quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Beste luisteraarquote:
Opa bakkebaard was er eerder hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:21 schreef ToT het volgende:
Hoeveel opa-modjes zijn er trouwens op Fok? Er is ook al een Opa Bakkebaard!
Mooi! Wanneer ga je weer draaien?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef ToT het volgende:
Oh en goed nieuws: dankzij -Datdus- heb ik mijn microfoon hier eindelijk goed aan het lopen in VDJ!
Je kon toch als guppie draaide (en geen dj) gewoon starten? (dacht ik)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:25 schreef mr-green het volgende:
even allemaal Viro spammen als je wilt draaien
Die kan de verzoekjesmachine eruit gooien
Dat kan niet met Guppie wel de auto radio van Viroquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je kon toch als guppie draaide (en geen dj) gewoon starten? (dacht ik)
Klopt volgens mij idd, maar ik las net iets van dat het niet lukte?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je kon toch als guppie draaide (en geen dj) gewoon starten? (dacht ik)
Oh, ik dacht dat dat hetzelfde wasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dat kan niet met Guppie wel de auto radio van Viro
Je hebt dus Guppie (de verzoekjesmachine van Outpost) en de muziek die automatisch aangaat als er niemand draait van Viro. Guppie moet je eigenlijk zien als een DJ die inlogt maar waar je verzoekjes kan aanvragenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat hetzelfde was
Hey, nieuwe UI?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:33 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je hebt dus Guppie (de verzoekjesmachine van Outpost) en de muziek die automatisch aangaat als er niemand draait van Viro. Guppie moet je eigenlijk zien als een DJ die inlogt maar waar je verzoekjes kan aanvragen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef ToT het volgende:
Oh en goed nieuws: dankzij -Datdus- heb ik mijn microfoon hier eindelijk goed aan het lopen in VDJ!
okequote:
Goh, bekend probleem!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:48 schreef TWP het volgende:
Zo, zijn we weerIk zat wat te kloten met mn mic, want die wil et niet doen..
Lol, cool!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Datdus: Nee, ben touringcar chauffeur
WT: Nee, dat mag je niet
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik probeer het nu op precies dezelfde manier als ik het gister aan jou uitlegde, maar bij mij is het geen succes meer.
Tofuquote:
De dames hebben nog een leuke verrassing fur dich....quote:
Jaja heb mn naam weer hoog gehouden.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:52 schreef ToT het volgende:
Hee Stoompje! Ging het er vannacht nog een beetje steamy aan toe met de dames?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:54 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Jaja heb mn naam weer hoog gehouden.....
Zie onderschrift....
Moet ik bang worden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:53 schreef McSteamy het volgende:
[..]
De dames hebben nog een leuke verrassing fur dich....
Bondig!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Knetter stuurde mij wat stoute jingles voor mijn 'Bond van Doorstarters' -show.
Verzoekjes gestuurd!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verzoeknummers voor vanavond kunnen per PM, ik draai Rock en Metal voornamelijk, mag ook 80's rock zijn, als je de nummers zelf hebt svp per zippyshare bijvoegen, ik heb namelijk lang niet alles!
Mail niet bekeken vanmorgen, was aan de late kant..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:58 schreef mr-green het volgende:
Toen ik vanochtend mijn mail checkte had ik twee bazen clips ontvangen van de dames (van hun show)
Mijn volume staat al maxquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:08 schreef -Datdus- het volgende:
Weetje wat goed zou zijn. Als je telefoon harder afgaat als er een uitroep teken achter de sms zit.
Ik sms sowieso weinig, alleen met Knetter en m'n broertje ofzo.. Maar dat is eigenlijk alleen omdat zij geen whatsapp hebben..quote:
Ik sms ook zo goed als nooit, ben meer een man van de korte telefoontjesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sms sowieso weinig, alleen met Knetter en m'n broertje ofzo.. Maar dat is eigenlijk alleen omdat zij geen whatsapp hebben..
Heb je een pm gestuurd....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet ik bang worden?
Ben benieuwd
Zie het vanzelf als ik vanavond thuis ben gok ik
Ik zit niet thuis enzo he, pm gezien en antwoord gestuurdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:23 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Heb je een pm gestuurd....
Je krijgt het strak al of zo al
haha lolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
1 van mijn 2 jingles blijkt trouwens een leeg bestand te zijn
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
1 van mijn 2 jingles blijkt trouwens een leeg bestand te zijn
okequote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ach, het was diep in de nacht. Die schatjes zullen wel moe zijn geweest
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ach, het was diep in de nacht. Die schatjes zullen wel moe aangeschoten zijn geweest
Terecht, laat Harry met rustquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/boek/253(...)rry-potter-dief.html
opavertelt.wav was gewoon een paar seconden stiltequote:
zeker weten zin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Hallo, nee.
Maar heb je zin om zo te draaien?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
zeker weten zin.
maar ik zit tot 3 uur op school, ik ben even snel aan het FOK!ken in mijn tussenuur
is het leuk op schoolquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
zeker weten zin.
maar ik zit tot 3 uur op school, ik ben even snel aan het FOK!ken in mijn tussenuur
Van 15:00 tot 16:00 is er ook nog plek zag ik net.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
zeker weten zin.
Weet ik niet. Moet je even een berichtje sturen naar Carooltje, Samzz, mr-green, knetter of nog iemand.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:48 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja
maar kan ik dan draaien als ik thuis kom?
Welke was dat ook alweer?? want dan hebben we er nog eentje voorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
opavertelt.wav was gewoon een paar seconden stilteMaar maakt niet uit hoor, ben echt hartstikke blij met die 2e jingle
misschien ben ik er 15:00 nog niet, dus we zien wel weer als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Van 15:00 tot 16:00 is er ook nog plek zag ik net.
zeg dat welquote:
Ik ben hard plaatjes aan het draaienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:19 schreef Carooltje79 het volgende:
jullie zijn er wel maar zeggen gewoon niks
ohw dus jij zorgt voor deze heerlijke muziekjesquote:
Jupquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw dus jij zorgt voor deze heerlijke muziekjes
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
..en ik ben er hard naar aan het luisteren!
Maarree hoelang ben jij al aan het draaien dan?? Je stond toch alleen voor smorgens op het roosterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:22 schreef TWP het volgende:
En wat schoolwerk aan het typen.. Ik kom mn dagje wel door..
Ja alleen kon hij er toen niet in!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maarree hoelang ben jij al aan het draaien dan?? Je stond toch alleen voor smorgens op het rooster
Klopt, maar vanochtend werkte het niet omdat de request machine van Outpost nog aan stond. Dus ik ben nu vanaf kwart voor 12 bezig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maarree hoelang ben jij al aan het draaien dan?? Je stond toch alleen voor smorgens op het rooster
Ohw oke sorry toen lag ik nog te maffenquote:
Pfff, die gast is niet weg te krijgen johquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
hoiquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Pfff, die gast is niet weg te krijgen joh
Ik zit aan m'n bureau gelijmd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Hoe doe je dat dan als je moet plassen?quote:
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ene was ook geniaal.. jammer dat het niet opgenomen is
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je moet plassen?
Een anderhalve liter fles.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je moet plassen?
Snel maken dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:29 schreef TWP het volgende:
Jammer dat mn mic het niet doet. Anders was ik verhaaltjes gaan vertellen
Dat zou mij 4 tot 8 keer opstaan schelen per dagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:28 schreef ToT het volgende:
[..]
GMTA!
Alleen was dat plaatje een 2 liter fles!
je moet gewoon niet naar de bios gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou mij 4 tot 8 keer opstaan schelen per dag
Goeie oplossing voor een biosmarathon(of niet dan, Knetter
)
Of bij t gangpad gaan zittenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet gewoon niet naar de bios gaanof een luier dragen
VHquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef ValHallen het volgende:
Zo, eens even kijken wat ik jullie zometeen ga voorschotelen
Ja, mijn internet knalde eruit en toen ben ik maar gaan slapenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
VHheeeeeeey hoi.. je hebt ons gemist vannacht
Zeg dr wat van.. geef hem op zijn falie!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:52 schreef dnbrainwash het volgende:
Bah, 2e keer dat mijn telefoon leeg is vandaag. Hij vindt streamen niet zo tof.
internet is goed bezig de laatste tijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, mijn internet knalde eruit en toen ben ik maar gaan slapen
Ach je zult het vast wel in één of andere remix terughoren!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
internet is goed bezig de laatste tijd
viro zegt dat hij het opgenomen heeft...we geloven er alleen geen klap van
Dat deed ik, maar toen viel hij uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zeg dr wat van.. geef hem op zijn falie!
dan moet je juist lief gaan doen, liefkozende woorden en aaien enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar toen viel hij uit.
quote:
ook geen blauwen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee, geen pilletjes/poedertjes meer voor opa...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:11 schreef TWP het volgende:
Laatste nummer van mijn kant. Ik ga toch nog maar wat doen met m'n dag
Hooooi!![]()
Muziekjes klonken top!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:11 schreef TWP het volgende:
Hooooi!![]()
Het klonk heerlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:11 schreef TWP het volgende:
Hooooi!![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:15 schreef robdriessen het volgende:
Hier een oplossing voor de volgende keer dat je geen internet hebt. Altijd internet bij de hand!
[ afbeelding ]
hoi robquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:15 schreef robdriessen het volgende:
Hier een oplossing voor de volgende keer dat je geen internet hebt. Altijd internet bij de hand!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:15 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa doe datquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef robdriessen het volgende:
Hummm, zal ik 18 tot 19 draaien? Dineren met Driessen? Luistert toch geen hond dan
Ja was ff paniek!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef Carooltje79 het volgende:
niet zo snel joh.. ik versta er niks van
quote:
say wutt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef robdriessen het volgende:
Okay, ik draai dus van 18 tot 19 uur. Met vandaag.......
JOUW KANS OP 25.000 EURO!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef robdriessen het volgende:
Okay, ik draai dus van 18 tot 19 uur. Met vandaag.......
JOUW KANS OP 25.000 EURO!
Dat ga nie passen! Het internet is bijna een zettabyte!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:15 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het rooster is vol tot 01.30 vannacht
Nee. For real.quote:
Correctie-ninja-editquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef McSteamy het volgende:
Faithless
This is my church this is were I heal my hurts!!!
kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:25 schreef ToT het volgende:
Volgens mij is de microfoonkwaliteit niet echt subliem he?
meen je dat echtquote:
Ja echt.quote:
oke danquote:
Is wel te doen hoor, alleen heb ik het idee dat je de mic te dicht bij je mond hebt ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:25 schreef ToT het volgende:
Volgens mij is de microfoonkwaliteit niet echt subliem he?
40 cm bij me vandaan!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is wel te doen hoor, alleen heb ik het idee dat je de mic te dicht bij je mond hebt ofzo
Bijna goed ninja...quote:
Ja idd.wat zij zegtquote:
Toch welquote:
Niet te ver hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:33 schreef ToT het volgende:
Wacht, ik zet de microfoon gewoon ff een takke eind weg!
Nu zit-ie boven op mijn rechter monitor. (Webcam met ingebouwdde mic.)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik dacht ergens achter in je keel ofzo![]()
Toedels!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
En nu weglekker lunchen met zijn drietjes
okequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb een keer (in 1997) met Bono aan de Jack Daniels gezeten.![]()
Ja, jullie mogen me aanraken
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Connecties, jeweets [ afbeelding ].
Hij bestelde, wie ben ik dan om te weigeren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Aight!
Alhoewel ik niet snap hoe je Jack door je strot kunt krijgen!
Good point!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hij bestelde, wie ben ik dan om te weigeren?
hoiquote:
Beter dan in het beginquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank, dank!
En volgens mij is de microfoonkwaliteit nu ook gewoon goed he?
Ik heb met Hans Kazan een goocheltruuk op het podium mogen doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb een keer (in 1997) met Bono aan de Jack Daniels gezeten.![]()
Ja, jullie mogen me aanraken
Ik heb Prins Willem Alexander weleens op straat zien lopen. En tong80 ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb met Hans Kazan een goocheltruuk op het podium mogen doen.
PWND!
Mjah het is verstaanbaar. Goed genoeg wmbquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet helemaal top?
Ja ik vind hem sowieso erg dof.
Wat is er dan nog niet helemaal goed aan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mjah het is verstaanbaar. Goed genoeg wmb
Ik ben Myraela. Ik heb geen beroemdheden nodig om mezelf goed te voelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
PWND!
Ik heb het hele Nederlands Elftal aan mijn bar gehad. Willem van Hanegem vergat telkens de naam van zijn favo drankje (koffie verkeerd.....)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb Prins Willem Alexander weleens op straat zien lopen. En tong80 ook.
PWND
Tsss, ik heb bij ome willem op schoot gezeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
PWND!
Yep, hier ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef _Fanta het volgende:
hmm mijn browser doet vaag, elke keer als nieuw bericht komt scrollt ie terug naar ergens midden op de pagina. meer mensen hier last van?
Niet helder gnoeg om echt fantastisch verstaanbaar te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er dan nog niet helemaal goed aan?Wil ik gewoon grag ff weten.
ok, ff proberenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Yep, hier ook.
Ik sluit dan even die tab en open hem weer. Gaat het weer een tijd goed.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet helder gnoeg om echt fantastisch verstaanbaar te zijn.
[R&P] is een stukje verder hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben Myraela. Ik heb geen beroemdheden nodig om mezelf goed te voelen.
Joh, echt? Cool, kan ik eindelijk eens die tranentrekkers gaan draaien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar kunnen we het ook wel heen schoppen.
Leuk is wel een goede benaming voor dit nummer jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ben ik het wel een beetje met je eens!
Maar ach; hij is wel leuk!
Tears FMquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Joh, echt? Cool, kan ik eindelijk eens die tranentrekkers gaan draaien.
thenks opa!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dit in VLC plakken: http://listen.radionomy.com/x-raydio
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tears FM
En dan de hele dag Mieke Telkamp door je speakers
Gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tears FM
En dan de hele dag Mieke Telkamp door je speakers
Tjah er zat gewoon een tekenfilmpje bij van pakweg een kwartier. Dat gemiauw waren 2 zwarte panters of zo die door een uil op de kikkers af werden gestuurd om ze te doden om het concert niet door te laten gaan of zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:12 schreef _Fanta het volgende:
van welk tekenfilmpje is dit nummer dan? ik ken het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |