Gewoon wachten tot de titel er is of de beta goed speelbaar is (beta van BC2 had nogal last van framerate issues waar het volledige spel totaal geen last van had)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef Captainp00face het volgende:
Zit trouwens te denken aan een GTX 560.
Moet je het zeker wel mee redden i.c.m. een 560quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef Captainp00face het volgende:
Oh.
Rest van specs;
Intel Core i5-2400 3.10 Ghz
Ram 4GB DDR3 geheugen
Harde schijf 1TB
NVIDIA GeForce GTS450 - 1GB - GDDR5
Voeding 500 watt ATX 2.3 85plus
Windows 7 Home Premium NL 64 bit
Zit trouwens te denken aan een GTX 560.
MWquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:59 schreef Smoofie het volgende:
WEl grappig dat zoveel MW fanboys opeens BF3 leuk vinden, de gameplay is totaal verschillend, niet met elkaar te vergelijken. Ga BC2 of BF2 maar spelen, dan zul je voelen hoe BF3 zal worden (multiplayer)
Op 0.49 zieke sky effects and zand psyXquote:
Top! Maar als ik een 560 aanschaf, heb ik dan ook gelijk een nieuwe voeding nodig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Moet je het zeker wel mee redden i.c.m. een 560
[..]
MWkutspel
Top, bedankt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef 16meter het volgende:
Een A-merk voeding van 500 watt gaat dat prima trekken.
Komen er trouwensperks
in BF3?
Grappig, ik zie wel kuilen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat ik zo jammer vind aan deze is dat ik wel een heftige impact zie in de grond (smoke, zwart geblaakeerd) maar geen gat in de grond. Verder vind ik ook nog jammer dat ik nog geen heftige impact zie na een schot naar een vijandelijke tank. Had meer.. lastig uit te leggen. Het ziet er nu beetje plat uit. Meer smoke effect or armor gekraak.
Ik snap dat dit nog Alpha is maar bij BFBC was dit ook al zo. Hopelijk passen ze dat nog aan.
De omgevingen maken het wel weer realistisch.
Alleen unlocks en sights, verwacht een kleine veelvoud van BC2.quote:
Ze moeten veel dieper zijn volgens mij? Ik zie ze nauwelijks.quote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen unlocks en sights, verwacht een kleine veelvoud van BC2.
ze zijn groot en oppervlakkig, maar zeker een metertje diep als ik het zo zag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ze moeten veel dieper zijn volgens mij? Ik zie ze nauwelijks.
Perks verneuken de gameplay alleen maar.quote:
wat is daar mis mee? 'k vond de 40mm op de assault klasse altijd wel een toevoeging..en zo nog meer dingen..quote:
Weet ik niet. je hoort mij er niet over klagen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:49 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wat is daar mis mee? 'k vond de 40mm op de assault klasse altijd wel een toevoeging..en zo nog meer dingen..
Sneller kunnen lopen en dat soort bullshit doelde ik meer op, zoals in Modern Warfare.quote:
heeft battlefield die ooit gehad dan? gewoon bij lopen en rennen houden enzo.. verder primaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Sneller kunnen lopen en dat soort bullshit doelde ik meer op, zoals in Modern Warfare.
Van die ingebouwde cheats.
Machine gun op UAV was wel handigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef SoldMayor het volgende:
Die perks in BC2 waren ook echt nutteloos.
In COD zijn ze wel goed gebalanceerd en maakt het wat uitdagender.
Wat een onzin joh, zaten juist hartstikke handige dingen in. Scopes op je wapens etc, smoke voor je tank, alternate fire voor je tank+UAV. Zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef SoldMayor het volgende:
Die perks in BC2 waren ook echt nutteloos.
In COD zijn ze wel goed gebalanceerd en maakt het wat uitdagender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |