft ammo. Sniper heeft deze keer meer last van weapon sway, kan zijn wapen stabiliseren a-la CoD (shift) en - in mijn ogen mag dat alleen zéér minimaal aanwezig zijn - hebben ze gezegd dat ze kleine lichtjes (glint) zijn als ze op je richten om de counter-sniper tactics een handje te helpen.
Speelsessie was geweldig. Grote pc's. erg zware specs, maar niks is bekend(gemaakt). Ik denk dat we moeten kijken naar een i7+ en een 6000-serie/500-serie videokaarten + minimaal 4GB. De pc waar ik op speelde had een goede soepele framerate én goede anti-aliasing, en dat zegt wat als je een meter af staat van een scherm van ruim 30 inch. Destructie was ge-wel-dig, schoot expres een willekeurige raket richting een gebouw - meteen donderde de halve facade naar beneden. Ontwikkelaar ernaast zei dat je zo mensen ook kan killen, door vallend puin.
ik ben verliefd. Lees binnenkort op games.fok.nl een uitgebreide impressie.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:32 schreef Mday het volgende:
Game gespeeld, klassen zijn anders: assault is nu medic, engineer is normaal, support is LMG + deployable bipod (voor meer nauwkeurigheid) en heeft ammo. Sniper heeft deze keer meer last van weapon sway, kan zijn wapen stabiliseren a-la CoD (shift) en - in mijn ogen mag dat alleen zéér minimaal aanwezig zijn - hebben ze gezegd dat ze kleine lichtjes (glint) zijn als ze op je richten om de counter-sniper tactics een handje te helpen.
Speelsessie was geweldig. Grote pc's. erg zware specs, maar niks is bekend(gemaakt). Ik denk dat we moeten kijken naar een i7+ en een 6000-serie/500-serie videokaarten + minimaal 4GB. De pc waar ik op speelde had een goede soepele framerate én goede anti-aliasing, en dat zegt wat als je een meter af staat van een scherm van ruim 30 inch. Destructie was ge-wel-dig, schoot expres een willekeurige raket richting een gebouw - meteen donderde de halve facade naar beneden. Ontwikkelaar ernaast zei dat je zo mensen ook kan killen, door vallend puin.
ik ben verliefd. Lees binnenkort op games.fok.nl een uitgebreide impressie.
Ik heb niet alles gezien. Wat vond jij dé game?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:17 schreef AQuila360 het volgende:
BF3 was niet DE game van de E3 maar toch alsnog is die wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |