The Elder Scrolls: Skyrim natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:23 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien. Wat vond jij dé game?
Oja, Skyrim!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
The Elder Scrolls: Skyrim natuurlijk!
Maar BF3 ook heel vet hoor.
Ja, is toch altijd wel een probleem bij de BF series. Veel mensen vinden snipen leuk, maar ik vind dat het de gameplay vaak onderuit haalt. Komt denk ik omdat het toch vooral lone-wolfs lijkt aan te trekken. Dat zie je in TF2 ook, terwijl daar snipen awesome is heeft het ook een slecht imago vanwege all sukkels die de objectives negeren en ergens in een hoekje gaan zitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:22 schreef KneusTeun het volgende:
Dat glinsteren is wel nice bij snipers!
Anders krijg je weer van die 8 snipers onder 1 boom acties
deze was aardig klein, gesitueerd in Parijs waar je een MCOM-based map speelde met veel verschillende stages (MCOM station buiten, daarna IN de subway, enz) - maar één light tank (die met dat snelvuurkanon, naam kwijt, was gekaapt voordat ik de kans had...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 06:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou leuk. Ik ben benieuwd. Waren het grote maps?
schrijf ik ook nog een mooi artikeltje over als je het niet erg vindtquote:
okay, Assault = middelverre assaultrifle + defib + medicpack. Engi = M16 (oid) + Rocket + repairtorch. Support = LMG (zware machinegeweeer) + mog.heid. om op muurtjes/auto's te plaatsen+ ammopacks geven. Sniper = Rifle + hold breath + nog wat dingen die ik gemist heb [helaas).quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:07 schreef andreas612 het volgende:
snap het niet, d'r zijn nu dus nog steeds 4 klassen? alleen hebben de medics dus de assault wapens gekregen, sniperen is moeilijker geworden, en welke wapens hebben de assault dan? en engineer is standaard klasse? hoezo standaard, bij bc2 was er toch ook niks standaard?
de ontwikkelaar refereerde specifiek naar zo'n soort schietgedrag. Hate to break it to ya, maar dit gaat wat moeilijker worden in BF3, omdat je volledig off-target raakte ná je eerste schot. Vergt dus enigszins skillzzz.quote:SV98 met 4x scope en gaan, gewoon spelen als assualt zeg maar.
Mooi! En hoe zit het met commander en teamleadermode? De commo-rose? Allemaal weer terug of niet... Ik wil graag thanks zeggen tegen iemand die me revived of resupplied... Net als BF2..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef Mday het volgende:
[..]
de ontwikkelaar refereerde specifiek naar zo'n soort schietgedrag. Hate to break it to ya, maar dit gaat wat moeilijker worden in BF3, omdat je volledig off-target raakte ná je eerste schot. Vergt dus enigszins skillzzz.
goede vraag, weet ik niet! sorry...quote:En hoe zit het met commander en teamleadermode? De commo-rose?
Denk dat ik dan veel assault zal gaan spelen. Heeft de fijnste wapens, medic speelde ik weinig omdat ik de LMG's niet fijn vond. Engineer een m16? Dus een echte assault rifle?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:35 schreef Mday het volgende:
okay, Assault = middelverre assaultrifle + defib + medicpack. Engi = M16 (oid) + Rocket + repairtorch. Support = LMG (zware machinegeweeer) + mog.heid. om op muurtjes/auto's te plaatsen+ ammopacks geven. Sniper = Rifle + hold breath + nog wat dingen die ik gemist heb [helaas).
engineer standaard zoals in BC2 bedoel ik
Dat zijn ze dus ook meer dan bij BC2. Alleen zijn enkele samengevoegd. Niets is echter 100% definitief lijkt me, dus ze kunnen nog wat schuiven, en ook niet geheel ondenkbaar dat je straks ook een custom slot hebt waar je zelf bepaalde vaardigheden in kunt onderbrengen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:32 schreef Captainp00face het volgende:
Aww, had gehoopt dat de classes een beetje vergelijkbaar waren met die van BF2.
Scheelt dat het op hardcore mode maar 1 schot daarmee vergt om iemand te killen(met magnum ammo, uiteraard.)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef Mday het volgende:
[..]
de ontwikkelaar refereerde specifiek naar zo'n soort schietgedrag. Hate to break it to ya, maar dit gaat wat moeilijker worden in BF3, omdat je volledig off-target raakte ná je eerste schot. Vergt dus enigszins skillzzz.
Op de xbox valt dat campgedrag best mee. Zit wel eens een vervelende sniper tussen, maar heb bijna nooit mensen die een halve match op dezelfde plek zitten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Echt vind jammer dat er wederom snipers tussen zit. Camp gedrag of 14 op een heuvel net zoal la BFBC
Ik speelde daar vaak op no snipers server al was dat tegen policy maar het was zoveel intenser en leuker zonder die meuk. Veel meer actie en tactisch spelen zonder recon
Rule of thumb: the faction with the most snipers loses.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Echt vind jammer dat er wederom snipers tussen zit. Camp gedrag of 14 op een heuvel net zoal la BFBC
Ik speelde daar vaak op no snipers server al was dat tegen policy maar het was zoveel intenser en leuker zonder die meuk. Veel meer actie en tactisch spelen zonder recon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |