Hier ben ik erg benieuwd naar, zit de oude BF2 sfeer erin, of wordt het een soort BFBC3?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:22 schreef Captainp00face het volgende:
Hoe voelde het verder aan? Beetje een BF2 gevoel?
Praktisch nut daarvan is? (tenzijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:14 schreef Mday het volgende:
er zullen volgens de ontwikkelaar meer unlocks zijn dan BC2. een engineer kan bijvoorbeeld als enige een flashlight op zijn AR monteren. je kon tijdens de sessie niet je loadout aanpassen, though
ik zag een interviewtje langskomen waarin precies DAT werd uitgelegd, omdat alle lichtbronnen dynamisch zijn kun je bijv. als taktiek alle lampen uitschieten en de vijand opwachten en met flashlights verblinden (in dat stukje metro lijkt me daar wel geschikt voor)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Praktisch nut daarvan is? (tenzijnachtmissies
)
Dat is best tof in een potje MPquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:24 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ik zag een interviewtje langskomen waarin precies DAT werd uitgelegd, omdat alle lichtbronnen dynamisch zijn kun je bijv. als taktiek alle lampen uitschieten en de vijand opwachten en met flashlights verblinden (in dat stukje metro lijkt me daar wel geschikt voor)
Ik ben bijna zeker wanneer je BC2 makelijk aankan, je Battlefield 3 ook gewoon kunt draaien. (Al dan niet op de maximale settings misschien).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:57 schreef andreas612 het volgende:
ik vraag het me nu ook af of de mijne het gaat trekken, bc2 trekt ie nog wel op full, maar of dat genoeg is voor BF3
dat haal je dan toch makkelijk? volgens mij maak je met zo'n combi gehakt van de mijne, en als ik het moet geloven met het met die van mij ook lukken..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:59 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ik ben bijna zeker wanneer je BC2 makelijk aankan, je Battlefield 3 ook gewoon kunt draaien. (Al dan niet op de maximale settings misschien).
Dice zal wel erg veel verlies maken mocht dit spel echt specifiek voor de zware PC's zijn.
Ben overigens aan het sparen voor een GTX 560 TI, hoop in combinatie met een i5 2400 3.10 ghz dit spel dan aan te kunnen..
Had meer bc2 dan bf2, maar het was de close combat parijs/metro missie. Bf3 is het voor mij pas als de straaljagers overvliegenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:37 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hier ben ik erg benieuwd naar, zit de oude BF2 sfeer erin, of wordt het een soort BFBC3?
Daar begin ik toch aan te twijfelen als ik dit topic zie;quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:45 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dat haal je dan toch makkelijk? volgens mij maak je met zo'n combi gehakt van de mijne, en als ik het moet geloven met het met die van mij ook lukken..
ja, maar die mensen zijn gewoon stom, 2000 eu voor een pc waar die game eigenlijk ook gewoon draait op een van 1000 eu.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:11 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Daar begin ik toch aan te twijfelen als ik dit topic zie;
http://forums.electronica(...)our-bf3-pc-guts.html
Verdomme zeg, sommigen mensen hebben high-tech futuristische alienachtige computers..
maar gtx285 heeft me het dubbele gekost, mag hopen dat ie nog steeds wel beter is dan eentje van 150..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Proc lijkt me genoeg, video vervang je dan door een kaart van 150 euro en dan kun je er weer twee jaar tegenaan.
Ze hebben aangegeven dat als je BFC2 kan spelen, je ook BF3 kan spelen. Komt wel goed dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:57 schreef andreas612 het volgende:
ik vraag het me nu ook af of de mijne het gaat trekken, bc2 trekt ie nog wel op full, maar of dat genoeg is voor BF3
Draai hier nu ook op een HD6950(geflashed). Maar crysis 2 loopt perfect hier op 1080quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:57 schreef r3gi3boy het volgende:
zou een HD6970M 2 GB dit kunnen trekken full graphs? Met Crysis 2 op full heeft m'n imac er wel aardig moeite mee, fps dropt dan te ver om smooth te kunnen spelen. Nu is Crysis 2 ook wel een van de zwaarste games...
Wanneer heb je dat ding gekocht dan? eens in de twee-drie jaar moet er gewoon iets nieuws in. De kosten daarvan bespaar je weer door goedkopere gamesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:33 schreef andreas612 het volgende:
[..]
maar gtx285 heeft me het dubbele gekost, mag hopen dat ie nog steeds wel beter is dan eentje van 150..
Als er ook 1 hypergeoptimaliseerde game is dan is het Crysis 2 wel. Met geweldige graphics, maar niet echt vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:12 schreef Xblister het volgende:
[..]
Draai hier nu ook op een HD6950(geflashed). Maar crysis 2 loopt perfect hier op 1080
Nee dat snap ik, maar was even de vergelijking omdat ik een phenom 4x 955 @ 3.8 draait. en hij een i7. Vreemd dat het bij mij dan soepel loopt zonder framedrops.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als er ook 1 hypergeoptimaliseerde game is dan is het Crysis 2 wel. Met geweldige graphics, maar niet echt vergelijkbaar.
There. Waar W7 er beter op schijnt te lopen dan op een normale PC, is het voor games nog steeds geen geweldig platform.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:17 schreef Xblister het volgende:
achja een mac is ook niet voor het gamen gemaakt he..
Ik zou voor een OCZ of XFX gaan, komen meestal het beste uit de reviews en hebben meestal de minste afwijkingen. Zoek eens wat reviews op waar verschillende voedingen worden getest zou ik zeggen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:26 schreef Captainp00face het volgende:
Weet iemand nog een goede voeding aan te raden? Ik zoek iets richting de 700 watt..
Zat zelf aan http://www.alternate.nl/h(...)l2=meer+dan+600+Watt te denken, maar durf niet te zeggen of dit een goed merk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |