Als die er zijn komen ze vast wel ooit tevoorschijn, kan je er net zo goed zo snel mogelijk achter zijn en je laten helpen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien wakker ik verlangens die diep verstopt zijn aan. Lijkt me niet zo handig!
"mr" is 'maar' toch? Tik je het woord nou afgekort in of gaat er bij het posten iets mis? Is "besmel" de intelligente broer van zemmel?!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:33 schreef coban het volgende:
Jaa mr veel woorden ken ik door gebruik in islam. Zoals de besmel enzo. Komt vaak bekend voor
Heb je m gezien?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:37 schreef coban het volgende:
Door jullie komt die A serbian film in mijn gedachten.leuke aanrader.
Ik ben op mobiel. Sorry voor mijn interpunctie spelling alles. Geen zin netjes te typen. Besmel= Bismilahirrahmanirrahim. Zoals velen wel weten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
"mr" is 'maar' toch? Tik je het woord nou afgekort in of gaat er bij het posten iets mis? Is "besmel" de intelligente broer van zemmel?!
Ik ben niet bang voor de gevoelens, maar voor de gevolgen. Jij denkt dat ik me dan laat behandelen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als die er zijn komen ze vast wel ooit tevoorschijn, kan je er net zo goed zo snel mogelijk achter zijn en je laten helpen.
Ik begrijp niet waarom je alleen 'maar' afkort.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben op mobiel. Sorry voor mijn interpunctie spelling alles. Geen zin netjes te typen. Besmel= Bismilahirrahmanirrahim. Zoals velen wel weten.
Zou je wel moeten doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de gevoelens, maar voor de gevolgen. Jij denkt dat ik me dan laat behandelen? [ afbeelding ].
Srry. Zl k vrtn dn. Bdnkt dt je me de gde vriant vn bsmle hbt glrd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je alleen 'maar' afkort.. Kort dan lekker alles in.
Besmele wel, besmel niet.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:43 schreef coban het volgende:
[..]
Srry. Zl k vrtn dn. Bdnkt dt je me de gde vriant vn bsmle hbt glrd.
Je kort raar af. Je haalt alleen de klinker eruit, maar dan zie ik daar opeens "vriant" staan. Dit kost je waarschijnlijk nog eens meer moeite. Conclusie: alles netjes uittypen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:43 schreef coban het volgende:
[..]
Srry. Zl k vrtn dn. Bdnkt dt je me de gde vriant vn bsmle hbt glrd.
Sommige dingen zou je eigenlijk alleen voor 19:00 uur mogen vermelden. Nu je nargile hebt gezegd heb ik er ook zin in gekregen, maar ja, dat kan nu niet hè. : (.quote:
Yavuz Selim.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:01 schreef coban het volgende:
Oh god. Ik dacht zo'n antwoord te krijgen van: 'waarom dan?' waardoor ik weer allemaal bewijsstukken moet zoeken en zucht.. Esra, jij?
Ik aan Esra Erol en trouwprogramma's op tv.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:05 schreef Ayca het volgende:
Ik moet bij de naam Esra altijd denken aan esrar.
Even goed lezen wat je hebt gepost.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:22 schreef coban het volgende:
Je geloofde mij niet. Ik kan best 2.10 zijn ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |