quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh Lordielordie.
Nieuwe postbode aan de deur.
Die zei "ja met Post NL"
Nou wil ik niet lullig doen maar dat klinkt echt zo erg als Post Anaal.
Je zal het heel de dag deur aan deur moeten zeggen
Dat zei ik ook altijd vroegahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kutjepikandijvie, hoe saai zou het zonder sletjes zijn
quote:
Moggetjesquote:
Weet ik inderdaad nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
De bijnaam van Roy Makaay, jeweetmisschienwel/niet, die sluipschutter op de voetbalvelden van enkele jaren terug.
Hmm jahquote:
Nee, dat kan ik niet XDquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je dat overtuigend kunt zonder een flater te slaan doe je dat goed.
Ja en daar word ik bang van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha ja, maar gelukkig is het ding zo eenvoudig dat je eigenlijk niet veel meer nodig hebt.
Had heel mooi gepast in dit verhaalquote:
nee, maar ik heb wel college gemist!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoi, terug van pauze en rel elders![]()
Did anybody miss me?
vet stoerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar ik heb wel college gemist!
Hoiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Did anybody miss me?
quote:
Hoi!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Did anybody miss me?
quote:
F&F of coursequote:
Jeeeee laat die gast mij lekker missen jaquote:
Zwab is gewoon jaloersquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeeeee laat die gast mij lekker missen ja
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
F&F mensen, dat zijn van die ultieme wereldverbeteraars. [stempel]
* clasht *quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwab is gewoon jaloers![]()
Kom we gaan clashen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
F&F mensen, dat zijn van die ultieme wereldverbeteraars. [stempel]
nee het was een wizard of oz garpjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwab is gewoon jaloers![]()
Kom we gaan clashen
quote:
You are so screwedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O my, het is ook het type volk dat verhaal komt halen.
Zwab, de batterij van de HTC is half opgeladen, eerst maar nokkie vol maken voor hem te gebruiken toch?quote:
Komen ze straks allemaal naar hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O my, het is ook het type volk dat verhaal komt halen.
Ja en pas maar op, ze zijn niet allemaal zo leuk als ik benquote:
Doe ik nooit, ben ongeduldig met nieuw speelgoedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwab, de batterij van de HTC is half opgeladen, eerst maar nokkie vol maken voor hem te gebruiken toch?
Ik ken er best veel daarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en pas maar op, ze zijn niet allemaal zo leuk als ik ben
yepquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwab, de batterij van de HTC is half opgeladen, eerst maar nokkie vol maken voor hem te gebruiken toch?
Wat voor speelgoed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:56 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Doe ik nooit, ben ongeduldig met nieuw speelgoed![]()
het Flora en Fauna gedeelte op fokquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef kelderfantoom het volgende:
Wat is F&F?
Of is dat verboden om te vragen?
Speelgoed met batterijenquote:
Oh ik wel, ik ben enorm zuinig op m'n spulliesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:56 schreef kelderfantoom het volgende:
[..]
Doe ik nooit, ben ongeduldig met nieuw speelgoed![]()
Postanaalvrouwequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en pas maar op, ze zijn niet allemaal zo leuk als ik ben
I am so on a roll vandaagquote:
je rijdt ook overal tegenaan hequote:
Ik moet ff teruglezen, hold on!quote:
ja dat gebeurd vaker bij het nieuwe spul, heb hier nergens last meer van na een paar keerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
De stekker is te ver naar binnen gevouwen, de 2 punten, dus hij gaat met hard duwwerk in een stopcontact
geldt dat excuus ook als je in je echte mini gaat rijden voor de eerste keer?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat was toen ik er voor de 1e keer mee reedt
Valt hartstikke mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Zwab, jij HTCer. Ook een vraag van mij. Gaat het hard met je te gebruiken MBs als je de gegevensverbinding aan laat staan? Ik zit een beetje met m'n WhatsApp, daarvoor moet internet toch altijd wel aanstaan. (of gaat de gegevensverbinding op standby als je niets doet?)
Ik alleen de eerste weken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik wel, ik ben enorm zuinig op m'n spullies
Ze maken er een ultieme challenge van.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
De stekker is te ver naar binnen gevouwd, de 2 punten, dus hij gaat met hard duwwerk in een stopcontact
mwah, als je niets doet gaat er niets doorheen, tenzij je veel apps hebt die automatisch verbinding maken met het internetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Zwab, jij HTCer. Ook een vraag van mij. Gaat het hard met je te gebruiken MBs als je de gegevensverbinding aan laat staan? Ik zit een beetje met m'n WhatsApp, daarvoor moet internet toch altijd wel aanstaan. (of gaat de gegevensverbinding op standby als je niets doet?)
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Whaha pgf, wat Zwab zegt, je moet wel sturen jonguh
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat was toen ik er voor de 1e keer mee reedt
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geldt dat excuus ook als je in je echte mini gaat rijden voor de eerste keer?
naar binnen gevouwd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
De stekker is te ver naar binnen gevouwd, de 2 punten, dus hij gaat met hard duwwerk in een stopcontact
quote:
EIgenlijk is dat wel een mooie sig; postanaalvrouwequote:
Ik zal de app-instellingen eens afgaan. Ik denk dat daar het probleem em in zit dat ik na 4 dagen al 200 mb had gebruikt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, als je niets doet gaat er niets doorheen, tenzij je veel apps hebt die automatisch verbinding maken met het internet
maar je accu gaat er wel minder lang van mee
Ik hoor er zelfs een zuidelijk accentje bij, ben je muug? Kom maar liggen dan schenken we wat voor je in!quote:
Heeft Zwab je zo vermoeid?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ben kapot. Word altijd tammetjelam van reizen met de trein.
Flink geclashed gister met z'n tweejuh in de moshpitquote:
uhuhquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, we moesten dus naar Paradiso, we hadden allebei een idee, maar het Leidseplein leek steeds van richting te veranderen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, we moesten dus naar Paradiso, we hadden allebei een idee, maar het Leidseplein leek steeds van richting te veranderen.
De marathon van Amsterdam en dan zonder afzettingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Nee klopt , ik ga ook niet altijd naar college
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:19 schreef Bellatrix het volgende:
Nou, ik heb geen ovchipkaart, en ik wist niet waar ik er een moest kopen, én de rij voor het loket was zo lang als de weg naar Rome!
Dus lopen, zie je Amsterdam nog wat, en god, we hebben de stad gezien hoor.
Ze bleef me net ook nog stalken met dm'squote:
Ja eigenlijk wel ja.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel ja.Als ik er eenmaal ben lukt het allemaal wel, maar ik vind het OV in Amsterdam gewoon eng.
Behalve die fietsen met een kar erachter, móet ik nog eens in.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:21 schreef Bellatrix het volgende:
Behalve die fietsen met een kar erachter, móet ik nog eens in.
Ja! Die zijn zo tof.quote:
Zielugquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze bleef me net ook nog stalken met dm's
Beterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat, maar dan met een turk ipv een indo
Gelukkig is ze niet dòm!quote:
Ik herinner me ineens iets, iets met de pil enzo, kan dat?quote:
de pil 4x op een dag nemen omdat je het vergeten was?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens iets, iets met de pil enzo, kan dat?
Oh dr zijn echt talloze voorbeelden, werkelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens iets, iets met de pil enzo, kan dat?
Ik vond dat best een parel "mijn vriendjuh had voor mij ook nog nooit sex gehad, dus konden we het zonder condoom doen"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dr zijn echt talloze voorbeelden, werkelijk
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de pil 4x op een dag nemen omdat je het vergeten was?
dat was iemand anders
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond dat best een parel "mijn vriendjuh had voor mij ook nog nooit sex gehad, dus konden we het zonder condoom doen"
"Ik geloof hem heurquote:
Oh ja, die was ik al vergeten, zo iemand wens je toch stiekem wel een lelijke soa toe hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond dat best een parel "mijn vriendjuh had voor mij ook nog nooit sex gehad, dus konden we het zonder condoom doen"
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik al vergeten, zo iemand wens je toch stiekem wel een lelijke soa toe he
Ja precies! Het spul weet dan toch nog niet wat het moet doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ben werken poppedijntjes, voor straks lekker slapen en voor morgen, gezond weer op!
Werk ze Tacobells en succes met bikkelen door de muugheid!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ben werken poppedijntjes, voor straks lekker slapen en voor morgen, gezond weer op!
oh, then I'm really screwedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
Als je 14 bent mag je dat best geloven, later moet dat toch veranderen
Overigens wat was die rekensom ook alweer, over het aantal partners? Mannen /4 en vrouwen *2
Hoe?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
Als je 14 bent mag je dat best geloven, later moet dat toch veranderen
Overigens wat was die rekensom ook alweer, over het aantal partners? Mannen /4 en vrouwen *2
mannen overdrijven het aantal sekspartners dat ze claimen te hebben, en vrouwen verbloemen hun sletterige escapadesquote:
Oh, is dat zo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mannen overdrijven het aantal sekspartners dat ze claimen te hebben, en vrouwen verbloemen hun sletterige escapades
Nou ja dat van die mannen klopt als een mega busquote:
Jij moet echt je muil gaan leren houdenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als dat maal twee ergens op slaat, zit je in de triple digits?
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja dat van die mannen klopt als een mega bus
Nee dat is denk ik ook voor deze generatie nu.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Dat verbloemen heeft verdomme nooit iemand aan me verteld
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat doe ik toch, heb je me horen praten in jouw bijzijn dan?
Truequote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hebben ze in F&F voor gezorgd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, HTC heeft online wel een gewone manual van 200+ pagina's staan. Maar dat sturen ze niet als eenvoudig boekje mee met een toestel van bijna 600,-.
Wat een armoede
dat is omdat 80% van de mensen volgens mij dat boekje normaal meteen wegpleurtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, HTC heeft online wel een gewone manual van 200+ pagina's staan. Maar dat sturen ze niet als eenvoudig boekje mee met een toestel van bijna 600,-.
Wat een armoede
Nah dan heb je nog die 20%.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is omdat 80% van de mensen volgens mij dat boekje normaal meteen wegpleurt
nokia kan nog veel van alle smartphonefabrikanten leren, ze slagen er maar niet in om een succesvolle smartphone te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah dan heb je nog die 20%.
Wat een Huis-tuin-en-keuken merkZe kunnen nog een hoop van Nokia leren.
Erg is dat ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nokia kan nog veel van alle smartphonefabrikanten leren, ze slagen er maar niet in om een succesvolle smartphone te maken
Ik wil gewoon met een boekje en telefoon op de bank kunnen zitten, ik vind het echt waardeloos als ik met de laptop op schoot moet gaan hangen op iets op te moeten zoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het online te krijgen is hoeven ze me het boekje ook niet te doen. Je moet HTC Sync ook nog downloaden Pisc, als je spul uit wil wisselen met de pc.
Nee ging om het pakketquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nokia kan nog veel van alle smartphonefabrikanten leren, ze slagen er maar niet in om een succesvolle smartphone te maken
Is er een reden voor?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, ik had B net aan de lijn, hijs uitgelaten vrolijk vandaag
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
htc sync? now there's something i have never used
ja, terwijl de hele wereld er met android vandoor holt komen zij met windows phone en symbian, een aftands systeem dat allang dood had moeten zijnquote:
Oh ik had m aan de telefoon, niet aan de hondenlijnquote:
ik hang gewoon die telefoon met usb aan de pc, en dan pleur ik alles in de mapjes waar het hoort en klaarquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik had m aan de telefoon, niet aan de hondenlijn
Zouden ze bij Apple ook moeten fixen ipv dat syncenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hang gewoon die telefoon met usb aan de pc, en dan pleur ik alles in de mapjes waar het hoort en klaar
Ja deed ik met m'n Nokia ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hang gewoon die telefoon met usb aan de pc, en dan pleur ik alles in de mapjes waar het hoort en klaar
Ik ben benieuwd wat ze gaan doen nu, wanneer het belletje om zal gaan daar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, terwijl de hele wereld er met android vandoor holt komen zij met windows phone en symbian, een aftands systeem dat allang dood had moeten zijn
en een obscure eigen linux versie, die alleen zij ondersteunen,
en dan vinden ze het raar dat niemand die telefoons koopt
Oh jaaaaaaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zouden ze bij Apple ook moeten fixen ipv dat syncen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jaaaaaadat is toch met een Ipod ook zo?
ja wat denk jij danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Verrek, het ding heeft een normale koptelefoon-aansluiting.![]()
Ja alleen voor de mensen die bijvoorbeeld gaan hardlopen is een kleine speler wel fijner.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
je moet dan ook geen mp3 speler nemen, maar een telefoon met mp3speler functie
ik prik gewoon m'n huge-ass koptelefoon in m'n telefoon, en die trekt dat nog best goed
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou m'n hart echt vast, het scherm aanraken en opties selecteren gaat echt moeilijk vergeleken m'n Nokia. Daar is een hoekje van je nagel voldoende. Hier moet je hele vinger kracht zetten.
Als dat zo blijft is hij snel verkocht
Hey Bosquote:
Wat voor mooie koptelefoon heb jij Zwabs?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
je moet dan ook geen mp3 speler nemen, maar een telefoon met mp3speler functie
ik prik gewoon m'n huge-ass koptelefoon in m'n telefoon, en die trekt dat nog best goed
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor mooie koptelefoon heb jij Zwabs?
bella is naarstig op zoek naar een mooie koptelefoon, deze vond ze te grootquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Verbazingwekkend dat je hem nog hebt. Zo bij d'r werk lijkt me dit een aanwinst.
Kan ik me indenken ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bella is naarstig op zoek naar een mooie koptelefoon, deze vond ze te groot
zeker, bloednauwkeurig, en de bas kan heel laagquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Sennheiser en zo groot, dat moet wel goed klinken
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Zuilluidsprekers, klinkt zo dorisch/ionisch en vooral architectonisch.
do tellquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh god, ik moet ineens denken aan het gesprek dat ik vannacht toen ik de honden uitliet met mn dorkerige benedenbuurman Pretpik had
Ja hij heet Patrick dus we noemen m Pretpikquote:
das ergquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Die lelijke kneus is drummer en drumleraar.
En ik ontwijk m al jaren strategisch, want hij vindt me leuk.
Gisteren liep ie me klem , ik had de honden en de kliko vast, en ik kon geen kant op![]()
Moest ik een half uur naar zijn kekke praatjes over een Massive Attack concert waar hij jaren geleden in Luxemburg es heen geweest was luisteren, en hij deed van ALLE nummers de drumbeat na![]()
Want dat was het enige coole concert waar hij ooit geweest was![]()
Het concert van PJ Harvey was minder erg dan dat gesprek vannacht.
Ik had het al weer helemaal geblockt.
Nou zoveel pret is er niet aan kennelijk, ik zou hem trekpik noemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hij heet Patrick dus we noemen m Pretpik
Maar oh-oh zo'n zak patat wimpel jij toch gewoon af?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Die lelijke kneus is drummer en drumleraar.
En ik ontwijk m al jaren strategisch, want hij vindt me leuk.
Gisteren liep ie me klem , ik had de honden en de kliko vast, en ik kon geen kant op![]()
Moest ik een half uur naar zijn kekke praatjes over een Massive Attack concert waar hij jaren geleden in Luxemburg es heen geweest was luisteren, en hij deed van ALLE nummers de drumbeat na![]()
Want dat was het enige coole concert waar hij ooit geweest was![]()
Het concert van PJ Harvey was minder erg dan dat gesprek vannacht.
Ik had het al weer helemaal geblockt.
oh-oh is gewoon stiekem heel lief in het echtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar oh-oh zo'n zak patat wimpel jij toch gewoon af?
Normaal wel ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar oh-oh zo'n zak patat wimpel jij toch gewoon af?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-oh is gewoon stiekem heel lief in het echt
Ik noem m eigenlijk niet zo, mijn vrienden noemen hem zo omdat ie zo lelijk is en omdat ie mij zo leuk vindtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou zoveel pret is er niet aan kennelijk, ik zou hem trekpik noemen.
Geef em de volgende keer niet ook nog je nummer he.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Normaal wel ja.
Maar ik stond nogal onhandig met de kliko en de honden en ik kon gewoon helemaal niet langs ook. Ik praat normaal niet eens met hem, ik loop altijd heel snel door
Zoiets heb ik ook wel eens maar dan met oudere buurmannen, en die snappen dan niet dat als je een zware vuilniszak en bonk van 30 kg spier trekkend aan de lijn hebt dat je het niet kunt waarderenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik stond nogal onhandig met de kliko en de honden en ik kon gewoon helemaal niet langs ook.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geef em de volgende keer niet ook nog je nummer he.
Zelfs online al, kun je nagaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh-ohquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je ICQ, voor lekker ouderwets chatten!
Ja dat is te zien aan jouw sig.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke sorry, eigenlijk ben je heul heul stout
quote:
Dat geloof ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wist toch stiekem al dat je lief bentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja jezus fuck Zwab, zie je, mn image, wat doe je?
quote:
Nou dan wist je het idd welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je doet jezelf tekort, echt waar.
Was jij Pretpik maar
Hatsikideej!quote:
good day to you m'amquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik ga me es volgieten met koffie geloof ik.
De tijd lijkt wel achteruit de gaan ipv vooruit vandaag
Zoiets wil ik nog een keer aan de muur maar dan met een hondquote:
Kan zwabber voor je tekenenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets wil ik nog een keer aan de muur maar dan met een hond
Ja maar ik wil gewoon een bestaand doekquote:
Tsssss Zwab maakt ze van leukere honden hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon een bestaand doekOf Zwab moet met olieverf aan de slag gaan.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsssss Zwab maakt ze van leukere honden hoor
Ja maar Zwab tekent de Sjonversiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I hazquote:
Ik kan ze zelf ook wel makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tsssss Zwab maakt ze van leukere honden hoor
Make me a better one Pretpikkiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
ik erger me nu kapot aan de foutjes als ik dat plaatje zie
Oh die is mooiquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan ze zelf ook wel makenMaar ik wil een eckte. En Zwabs heeft nog 1001 projecten liggen
Oh als Zwabs een Sjon in oliefverf stuurt krijgt hij een mooi plekkie heurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat je geen lelijke Sjon wil!
als je dat leuk vind moet je eens vaker mijn bestandsnamen checkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die is mooiEn de bestandsnaam ook
Die 200 l0llers per dag hebben toch geen aangepaste naam? Zoveel pics post je niet verderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je dat leuk vind moet je eens vaker mijn bestandsnamen checken
nee, die haal ik van internet, maar een groot deel van mijn eigen materiaal geef ik een leuke naam meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die 200 l0llers per dag hebben toch geen aangepaste naam? Zoveel pics post je niet verder
Die post je veel te weinig, maar ik zal er op letten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
maar een groot deel van mijn eigen materiaal geef ik een leuke naam mee
volgens mij gewoon de standaard android browser, en die gebruik ik gewoon, bevalt primaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Zwab, welke browser heeft HTC standaard op de telefoon staan? En gebruik je die of een andere?
Ok, dank!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij gewoon de standaard android browser, en die gebruik ik gewoon, bevalt prima
alhoewel ik inmiddels begin te zoeken naar een alternatief, niet omdat het moet, maar omdat het kan
Dat was mijn Hansquote:
Ik heb bijna in m'n broek zitten pissen van het lachen toenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes op je boot!quote:
Hehe, ik moest lachenquote:
Oh die fotoshopreeks van Chico laatst he, die was echt meesterlijk jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
Al is het nog net niet zo geniaal als die duikel foto's van laatst
Ik mis m wel hoor , Hansjequote:
Ook jasmijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
Zo even bij de Toko langsgeweest, (VOor het eerst) Even een busje thee van Bojenmi gekocht. Ben benieuwd
Niet opgelet eigenlijk. Iets van Herbal tea. Nee en geen bamisoepjes. Ik ben niet echt een soepeterd. Wel wat noodles en wat kant en klaar dingen voor de magnetron en uiteraard bierquote:
Leuk Bos!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
Zo even bij de Toko langsgeweest, (VOor het eerst) Even een busje thee van Bojenmi gekocht. Ben benieuwd
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ik over een halfuur, en dan weer werken
Oh getverquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ik over een halfuur, en dan weer werken
Ah ok, ik dacht met noodles meteen aan bamisoepquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet opgelet eigenlijk. Iets van Herbal tea. Nee en geen bamisoepjes. Ik ben niet echt een soepeterd. Wel wat noodles en wat kant en klaar dingen voor de magnetron en uiteraard bier
Nee, die kook ik vaak als ik iets van kip ofzo maakquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht met noodles meteen aan bamisoep
Oh cool!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die kook ik vaak als ik iets van kip ofzo maak
Trouwens voordat je in het supermarktgedeelte komt is er een snackbar gedeelte, daar was het best wel druk. Ik ben er wel vaker langsgelopen en toen stonden ze wel eens met de benen buiten zo druk dat het daar kan zijn.. Misschien toch maar een keer aan een vette aziatische hap wagen..
Ik kan niks vergelijken, maar ze verkopen echt alleen maar aziatische producten. COnimex zul je er niet vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh cool!
Is het ook zo een echte Aziatische Supermarkt?
Hier zit dr ook een megajoekel, hele toffe tent is dat
Ja bos, doen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:34 schreef Bos81 het volgende:
Misschien toch maar een keer aan een vette aziatische hap wagen..
Ik ook P. Lekker onder de wol soezenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
Thee smaakt prima.
Nu koken, Nee niet echt aziatisch. Heb nog wokgroente liggen die op moeten.
Tot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |