Daar zou het wel bijna op neer komen als je zo'n vergadering bijwoont ja.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Vereniging voor Vrijwillige Euthanasie-vergadering?
Te positief, dudetjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Of:
Houdie... heb ik even een onverwacht mazzeltjeIk liep me te haasten, maar de VvE-vergadering begint pas om 8 uur
Cutequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef Sarabi het volgende:
Even een foto spammen van een van de kittens
Het lijkt toch net een knuffelbeertje
[ afbeelding ]
En ik heb duidelijk niets met fotografie, want ik bleef de zin lezen en begreep hem niet en dacht: waarom zou hij kittens afradenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:28 schreef TAV74 het volgende:
Cute![]()
En blijkbaar ben ik toch een beetje een fotonerd, ik blijf consequent kitlens lezenStond zelfs al op het punt die af te raden
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zag net m'n lager aan wal geraakte nichtje fietsen. Ik was in de veronderstelling dat ze in een gesloten inrichting in Friesland verbleef, maar kennelijk is ze daar dus weer weg. En oom en tante zijn niet te bereiken. Die waren ook net niet bij haar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KitLensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb duidelijk niets met fotografie, want ik bleef de zin lezen en begreep hem niet en dacht: waarom zou hij kittens afraden
Nee, ik was zelf net even bij de coffeeshop geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Zag je haar bij jullie in het dorp fietsen dan
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, ik was zelf net even bij de coffeeshop geweest, die zit in het dorp tussen m'n oom en tante's huis en ons huis.
Jaja, dat had ik er na 4x lezen ook ineens uitgehaaldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef TAV74 het volgende:
KitLensGewoon omdat het vaak prutslenzen zijn
Goddomme, de halve middag gespendeerd met 2 mannen die allebei 5 kwartier in een uur lullen. De oren doen *tuuuuuuuuut*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
Net bij een vloerenwinkel geweest in Zoetermeer met Lein.
Grappige brabantse verkoper van 66 jaar met een verhaal waar geen speld tussen te krijgen was. Daarna koffie gedronken bij mijn pa (lifetime timmerman en houtfreak 65 jaar) waar ook geen speld tussen te krijgen was.![]()
Conclusie: veel wijzer geworden en een offerte. Hopelijk a.s. zaterdag nog naar een bedrijf in Waddinxveen voor nog een offerte.
Ook al aan de drugsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, ik was zelf net even bij de coffeeshop geweest, die zit in het dorp tussen m'n oom en tante's huis en ons huis.
Kijk, die verwarring heb ik nu met kittensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaja, dat had ik er na 4x lezen ook ineens uitgehaald
quote:
Whehehequote:
Sinterkaas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik maak een pasta met ham en ei, en een salade voor erbij.
De fusili beetgaar, de wijn staat al klaar.
En straks is mijn liefje weer blij.
quote:"We have anti-choice women in for abortions all the time. Many of them are just naive and ignorant until they find themselves with an unwanted pregnancy. Many of them are not malicious. They just haven't given it the proper amount of thought until it completely affects them. They can be judgmental about their friends, family, and other women. Then suddenly they become pregnant. Suddenly they see the truth. That it should only be their own choice. Unfortunately, many also think that somehow they are different than everyone else and they deserve to have an abortion, while no one else does." (Physician, Washington State)
Ja, ook goedquote:
Dat is idd best heavy voor je stage zeg, zal de sfeer op het werk wel enorm beinvloeden momenteel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef LieLie het volgende:
Ja, ook goed![]()
Beetje rare week op m'n stage, de eigenlijke teamleidster (er is nu een interim) is afgelopen vrijdag overleden. Ze was al een hele tijd ziek. En donderdag is de uitvaart. Wel heavy allemaal.
Ja, ze was heel geliefd, dus het heeft echt een flinke impact. Ik moest gisteren en vandaag naar school voor een training, maar was toch ook wel met m'n collega's bezig. Morgen ben ik dan weer op 't werk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is idd best heavy voor je stage zeg, zal de sfeer op het werk wel enorm beinvloeden momenteel.
Jeetje Lie, heftigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef LieLie het volgende:
Beetje rare week op m'n stage, de eigenlijke teamleidster (er is nu een interim) is afgelopen vrijdag overleden. Ze was al een hele tijd ziek. En donderdag is de uitvaart. Wel heavy allemaal.
Wat heftig Lie....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ze was heel geliefd, dus het heeft echt een flinke impact. Ik moest gisteren en vandaag naar school voor een training, maar was toch ook wel met m'n collega's bezig. Morgen ben ik dan weer op 't werk.
Die zie ik dus morgen pas, dat vond ik wel vervelend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat heftig Lie....
Kan je er goed met je collega's over praten?
Wat een dotje!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Sarabi het volgende:
Sorry voor nog een kattenspam maar kreeg deze net in mijn mail
[ afbeelding ]
Niet slecht voor een kitlensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi hij heeft verkeerde deo gebruiktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Aha, goed dat er waarschijnlijk wel over gepraat kan wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die zie ik dus morgen pas, dat vond ik wel vervelend.
Maar zij hebben er uiteraard nog veel meer moeite mee, maar over het feit dat ze ziek was e.d. werd altijd al open gepraat. Dus dat komt wel goed denk ik
Dus je neemt een lekkere appel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Weer thuis! Ik heb zin in iets lekkers
Nouquote:
Nee, joh, de laatste Buenoquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, joh, de laatste Bueno
[ afbeelding ]
Uiteraard, voor minder doe ik het nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe is het met de handbalperikelen? Ben je al tot voorzitter gebombardeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Oh, dat klinkt al goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, begin juli oprichtingsvergadering. 1,5 uur vergaderen, daarna een uur of 4 BBQ en Bier
In de geest van onze vereniging. Heb de laatste weken meer bier gedronken dan ooit met al die vergaderingen. Tegen de tijd dat we er aan toe zijn is training hard nodigquote:
Ja, ik ga ook naar de uitvaart.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi
thuis van dansen en aan de meloen om het gezond te houdennu blijven we toch nog een maand in Wateringen lessen.
@ Borisz; niet gehaktvrouwendansjes gedaan op Beyonce
Lie; heftig weekje poeh.. ga je ook naar de uitvaart?
hoe was het in Antwerpen eigenlijk?
waar zijn jullie zoal geweest? en nog lekker gegeten daar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook naar de uitvaart.
En Antwerpen was heel leuk!
tijdens de vergadering zit iedereen al aan t bier zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, begin juli oprichtingsvergadering. 1,5 uur vergaderen, daarna een uur of 4 BBQ en Bier
Indrinkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tijdens de vergadering zit iedereen al aan t bier zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |