abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97918610
Vaag.

Windows 7 en de Wanadoo-router al eens opnieuw opgestart?
pi_97918804
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:54 schreef zarGon het volgende:
Vaag.

Windows 7 en de Wanadoo-router al eens opnieuw opgestart?
ja man, zou het misschien komen doordat ik nu verbonden ben met mn, laptop en dat ik met mn pc daardoor geen verbinding kan krijgen? wilde namelijk mn laptop nu afsluiten en kijken wat ie doet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_97919073
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja man, zou het misschien komen doordat ik nu verbonden ben met mn, laptop en dat ik met mn pc daardoor geen verbinding kan krijgen? wilde namelijk mn laptop nu afsluiten en kijken wat ie doet
Ligt aan je configuratie. Het kan zo zijn dat ze bijvoorbeeld allebei hetzelfde IP-adres krijgen en dat er daardoor een conflict ontstaat.

Modem! Wanadoo-modem. :@

Als ik het goed heb, komt er een kabel van buiten naar je Wanadoo-modem, en vanaf daar een kabel naar je router? Stel je handmatig de IP-adressen in of wordt dat geregeld met behulp van DHCP?

Je zou trouwens ook even voor de zekerheid de IP-configuratie van beide apparaten controleren en vergelijken.
pi_97919646
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ligt aan je configuratie. Het kan zo zijn dat ze bijvoorbeeld allebei hetzelfde IP-adres krijgen en dat er daardoor een conflict ontstaat.

Modem! Wanadoo-modem. :@

Als ik het goed heb, komt er een kabel van buiten naar je Wanadoo-modem, en vanaf daar een kabel naar je router? Stel je handmatig de IP-adressen in of wordt dat geregeld met behulp van DHCP?

Je zou trouwens ook even voor de zekerheid de IP-configuratie van beide apparaten controleren en vergelijken.
Ik heb geen router, kabel komt van buiten naar de modem en ik heb zon ding wat ik in de modem stop om draadloos te interneten, IP gaat VIA dhcp, hoe zou ik dat laatste kunnen doen dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_97920319
Met een draadje werkt het wel naar behoren?
pi_97923842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik heb geen router, kabel komt van buiten naar de modem en ik heb zon ding wat ik in de modem stop om draadloos te interneten, IP gaat VIA dhcp, hoe zou ik dat laatste kunnen doen dan?
Wat voor een ding? In de modem?

Probeer eerst eens het volgende uit:
• 'Start' » "CMD" (meteen intypen en op enter drukken zodat Windows 7 het programma opent).
• Een nieuw zwart venster op het scherm.
• Het volgende intypen en daarna op enter drukken: "ipconfig /renew".
• Doe dit op beide apparaten.

Helpt dit ergens mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2011 02:15:24 ]
pi_97945621
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 02:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat voor een ding? In de modem?

Probeer eerst eens het volgende uit:
• 'Start' » "CMD" (meteen intypen en op enter drukken zodat Windows 7 het programma opent).
• Een nieuw zwart venster op het scherm.
• Het volgende intypen en daarna op enter drukken: "ipconfig /renew".
• Doe dit op beide apparaten.

Helpt dit ergens mee?
ik had door wat het probleem was (denk ik), had dit probleem 4 jaar geleden ook toen ik mn laptop wilde aans;uiten op mn netwerk, maar ik moest dus met een disc iets installeren om draadloos verbinding te maken, had dit geprobeerd, maar dit lukte ook niet omdat ik iets niet kon invullen in die set up de SS_ID, wilde vandaag ermee verder, zet pc aan, krijg ik de melding

"NO BOOTABLE PARTIOTION IN TABLE"

windows wil niet meer opstarten, nu zit ik daarmee te kloten en word er niet happy van wat ik allemaal lees erover :{
-Rabia Al-Basri
pi_97947421
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik had door wat het probleem was (denk ik), had dit probleem 4 jaar geleden ook toen ik mn laptop wilde aans;uiten op mn netwerk, maar ik moest dus met een disc iets installeren om draadloos verbinding te maken, had dit geprobeerd, maar dit lukte ook niet omdat ik iets niet kon invullen in die set up de SS_ID, wilde vandaag ermee verder, zet pc aan, krijg ik de melding

"NO BOOTABLE PARTIOTION IN TABLE"

windows wil niet meer opstarten, nu zit ik daarmee te kloten en word er niet happy van wat ik allemaal lees erover :{
Je hebt geen ingeplugde USB-sticks in je pc? Zo ja, even alles verwijderen en je pc opnieuw starten.

Heeft dit geholpen?
pi_97947668
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hebt geen ingeplugde USB-sticks in je pc? Zo ja, even alles verwijderen en je pc opnieuw starten.

Heeft dit geholpen?
ik had dat dus wel, ik las hierover ook, dat dat een mogelijkheid was waarom het gebeurde, maar toen opnieuw opgestart, maar dit hielp niet en heb nu het systeem op fabrieksinstelling gezet, aangezien ik er toch niets op had staan is dit niet zon ramp, hij is nu weer bezig met opstarten weer, hoop zo weer aan de internet probleem te kunnen werken

nooit meer USB sticks in de pc laten hangen dus :P

ben weer in windows zie ik :s)
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 10 juni 2011 @ 05:55:39 #130
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_97969126
Beste posters en lurkers van de landentopics. Omdat er de afgelopen tijd veel nieuwe landentopics bij zijn gekomen hebben wij (de GC moderators) besloten om al deze topics centraal te plaatsen.
Deze maatregel is om te voorkomen dat er te veel reeksen boven in de lijst met actieve topics komen te staan.
Mochten er vragen zijn kunnen jullie in het FeedBacktopic terecht.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_97986166
voor dit topic veranderd er dus niks toch?
-Rabia Al-Basri
pi_97986359
quote:
Güle güle kullan. 8-).

Hehe, ik heb eindelijk een 1 GB RAM gekocht. Tot nu toe had ik gewerkt met 512 MB RAM :'). Ik ben geduldig, dat wel :7 :').
pi_97986487
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef Julis het volgende:

[..]

Güle güle kullan. 8-).

Hehe, ik heb eindelijk een 1 GB RAM gekocht. Tot nu toe had ik gewerkt met 512 MB RAM :'). Ik ben geduldig, dat wel :7 :').
Ik denk dat 4GB inmiddels wel de (minimum-)norm is. Ach ja, het is een stap in de goede richting.
Cool story, Hansel.
pi_97986586
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik denk dat 4GB inmiddels wel de (minimum-)norm is. Ach ja, het is een stap in de goede weg.
Tssk. ;(. Dit voelt gewoon lekker aan O+. 1,5 GB RAM. Mijn computer kan maar max. met 3 GB RAM werken.

Maar goed. Ik mag niet klagen. 8-). Ik speel er geen spelletjes op oid.
pi_97986617
[quote]10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef Julis het volgende:

[..]

Güle güle kullan. 8-).

[/quote
]
sende gule gule kullan :)

alleen krijg ik draadloos internet maar niet aan de praat :')
maar ik heb em alleen nog niet echt nodig ook, ik kan kan iig wel beginnen aan starcraft2 campagne mode :7 dat is als ik de game heb gekocht :P
-Rabia Al-Basri
pi_97986771
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef Slayage het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef Julis het volgende:

[..]

Güle güle kullan. 8-).

[/quote
]

maar ik heb em alleen nog niet echt nodig ook, ik kan kan iig wel beginnen aan starcraft2 campagne mode :7 dat is als ik de game heb gekocht :P
Dankje :D.

Oeh, veel plezier dan! Ik ken dat spelletje niet, maar het lijkt een beetje op Red Alert. Dus het lijkt me wel een tof spelletje. Sowieso strategie spelletjes :9.
pi_97986939
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:42 schreef Julis het volgende:

[..]

Dankje :D.

Oeh, veel plezier dan! Ik ken dat spelletje niet, maar het lijkt een beetje op Red Alert. Dus het lijkt me wel een tof spelletje. Sowieso strategie spelletjes :9.
ja klopt is een rts als red alert, heb zelf red alert op de pc nooit gespeeld, maar heel ff op de xbox maar dat werkt dus totaal niet, starcraft moet je sowieso spelen als je van rts houdt, is een classic, deeltje 2 schijnt ook weer briljant te zijn
-Rabia Al-Basri
pi_97987326
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja klopt is een rts als red alert, heb zelf red alert op de pc nooit gespeeld, maar heel ff op de xbox maar dat werkt dus totaal niet, starcraft moet je sowieso spelen als je van rts houdt, is een classic, deeltje 2 schijnt ook weer briljant te zijn
Ja, inderdaad. RTS-spelletjes hoor je op een computer te spelen, vind ik. Ik heb Age of Empires wel eens op de Playstation gespeeld, maar dat vond ik ook niets :P.
pi_97987379
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:33 schreef Julis het volgende:

[..]

Güle güle kullan. 8-).

Werk je nu met 1,5 GB (zonder problemen)?
pi_97987410
We moeten eigenlijk met z'n alleen een strategiespel spelen. AOE 2!
pi_97987486
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:57 schreef zarGon het volgende:
We moeten eigenlijk met z'n alleen een strategiespel spelen. AOE 2!
nee man iedereen starcraft natuurlijk, we hebben op fok ook al een grote community :Y
-Rabia Al-Basri
pi_97987487
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:38 schreef Slayage het volgende:

Daar zou ik me zo erg aan ergeren dat ik dat eerst zou fixen voordat ik iets anders zou doen. :p. Need help?
pi_97987593
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Werk je nu met 1,5 GB (zonder problemen)?
Ja, zonder problemen. Blijkbaar werken de 333 Hz RAM-geheugens toch niet met dat 400 Hz RAM-geheugen. Maar die meneer aan de balie zei dat het weer niet zou werken. Hmm, tot nu toe gaat het wel goed. Hopelijk blijft het zo :@. En anders vind ik 1 GB RAM ook wel genoeg.
pi_97987594
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee man iedereen starcraft natuurlijk, we hebben op fok ook al een grote community :Y
Nooit gespeeld, dus zegt me niets. :@. Maar later eens naar kijken. Screenshots zien er wel druk uit...
pi_97987620
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:01 schreef Julis het volgende:

[..]

Ja, zonder problemen. Blijkbaar werken de 333 Hz RAM-geheugens toch niet met dat 400 Hz RAM-geheugen. Maar die meneer aan de balie zei dat het weer niet zou werken. Hmm, tot nu toe gaat het wel goed. Hopelijk blijft het zo :@. En anders vind ik 1 GB RAM ook wel genoeg.
:D. Yay! *O*!
pi_97987668
Hoe vaak heb je al "had ik dit maar eerder gedaan" gedacht?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2011 17:03:16 ]
pi_97987738
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef zarGon het volgende:
Hoe vaak heb je al "had ik dit maar eerder gedaan" gedacht?
Jij had echt psychologie moeten studeren :D
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_97987948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:04 schreef coban het volgende:

[..]

Jij had echt psychologie moeten studeren :D
Niet nodig, bij mij is het aangeboren. 8-). Veel beter dan aangeleerd!

Waarom ben jij vandaag zo vrolijk?
pi_97987952
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Daar zou ik me zo erg aan ergeren dat ik dat eerst zou fixen voordat ik iets anders zou doen. :p. Need help?
ja joh het is die klote live box, had daar vbreselijk veel problemen met draadloos gaan toentertijd, ik heb nu precies gedaan wat er op de instal disk wordt beschreven, maar het lukt op de een of andere manier niet, ik heb ik heb nu bv verbinding met het netwerk, maar geen internet toegang, snap jij et? ik ben met de laptop met wpa verbonden aan de livebox maar dat lukt niet met met de pc en dat lukt met de pc alleen met wep, maar ik heb er nu ff geen zin meer in om me daar bezig mee te houden, ik moet nu een deel van een kast slopen om me pc kwijt te kunnen en moet nu wat dingen uit mijn kast dus kwijt in een andere kast die ik dus deels leeg moet halen :')

maar ik weet je te vinden als ik me ermee bezig ga houden, thanks :)
-Rabia Al-Basri
pi_97988165
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niet nodig, bij mij is het aangeboren. 8-). Veel beter dan aangeleerd!

Waarom ben jij vandaag zo vrolijk?
Haha hoe weet je of ik vrolijk ben? :D
Ik ben van mijn ban af ja, ik kan weer met mijn FOK!vrienden communicerennn O+ O+
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')