Yihaaaaaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Zouden ze misschien toch stiekem bijeenkomen vandaag, maar dat ze jouw moederboardconfiguratie dusdanig vrezen, dat ze je nu buitensluiten? Ik bedoel, nu ook met die nieuwe Word-engine van op het Apple-operatingsystem, zien ze waarschijnlijk de ICloud al hangen.
Lastige tijden voor je Bluezz, maar op die virtuele barricaden blijven hoor!!
Ik vind het altijd wel leuk hoor. Het stoplicht springt op rood, het stoplicht spingt op groen, bij sunnythesun is altijd wel wat te doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die zat in Antwerpen dit weekend![]()
En bij gebrek aan twitter account he(nee gekheid, weet soms niets interessants te melden dus dan maar nutteloze onzin posten, lijkt het tenminste nog ergens op
)
Hehe ja, vooral als het hier wat stil valt, anders hou ik me wel stil hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk hoor. Het stoplicht springt op rood, het stoplicht spingt op groen, bij sunnythesun is altijd wel wat te doen.En lekker nutteloos posten kan ook heel ontspannedn zijn trouwens.
Je doet het ook niet volgens mijn tipquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Pannenkoekenbeslag, hoe doe je dat niet?
Gooi bloem in de kom (300 gram, meer is er niet). Tik er 2 eitjes bij en zet de mixer aan. Het deeg klimt dan razendsnel omhoog zo *hop* je mixer in. *zucht*
Herkenbaar, maar soms waait het heel hard! Toch. Doe. Ik. Het. Niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ik verkeer in een bijna- sociaal isolement omdat ik weiger te twitteren en facebooken. Ik zal standhouden
Stukkie doorsnijden en kijken of het van binnen gaar is. Kan nooit lang duren met die kleine stukjes. Na een minuut of vijf een keertje bekijken. O en erbij blijven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef Doodloper het volgende:
Hallo kokers! Ik heb even een heel kort vraagje wat eigenlijk geen nieuw topic waard is, dus jullie vinden het vast niet erg als ik hier ff tussendoor kom.![]()
Ik moet vanavond chickentonight maken voor 3 personen, ik heb 2 potten hawaii gehaald (ja we eten vrij veel saus), wat rijst en 800 gram kip (je hebt 400g per pot nodig las ik ergens).
Ik moet eerst de kip op hoog vuur bakken, dan de saus erbij, en na 3-4 minuten is het klaar.
Maar hoe lang moet ik die kip bakken voor ik de saus erbij doe? Ik heb 'blokjes' kipfilet gehaald, allemaal kleine blokjes dus, niet van die halve kippen.
Ik ben bang dat de kip te rood is, en 10 minuten langer doorbakken zal ook wel niet echt goed zijn dan, en als ik de kip te lang bak dan bakt het weer aan.
Iemand een indicatie? Je moet op hoog vuur bakken stond erbij, maar niet hoe lang. Tot de buitenkant wit is, of moet de kip ook van binnen wit zijn?
Alvast bedankt.
Je kunt wat je twittert tegelijkertijd op facebook laten zetten volgens mij, dus hoeft het niet of/of te zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb wel twitter maar dan alleen maar om mensen te volgen
Mij volgen is niet zo spannend, misschien moet ik Facebook eens minder gaan gebruiken en meer op twitter zetten
Das waarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je kunt wat je twittert tegelijkertijd op facebook laten zetten volgens mij, dus hoeft het niet of/of te zijn
Denk het wel. Dan zijn die paar minuten met de saus erbij puur nog om de boel op te warmen en wat aan elkaar te laten kleven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:00 schreef Doodloper het volgende:
Dus tot de kip helemaal gaar is en dan pas de saus erbij?
Oké, dankje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denk het wel. Dan zijn die paar minuten met de saus erbij puur nog om de boel op te warmen en wat aan elkaar te laten kleven.
(Ik vind het afschuwelijk spul, dus ik kan er niet zo inspirerend over schrijven, vrees ik).
Ik denk dat journalistiek de beroepsgroep is die het meest baat heeft gehad bij Twitter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij moet je echt alleen gaan Twitteren als je popster of politicus bent of zo.
Ik bedoel, we beginnen toch ook niet allemaal een lichtkrant op het station?
Hear hear!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij moet je echt alleen gaan Twitteren als je popster of politicus bent of zo.
Op Twitter bestaat louter peseudo-journalistiek. Het bestaat doorgaans niet uit grondige research, voor er een tweet wordt geplaatst.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat journalistiek de beroepsgroep is die het meest baat heeft gehad bij Twitter.
Al moet je wel de pseudo-journalistiek kaf van het koren scheiden.
Maar dat is dan toch heel wat anders dan die nutteloze dagelijkse ditjes-en-datjes de hele godganse dag rond? Als iemand leuk kan schrijven en een interessante persoonlijkheid is, dan is het natuurlijk harstikke leuk om iemand te volgen. Of als iemand, zoals Isa zegt, voor een heel specifieke groep mensen leuke dingen vertelt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Het is meer dan dat, je moet het alleen in een context zien die het voor jou nuttig is. Ik gebruik Twitter om op de hoogte te blijven voor m'n werk, maar ik vind het ook leuk om mensen te volgen die je normaal gesproken nooit kunt bereiken, en die persoonlijk hun dagelijkse dingen te zien doen.
Heb bijvoorbeeld de auteur van dat boek wat ik laatst had gelezen, Battle Hymn of the Tiger Mother, toegevoegd aan m'n lijst. Gewoon leuk wat zo'n Harvard Professor de hele dag doet, waar ze aan denkt, wat ze leuk vindt, etc.
Het is veel te kort door de bocht om te zeggen dat Twitter alleen nuttig is om te vermelden dat je naar de WC gaat. Het is een ontzettend gave massacommunicatietool die alleen mogelijk is geworden door de opkomst van internet en met name mobiele technologie. Een groot deel van de Tweets wordt mobiel geplaatst.
Nouja, zelfs van die groep mensen kan ik het me voorstellen. Moeders die op de hoogte wil blijven van alle brainfarts van zoon en dochter, of van verre oom in verweggistan. Voor hen is de vuilnisbak naar buiten kiepen hét hoogtepunt van de dag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch heel wat anders dan die nutteloze dagelijkse ditjes-en-datjes de hele godganse dag rond? Als iemand leuk kan schrijven en een interessante persoonlijkheid is, dan is het natuurlijk harstikke leuk om iemand te volgen. Of als iemand, zoals Isa zegt, voor een heel specifieke groep mensen leuke dingen vertelt.
Maar waarom mijn achterbuurman de behoefte heeft om te vermelden dat de vuilnisbak zo wordt opgehaald en twee minuten later dat het is gebeurd, dát is me een raadsel.
Ja, maar het is ook ontzettend gaaf om 5 seconden nadat iets nieuwswaardigs is gebeurd al een foto van het geheel de wereld in te kunnen studeren. Je moet de tweet van Henk en Ingrid dan wel met een grote korrel zout nemen in zo'n geval 'Vliegtuig neergestort, overal bloeddddd!!1 iedereen deaud!!11 ' maar het is ontzettend gaaf dat het zo snel kan, en dat er ook voor de mainstream journalistiek bruikbare media wordt geproduceerd, zoals foto's of video's.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op Twitter bestaat louter peseudo-journalistiek. Het bestaat doorgaans niet uit grondige research, voor er een tweet wordt geplaatst.
Nee, de mainstream journalistiek zit vuistdiep in sociale media, waaronder Twitter. Ik denk dat er bij krantenredacties er vrijwel geen enkele redacteur of journalist te vinden is die *niet* regelmatig van sociale media gebruikt maakt. Je moet wel, het gaat te snel.quote:Of bedoel je dat louter psuedo-journslistiek gebruikmaakt van Twitter? Dat denk ik namelijk niet. Ook de serieuze wel en dat juich ik ook toe (ik oefen er ook wel mee met mijn studenten). Maar de journalist moet al die Twitter-info vervolgens checken en duiden.
Dat bedoel ik ook, ik volg mensen/kranten/nieuws die wat te melden hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou dan zijn we het dus allemaal eens, maar moesten we er kennelijk allemaal ons plasje over doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook ontzettend gaaf om 5 seconden nadat iets nieuwswaardigs is gebeurd al een foto van het geheel de wereld in te kunnen studeren. Je moet de tweet van Henk en Ingrid dan wel met een grote korrel zout nemen in zo'n geval 'Vliegtuig neergestort, overal bloeddddd!!1 iedereen deaud!!11 ' maar het is ontzettend gaaf dat het zo snel kan, en dat er ook voor de mainstream journalistiek bruikbare media wordt geproduceerd, zoals foto's of video's.
[..]
Nee, de mainstream journalistiek zit vuistdiep in sociale media, waaronder Twitter. Ik denk dat er bij krantenredacties er vrijwel geen enkele redacteur of journalist te vinden is die *niet* regelmatig van sociale media gebruikt maakt. Je moet wel, het gaat te snel.
Hun taak om het kaf van de koren te scheiden en zorgen dat in de mainstream media je echt ouderwetsch betrouwbare informatie krijgt.
Als een schaap door het veen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Hmm toen ik straks op de klok keek was het 2 uur.....waar zijn al die uren heen
Whut?quote:
Verhaspeling van de juiste tekst: Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaduw heenquote:
Guur en verlaten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:39 schreef DarkElf het volgende:
Hi! Goed! Net vrijwilligerswerk gedaan, was weer leuk
Bijna de bruiloft en volgende week lekker naar Italië, dus wie/wat doet me wat
En hoe is t in t hoge Noorden?
Is dat bijbels? Of hebben we hier de missing link van mijn algemene ontwikkeling te pakken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Verhaspeling van de juiste tekst: Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaduw heen
Verhaspeld tot: Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaap door 't veen.
dat is vroeg!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef golfer het volgende:
Zo.Dat was weer een leuk uitje naar Hoofddorp en de lekkerste Toko van Noord-Holland.
Daarna heel spannend naar een, voor ons onbekend, winkelcentrum geweest met een enorme Dirk v.d. Broek.
Spannend hoor.
Oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Guur en verlaten.[/q[precies zoals we allemaal denken
[q]
O nee, goed!
Yes, die gaan weer lekker op kampquote:Damn, ik wil ook wel naar Italië volgende week. Ik mag alleen maar naar Zwolle op en neer.
Nah, heerlijk DE. Poesjes weer naar het pension?
aaah!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef krakkemieke het volgende:
Net degene gebeld die me besmet heeft, om haar te plagen. Ze voelde zich schuldig.
veel te veel tekens voor twitter, dit is gewoon meer des foks.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef golfer het volgende:
Zo.Dat was weer een leuk uitje naar Hoofddorp en de lekkerste Toko van Noord-Holland.
Daarna heel spannend naar een, voor ons onbekend, winkelcentrum geweest met een enorme Dirk v.d. Broek.
Spannend hoor.
Daarom is het hier zo lekker rustig in het paradijs.quote:
Koffertje mee en straks bukken onder de kattenmandjes als jullie ze weer komen ophalen.quote:[quote]Yes, die gaan weer lekker op kamp
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Daarom is het hier zo lekker rustig in het paradijs.
*grin, zie t voor mequote:Koffertje mee en straks bukken onder de kattenmandjes als jullie ze weer komen ophalen.
hopelijk niet teveel regen volgende week voor je!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:39 schreef DarkElf het volgende:
Hi! Goed! Net vrijwilligerswerk gedaan, was weer leuk
Bijna de bruiloft en volgende week lekker naar Italië, dus wie/wat doet me wat
En hoe is t in t hoge Noorden?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:20 schreef Sarabi het volgende:
Is vriendlief een keertje vroeg thuis gaat hij de Nintendo persconferentie kijken![]()
Volgens mij gaan we laat eten
Ja, het blijft een nerd hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mijn eten smaakte heerlijk (portie noodles en een schnitzel want honger daarna)
dus ik ga vnv naar danstraining en kijken hoe het gaat
Die moet je in Wenen eten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, het blijft een nerd he
Oe Schnitzel daar heb ik ook wel weer een keertje zin in!
Leuk!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:29 schreef golfer het volgende:
Gereserveerd voor een speciale avond bij Restaurant Specktakel in Haarlem.
Topchefs uit Zuid Afrika koken bij Specktakel.
Maandag 20 juni koken Chris Erasmus en zijn team een verrassend
Zuid Afrikaans 4 gangen menu bij Specktakel. Deze wereldse chefs
komen van restaurant Pierneef op ‘La motte wine estate’. Chris is een
bekende kok in Zuid Afrika en is jaren lang chefkok geweest in ‘Le Quartier
Francais’ Samen met onze bevriende chefs organiseren wij een Zuid Afrikaans ‘
Specktakel’ waarin de fantastische wijnen en spijzen van La Motte een
hoofdrol zullen spelen.
Als actie bieden we eenmalig dit 4-gangen menu inclusief aperitief, een prachtig
Zuid Afrikaans wijnarrangement, water en koffie aan voor slechts 50,- Euro P.P.
Liev.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef Sarabi het volgende:
Even een foto spammen van een van de kittens
Het lijkt toch net een knuffelbeertje
[ afbeelding ]
klinkt leuk!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:29 schreef golfer het volgende:
hoofdrol zullen spelen.
Als actie bieden we eenmalig dit 4-gangen menu inclusief aperitief, een prachtig
Rond 15 juli pasquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:32 schreef Sarabi het volgende:
Rond 15 juli pasdus nog even geduld hebben
Maar we hebben nog steeds niet kunnen kiezen welke we nu willenik vind ze allemaal zo lief
Volgens mij ben ik verliefdquote:
Vereniging voor Vrijwillige Euthanasie-vergadering?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
Houdie...ik heb me verdorie voor niets lopen haastenDe VvE vergadering vanavond begint pas om 8 uur
oh dat is dan wel weer jammer dat je je vakantie er voor op moet offerenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik verliefd
En omdat de kittens komen gaan we ook niet op vakantie want we kunnen ze niet zo snel alweer alleen laten, maar dat is helemaal niet erg (en hebben we weer geld over voor de kittens)
waaaahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan die plat geslagen dingen van http://www.figlmueller.at/index.php
[ afbeelding ]
Hak zequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben rijden naar dansstudio in Wateringen (laatste keer daar)
Oh wat leuk!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:29 schreef golfer het volgende:
hoofdrol zullen spelen.
Ik vind het er altijd heel naar uitzien als kittens zo bij de kladden worden gegrepen. Maar iedereen doet dat, dus het zal vast heel normaal zijn. Lief hoor sarabi! Ik zou in elk geval voor die pikzwarte gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Of:quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
Houdie...ik heb me verdorie voor niets lopen haastenDe VvE vergadering vanavond begint pas om 8 uur
Ik had er ook moeite meequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd heel naar uitzien als kittens zo bij de kladden worden gegrepen. Maar iedereen doet dat, dus het zal vast heel normaal zijn. Lief hoor sarabi! Ik zou in elk geval voor die pikzwarte gaan.
Hun moeder draagt ze aan hun nek. Dat vind ik er dan weer zielig uitzien.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd heel naar uitzien als kittens zo bij de kladden worden gegrepen. Maar iedereen doet dat, dus het zal vast heel normaal zijn. Lief hoor sarabi! Ik zou in elk geval voor die pikzwarte gaan.
I don't mindquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dat is dan wel weer jammer dat je je vakantie er voor op moet offeren
Oh ik helemaal niet. Is de natuur hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had er ook moeite meemaarja ik vind het ook eng als de moederpoes ze bij hun nekvel grijpt
Ja, dat begrijp ik maar ik ben dan weer bang dat deze poes net de uitzondering is ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ik helemaal niet. Is de natuur hè?
Zegt degene die opeens een woest verscheurend monster bleek te hebben, ipv een verstandige, vredelievende kat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh ik helemaal niet. Is de natuur hè?
Ze lijkt op het vrouwtje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Als ik Xena aai, en ik knijp lichtjes in haar nekvelletje gaat ze altijd wat slaafs bukken met staartje omhoog![]()
Dan kan ik het nog wel naar vinden hoe mensen kittens oppakken alsof het koopwaar is dat getoond moet worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zegt degene die opeens een woest verscheurend monster bleek te hebben, ipv een verstandige, vredelievende kat.
Oh ja, maar ik bedoelde dat de door jou geprezen natuur even onverwacht binnenkwam.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog wel naar vinden hoe mensen kittens oppakken alsof het koopwaar is dat getoond moet worden.
Dat was een gebbetje, waarde krakke. Ik ben niet helemaal van gisteren hè?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh ja, maar ik bedoelde dat de door jou geprezen natuur even onverwacht binnenkwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |