da's natuurlijk een compilatie he.. en singleplayer.. dus niet echt een goede vergelijkingquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef Zith het volgende:
Wat een hoop run'n'gunGaan ze de COD toer op?
Het is een snelle trailer in hoog tempo he, zo trek je meer klanten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef Zith het volgende:
Was mp...quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:04 schreef andreas612 het volgende:
[..]
da's natuurlijk een compilatie he.. en singleplayer.. dus niet echt een goede vergelijking
Scopes op je wapens heeft niks met perks te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:26 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Wat een onzin joh, zaten juist hartstikke handige dingen in. Scopes op je wapens etc, smoke voor je tank, alternate fire voor je tank+UAV. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Bron: http://arstechnica.com/ga(...)-and-destruction.arsquote:The game has exceeded my expectations in terms of presentation and mechanics; the battles are intense and almost scary in how much destruction can take place around you. There is much we don't know about the game, and we still have yet to see it on the consoles—at E3 I played the game on a tricked-out PC—but it feels great to get a taste of the multiplayer game and walk away so satisfied. The game is moving in the right direction, and offers enough updates and change to feel fresh.
Ik vind dat je het wel onder dezelfde categorie kan scharen. Je unlockt alles op dezelfde manier.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Scopes op je wapens heeft niks met perks te maken.
kwam door die liveshow lol, behalve 10 min nieuwe gameplay (gefilmt op beeldscherm dus kutkwaliteit) niks nieuws, je hebt dus geen flikker gemistquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:32 schreef Roces18 het volgende:
Jezus, ik kijk een dag niet op FOK en er is al een nieuw topic tot en met pagina 7. Rustig aan aub!!
Dat zei ik ook al eerder, het is de naam Perk niet waard.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Moet ik ff filmpje van opzoeken!quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Overigens is mijn e3 game nog wel Aliens: Colonial Marines, wat een verrassing was dat zeg...
Geef me een paar minuten en ik gooi het topic weer eens omhoog.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Moet ik ff filmpje van opzoeken!
Deze?quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Overigens is mijn e3 game nog wel Aliens: Colonial Marines, wat een verrassing was dat zeg...
Ik vind het run 'n gun -gehalte best meevallen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:03 schreef Zith het volgende:
Wees blij dat je die NOOB perks niet hebt! Lekker realistisch allemaal. 30 km per uur rennen met granaten wapens, laptop etc... Sneller herladen etc, pelease...quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou.... het is wel heel erg de focus op rennen en knallen, in BF heb je soms stukken waar je niemand tegenkomt als je een beetje hendig speelt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Ik vind het run 'n gun -gehalte best meevallen?
Die ja, maar nu is er ook meer beschikbaar.quote:
Laten we even verdergaan in dit topic:[Aliens: Colonial Marines #1] Met E3 previews!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nou.... het is wel heel erg de focus op rennen en knallen, in BF heb je soms stukken waar je niemand tegenkomt als je een beetje hendig speelt.
[..]
Die ja, maar nu is er ook meer beschikbaar.
[ http://img847.imageshack.us/img847/4254/23307tensionshot1280.jpg (copy/paste deze link) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |