Tevens met ruime afstand de winnaar van de competitie 'stad waar ik niet zou willen wonen'.quote:
Dat zijn bij mij toch Lelystad, Den Helder en Rotterdam.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Tevens met ruime afstand de winnaar van de competitie 'stad waar ik niet zou willen wonen'.
quote:
quote:
Waarom d'r naam hier vragen als je die al weet? Beter vraag je d'r telefoonnummer.quote:
Hoe komt het eigenlijk dat deze zinscontructie sinds ongeveer 1 a 1,5 jaar steeds vaker gebruikt wordt? 'Beter doe...', 'Beter vraag je...' ?quote:
Mee eens,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat deze zinscontructie sinds ongeveer 1 a 1,5 jaar steeds vaker gebruikt wordt? 'Beter doe...', 'Beter vraag je...' ?
Ik vind het echt geen gezicht.
Modern taalgebruik. Mensen die jonge jenever drinken kunnen daar niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat deze zinscontructie sinds ongeveer 1 a 1,5 jaar steeds vaker gebruikt wordt? 'Beter doe...', 'Beter vraag je...' ?
Ik vind het echt geen gezicht.
hehequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Modern taalgebruik. Mensen die jonge jenever drinken kunnen daar niet zo goed tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |