quote:"We have anti-choice women in for abortions all the time. Many of them are just naive and ignorant until they find themselves with an unwanted pregnancy. Many of them are not malicious. They just haven't given it the proper amount of thought until it completely affects them. They can be judgmental about their friends, family, and other women. Then suddenly they become pregnant. Suddenly they see the truth. That it should only be their own choice. Unfortunately, many also think that somehow they are different than everyone else and they deserve to have an abortion, while no one else does." (Physician, Washington State)
Ja, ook goedquote:
Dat is idd best heavy voor je stage zeg, zal de sfeer op het werk wel enorm beinvloeden momenteel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef LieLie het volgende:
Ja, ook goed![]()
Beetje rare week op m'n stage, de eigenlijke teamleidster (er is nu een interim) is afgelopen vrijdag overleden. Ze was al een hele tijd ziek. En donderdag is de uitvaart. Wel heavy allemaal.
Ja, ze was heel geliefd, dus het heeft echt een flinke impact. Ik moest gisteren en vandaag naar school voor een training, maar was toch ook wel met m'n collega's bezig. Morgen ben ik dan weer op 't werk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is idd best heavy voor je stage zeg, zal de sfeer op het werk wel enorm beinvloeden momenteel.
Jeetje Lie, heftigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef LieLie het volgende:
Beetje rare week op m'n stage, de eigenlijke teamleidster (er is nu een interim) is afgelopen vrijdag overleden. Ze was al een hele tijd ziek. En donderdag is de uitvaart. Wel heavy allemaal.
Wat heftig Lie....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ze was heel geliefd, dus het heeft echt een flinke impact. Ik moest gisteren en vandaag naar school voor een training, maar was toch ook wel met m'n collega's bezig. Morgen ben ik dan weer op 't werk.
Die zie ik dus morgen pas, dat vond ik wel vervelend.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat heftig Lie....
Kan je er goed met je collega's over praten?
Wat een dotje!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Sarabi het volgende:
Sorry voor nog een kattenspam maar kreeg deze net in mijn mail
[ afbeelding ]
Niet slecht voor een kitlensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi hij heeft verkeerde deo gebruiktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Aha, goed dat er waarschijnlijk wel over gepraat kan wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die zie ik dus morgen pas, dat vond ik wel vervelend.
Maar zij hebben er uiteraard nog veel meer moeite mee, maar over het feit dat ze ziek was e.d. werd altijd al open gepraat. Dus dat komt wel goed denk ik
Dus je neemt een lekkere appel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Weer thuis! Ik heb zin in iets lekkers
Nouquote:
Nee, joh, de laatste Buenoquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, joh, de laatste Bueno
[ afbeelding ]
Uiteraard, voor minder doe ik het nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoe is het met de handbalperikelen? Ben je al tot voorzitter gebombardeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Oh, dat klinkt al goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef TAV74 het volgende:
Oh ja, begin juli oprichtingsvergadering. 1,5 uur vergaderen, daarna een uur of 4 BBQ en Bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |