Dat ja en ook nog eens 2x Peter Fox. Blijft er verder niet zoveel over.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:11 schreef DABAMaster het volgende:
Beetje gekleurde top 10 denk ik, er staat 40% rammstein in, terwijl ik me kan voorstellen dat niet 40% van de Duitsers op die stroming muziek vallen
Dat had ik nog niet eens gezien, maar inderdaad! Dus volgens deze top 10 is 40% metalgek en 20% raggae/hiphop fan. Yeah. Rightquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja en ook nog eens 2x Peter Fox. Blijft er verder niet zoveel over.
Dat vraag ik me ook af, maar hij schijnt er een punt mee te willen maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:20 schreef Desunoto het volgende:
Waarom blijf jij zoveel waarde hechten aan Youtube top zoveels?
Man, bijna alles daar is BAGGER.
Nederlands, Engels, Duits, het maakt niet uit.
Alles op Youtube is bagger?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:20 schreef Desunoto het volgende:
Waarom blijf jij zoveel waarde hechten aan Youtube top zoveels?
Man, bijna alles daar is BAGGER.
Nederlands, Engels, Duits, het maakt niet uit.
Nu wil ik het weten ook. Vallen we hier als prooi voor een troll of denkt 'ie echt dat het allemaal goede muziek en dat die Youtubecijfertjes ons daarvan moeten overtuigen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:23 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar hij schijnt er een punt mee te willen maken.
Nee, ik denk dat het de meest bekeken duitse nummers ooit zijn. De meest objectieve lijst die we hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
denkt 'ie echt dat het allemaal goede muziek ...
De hedendaagse muziek heeft een (tijdelijk) voordeel, maar we zien ook dat oude hits stabiel elke dag hun kliks pakken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet natuurlijk wel gezegd worden dat in al die lijstjes van je nummers van voor pakweg 2006, toen YouTube populair werd, natuurlijk nooit zoveel hits krijgen als die daarna, ook niet met terugwerkende kracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |