Die foto heb ik gevonden op Google!quote:
Dank u!quote:
Wat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dank u!
Heb je het steeltje eigenlijk om je oor gehangen en het een tijdje daar gelaten? Zo niet, nu doen. Heb je zometeen vier (4!) kersen die je nog kunt opeten wanneer het op is! Eet smakelijk!
Aardappel ftwquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:15 schreef coban het volgende:
ielghh met kiyma is niet lekker, kaas ook nietliever aardappel
edit: ziet er wel goed uit hoor
Nee natuurlijk hoeft dat niet. Op een patatje kun je ook niets doen, of staat in de Koran ook al wat je wel en niet op een doodeenvoudig gerecht mag doen?quote:
Hé, ik heb nog nooit gezocht naar recepten in de Koran. Misschien staat het er wel in.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nee natuurlijk hoeft dat niet. Op een patatje kun je ook niets doen, of staat in de Koran ook al wat je wel en niet op een doodeenvoudig gerecht mag doen?
Spot er niet mee..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hé, ik heb nog nooit gezocht naar recepten in de Koran. Misschien staat het er wel in.
Ik dacht eerst dat het een typo was.quote:Neither Arabs nor Turks much like glib talk about the Turkish model, not least because of the Ottoman imperial past.
Bron: The Economist.
En kijk eens wat de oorsprong van het woord is:quote:glib
adjective, glibˇber, glibˇbest.
1. readily fluent, often thoughtlessly, superficially, or insincerely so: a glib talker; glib answers.
2. easy or unconstrained, as actions or manners.
3. Archaic . agile; spry.
Bron: Dictionary.com.
quote:Origin:
1585–95; compare obsolete glibbery slippery (cognate with Dutch glibberig)
Bron: Dictionary.com.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twijfel je eraan? Behoorlijk, maar toch net niet helemaal?
Grappen moet kunnen.
Ja. Ja. Ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ooit gelezen? Kun je het lezen? Lees jij de Koran?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |