abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97837679
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:

Zouden ze misschien toch stiekem bijeenkomen vandaag, maar dat ze jouw moederboardconfiguratie dusdanig vrezen, dat ze je nu buitensluiten? Ik bedoel, nu ook met die nieuwe Word-engine van op het Apple-operatingsystem, zien ze waarschijnlijk de ICloud al hangen.
Lastige tijden voor je Bluezz, maar op die virtuele barricaden blijven hoor!!
Yihaaaaa w/ w/
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:10:46 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97837687
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Die zat in Antwerpen dit weekend :)
En bij gebrek aan twitter account he :P (nee gekheid, weet soms niets interessants te melden dus dan maar nutteloze onzin posten, lijkt het tenminste nog ergens op :+ )
Ik vind het altijd wel leuk hoor. Het stoplicht springt op rood, het stoplicht spingt op groen, bij sunnythesun is altijd wel wat te doen. :P En lekker nutteloos posten kan ook heel ontspannedn zijn trouwens.

Aha, Lie in Antwerpen! Volgens mijn gevoel is ze daar al drie weken zoet!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97837715
Lekker even een half uurtje alles langslopen, ontspannend en je bent weer op de hoogte en kan je verder met je leven toch? :+
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:13:13 #105
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97837769
Ik snap Twitter gewoon niet zo goed. Ik bedoel, het lijkt me dat je zo veel moet bijlezen steeds? Of lees jij gewoon alleen het hier en nu Bluezz?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97837844
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel leuk hoor. Het stoplicht springt op rood, het stoplicht spingt op groen, bij sunnythesun is altijd wel wat te doen. :P En lekker nutteloos posten kan ook heel ontspannedn zijn trouwens.
Hehe ja, vooral als het hier wat stil valt, anders hou ik me wel stil hoor :P

(eigenlijk beleef ik verder echt geen ruk, maar goed *) )
pi_97837872
Ik vind Twitter voor mij nog echt geen toegevoegde waarde hebben, snap er ook de ballen van verder :P
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:24:18 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_97838233
Ik verkeer in een bijna- sociaal isolement omdat ik weiger te twitteren en facebooken. Ik zal standhouden :7
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 juni 2011 @ 14:29:13 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97838441
Twitter is net zo interessant als hoe je het zelf maakt :s). En dat houdt niet in dat je iedere scheet op twitter zet :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_97838558
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Pannenkoekenbeslag, hoe doe je dat niet?

Gooi bloem in de kom (300 gram, meer is er niet). Tik er 2 eitjes bij en zet de mixer aan. Het deeg klimt dan razendsnel omhoog zo *hop* je mixer in. *zucht*
Je doet het ook niet volgens mijn tip :P Eigen schuld! :P

Moeder met kindje.
Mama: "Ga maar zeggen dat je er bent!"
Jongetje loopt naar mij toe "Ik ben er!" O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97838672
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ik verkeer in een bijna- sociaal isolement omdat ik weiger te twitteren en facebooken. Ik zal standhouden :7
Herkenbaar, maar soms waait het heel hard! Toch. Doe. Ik. Het. Niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:55:19 #112
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_97839482
Hallo kokers! Ik heb even een heel kort vraagje wat eigenlijk geen nieuw topic waard is, dus jullie vinden het vast niet erg als ik hier ff tussendoor kom. :@

Ik moet vanavond chickentonight maken voor 3 personen, ik heb 2 potten hawaii gehaald (ja we eten vrij veel saus :P), wat rijst en 800 gram kip (je hebt 400g per pot nodig las ik ergens).
Ik moet eerst de kip op hoog vuur bakken, dan de saus erbij, en na 3-4 minuten is het klaar.
Maar hoe lang moet ik die kip bakken voor ik de saus erbij doe? Ik heb 'blokjes' kipfilet gehaald, allemaal kleine blokjes dus, niet van die halve kippen. :D
Ik ben bang dat de kip te rood is, en 10 minuten langer doorbakken zal ook wel niet echt goed zijn dan, en als ik de kip te lang bak dan bakt het weer aan.

Iemand een indicatie? Je moet op hoog vuur bakken stond erbij, maar niet hoe lang. Tot de buitenkant wit is, of moet de kip ook van binnen wit zijn?

Alvast bedankt. O-)
We zullen zien, zei de blinde.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:58:31 #113
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97839653
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:55 schreef Doodloper het volgende:
Hallo kokers! Ik heb even een heel kort vraagje wat eigenlijk geen nieuw topic waard is, dus jullie vinden het vast niet erg als ik hier ff tussendoor kom. :@

Ik moet vanavond chickentonight maken voor 3 personen, ik heb 2 potten hawaii gehaald (ja we eten vrij veel saus :P), wat rijst en 800 gram kip (je hebt 400g per pot nodig las ik ergens).
Ik moet eerst de kip op hoog vuur bakken, dan de saus erbij, en na 3-4 minuten is het klaar.
Maar hoe lang moet ik die kip bakken voor ik de saus erbij doe? Ik heb 'blokjes' kipfilet gehaald, allemaal kleine blokjes dus, niet van die halve kippen. :D
Ik ben bang dat de kip te rood is, en 10 minuten langer doorbakken zal ook wel niet echt goed zijn dan, en als ik de kip te lang bak dan bakt het weer aan.

Iemand een indicatie? Je moet op hoog vuur bakken stond erbij, maar niet hoe lang. Tot de buitenkant wit is, of moet de kip ook van binnen wit zijn?

Alvast bedankt. O-)
Stukkie doorsnijden en kijken of het van binnen gaar is. Kan nooit lang duren met die kleine stukjes. Na een minuut of vijf een keertje bekijken. O en erbij blijven. ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:00:03 #114
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_97839727
Dus tot de kip helemaal gaar is en dan pas de saus erbij?
pi_97839798
Ik heb wel twitter maar dan alleen maar om mensen te volgen
Mij volgen is niet zo spannend, misschien moet ik Facebook eens minder gaan gebruiken en meer op twitter zetten
pi_97840021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb wel twitter maar dan alleen maar om mensen te volgen
Mij volgen is niet zo spannend, misschien moet ik Facebook eens minder gaan gebruiken en meer op twitter zetten
Je kunt wat je twittert tegelijkertijd op facebook laten zetten volgens mij, dus hoeft het niet of/of te zijn ;)
pi_97840202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Je kunt wat je twittert tegelijkertijd op facebook laten zetten volgens mij, dus hoeft het niet of/of te zijn ;)
Das waar :) maar ik hoor van de meeste mensen op facebook dat ze dat niet zo fijn vinden

Ik mis een leuk avondje bij buikdansen vanavond -O- ze gaan de dvd van de show bekijken
Maar moet nu echt even hard aan mijn scriptie gaan werken, volgende week is gewoon de 1e versie al klaar (als ik de deadline haal)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:26:08 #118
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_97840655
Tjakkaaaaaa!! Deadline gehaald!

Verder komen er nieuwe orthopeden hier en moest ik m'n kamer in het zkh uit :( Heb me assertief en erg Nederlands van me laten horen en nu mag ik hier blijven. :+
Confidence through competence
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:26:22 #119
55709 Stereotomy
pi_97840669
Overigens komt de man met de hamer er nog wel aan vandaag :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:28:43 #120
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97840747
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:00 schreef Doodloper het volgende:
Dus tot de kip helemaal gaar is en dan pas de saus erbij?
Denk het wel. Dan zijn die paar minuten met de saus erbij puur nog om de boel op te warmen en wat aan elkaar te laten kleven.

(Ik vind het afschuwelijk spul, dus ik kan er niet zo inspirerend over schrijven, vrees ik).
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:29:35 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97840787
Volgens mij moet je echt alleen gaan Twitteren als je popster of politicus bent of zo.
Ik bedoel, we beginnen toch ook niet allemaal een lichtkrant op het station?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:30:53 #122
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_97840843
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Denk het wel. Dan zijn die paar minuten met de saus erbij puur nog om de boel op te warmen en wat aan elkaar te laten kleven.

(Ik vind het afschuwelijk spul, dus ik kan er niet zo inspirerend over schrijven, vrees ik).
Oké, dankje. :D

Ik vind het echt heerlijk!. :o
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:30:55 #123
55709 Stereotomy
pi_97840846
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij moet je echt alleen gaan Twitteren als je popster of politicus bent of zo.
Ik denk dat journalistiek de beroepsgroep is die het meest baat heeft gehad bij Twitter.

Al moet je wel de pseudo-journalistiek kaf van het koren scheiden.
pi_97840863
quote:
Hear hear!

Of je moet gewoon een specifieke doelgroep hebben; dus niet je dagelijkse beslommeringen waar alleen je moeder in geinteresseerd is melden aan den gansen wereld :')
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:34:15 #125
55709 Stereotomy
pi_97840961
Het is meer dan dat, je moet het alleen in een context zien die het voor jou nuttig is. Ik gebruik Twitter om op de hoogte te blijven voor m'n werk, maar ik vind het ook leuk om mensen te volgen die je normaal gesproken nooit kunt bereiken, en die persoonlijk hun dagelijkse dingen te zien doen.

Heb bijvoorbeeld de auteur van dat boek wat ik laatst had gelezen, Battle Hymn of the Tiger Mother, toegevoegd aan m'n lijst. Gewoon leuk wat zo'n Harvard Professor de hele dag doet, waar ze aan denkt, wat ze leuk vindt, etc.

Het is veel te kort door de bocht om te zeggen dat Twitter alleen nuttig is om te vermelden dat je naar de WC gaat. Het is een ontzettend gave massacommunicatietool die alleen mogelijk is geworden door de opkomst van internet en met name mobiele technologie. Een groot deel van de Tweets wordt mobiel geplaatst.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:38:08 #126
55709 Stereotomy
pi_97841086
Tevens is (als ik er nog ff over mag doorzagen :')) Twitter voor mij een veel betere tool om zakelijk met mensen in contact te blijven als ik ze heb ontmoet bij een persconferentie, product lancering of congres. LinkedIn is één ding, maar informeel elkaar op de hoogte houden op Twitter verstekt de band alleen maar als je elkaar de volgende keer weer in het echt ziet.

Soort blijvend visitekaartje zeg maar.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:51:53 #127
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97841570
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik denk dat journalistiek de beroepsgroep is die het meest baat heeft gehad bij Twitter.

Al moet je wel de pseudo-journalistiek kaf van het koren scheiden.
Op Twitter bestaat louter peseudo-journalistiek. Het bestaat doorgaans niet uit grondige research, voor er een tweet wordt geplaatst.

Of bedoel je dat louter psuedo-journslistiek gebruikmaakt van Twitter? Dat denk ik namelijk niet. Ook de serieuze wel en dat juich ik ook toe (ik oefen er ook wel mee met mijn studenten). Maar de journalist moet al die Twitter-info vervolgens checken en duiden.

Doet allemaal niets af aan het feit dat ik niet begrijp waarom iemand de tijd en moeite neemt, noch dat iemand zich de eer toedicht, de wereld in te lichten over dat het rolgordijn wel of niet open wil, het buiten regent-maar-nu-niet-meer-o-ja-nu-toch-weer-wel of kind Henkie eindelijk weer eens een volle poepluier had.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:54:59 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97841690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Het is meer dan dat, je moet het alleen in een context zien die het voor jou nuttig is. Ik gebruik Twitter om op de hoogte te blijven voor m'n werk, maar ik vind het ook leuk om mensen te volgen die je normaal gesproken nooit kunt bereiken, en die persoonlijk hun dagelijkse dingen te zien doen.

Heb bijvoorbeeld de auteur van dat boek wat ik laatst had gelezen, Battle Hymn of the Tiger Mother, toegevoegd aan m'n lijst. Gewoon leuk wat zo'n Harvard Professor de hele dag doet, waar ze aan denkt, wat ze leuk vindt, etc.

Het is veel te kort door de bocht om te zeggen dat Twitter alleen nuttig is om te vermelden dat je naar de WC gaat. Het is een ontzettend gave massacommunicatietool die alleen mogelijk is geworden door de opkomst van internet en met name mobiele technologie. Een groot deel van de Tweets wordt mobiel geplaatst.
Maar dat is dan toch heel wat anders dan die nutteloze dagelijkse ditjes-en-datjes de hele godganse dag rond? Als iemand leuk kan schrijven en een interessante persoonlijkheid is, dan is het natuurlijk harstikke leuk om iemand te volgen. Of als iemand, zoals Isa zegt, voor een heel specifieke groep mensen leuke dingen vertelt.
Maar waarom mijn achterbuurman de behoefte heeft om te vermelden dat de vuilnisbak zo wordt opgehaald en twee minuten later dat het is gebeurd, dát is me een raadsel.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:04:19 #129
55709 Stereotomy
pi_97842084
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch heel wat anders dan die nutteloze dagelijkse ditjes-en-datjes de hele godganse dag rond? Als iemand leuk kan schrijven en een interessante persoonlijkheid is, dan is het natuurlijk harstikke leuk om iemand te volgen. Of als iemand, zoals Isa zegt, voor een heel specifieke groep mensen leuke dingen vertelt.
Maar waarom mijn achterbuurman de behoefte heeft om te vermelden dat de vuilnisbak zo wordt opgehaald en twee minuten later dat het is gebeurd, dát is me een raadsel.
Nouja, zelfs van die groep mensen kan ik het me voorstellen. Moeders die op de hoogte wil blijven van alle brainfarts van zoon en dochter, of van verre oom in verweggistan. Voor hen is de vuilnisbak naar buiten kiepen hét hoogtepunt van de dag.

Je hebt verschillende soorten Twitteraars, dus idd politici, schrijvers, celebrities, die met name tweets produceren die door iedereen gelezen en geretweet wordt. En je hebt gepeupel die alleen gevolgd wordt door familie en vrienden en collega's. Van die laatse kun je je idd afvragen wat het nut is.

Daarnaast is Twitter ook fantastisch om sentimenten te meten over de hele wereld. Nooit eerder in de geschiedenis is dit mogelijk geweest, en dat vind ik enorm gaaf. De populatie is nu nog wat scheef naar 'hippe mensen die Twitteren' maar dat trekt over een jaar of 5-10, of het nou met Twitter is of iets anders, wel redelijk bij.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:08:44 #130
55709 Stereotomy
pi_97842292
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Op Twitter bestaat louter peseudo-journalistiek. Het bestaat doorgaans niet uit grondige research, voor er een tweet wordt geplaatst.
Ja, maar het is ook ontzettend gaaf om 5 seconden nadat iets nieuwswaardigs is gebeurd al een foto van het geheel de wereld in te kunnen studeren. Je moet de tweet van Henk en Ingrid dan wel met een grote korrel zout nemen in zo'n geval 'Vliegtuig neergestort, overal bloeddddd!!1 iedereen deaud!!11 ' maar het is ontzettend gaaf dat het zo snel kan, en dat er ook voor de mainstream journalistiek bruikbare media wordt geproduceerd, zoals foto's of video's.

quote:
Of bedoel je dat louter psuedo-journslistiek gebruikmaakt van Twitter? Dat denk ik namelijk niet. Ook de serieuze wel en dat juich ik ook toe (ik oefen er ook wel mee met mijn studenten). Maar de journalist moet al die Twitter-info vervolgens checken en duiden.
Nee, de mainstream journalistiek zit vuistdiep in sociale media, waaronder Twitter. Ik denk dat er bij krantenredacties er vrijwel geen enkele redacteur of journalist te vinden is die *niet* regelmatig van sociale media gebruikt maakt. Je moet wel, het gaat te snel.

Hun taak om het kaf van de koren te scheiden en zorgen dat in de mainstream media je echt ouderwetsch betrouwbare informatie krijgt.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:33:21 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97843345
Zo.Dat was weer een leuk uitje naar Hoofddorp en de lekkerste Toko van Noord-Holland.
Daarna heel spannend naar een, voor ons onbekend, winkelcentrum geweest met een enorme Dirk v.d. Broek.
Spannend hoor. ;)

/twitter
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97843742
quote:
Dat bedoel ik ook, ik volg mensen/kranten/nieuws die wat te melden hebben :) En gooi er dus regelmatig een paar uit :P
#Loesje en #Verhaspeling bijvoorbeeld zijn echt leuk :D
pi_97843856
Ik vond dit wel een leuke twittersite: http://twitter.com/#!/shitmydadsays
pi_97844886
:D Leuk ja.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:10:26 #135
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97845097
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, maar het is ook ontzettend gaaf om 5 seconden nadat iets nieuwswaardigs is gebeurd al een foto van het geheel de wereld in te kunnen studeren. Je moet de tweet van Henk en Ingrid dan wel met een grote korrel zout nemen in zo'n geval 'Vliegtuig neergestort, overal bloeddddd!!1 iedereen deaud!!11 ' maar het is ontzettend gaaf dat het zo snel kan, en dat er ook voor de mainstream journalistiek bruikbare media wordt geproduceerd, zoals foto's of video's.

[..]

Nee, de mainstream journalistiek zit vuistdiep in sociale media, waaronder Twitter. Ik denk dat er bij krantenredacties er vrijwel geen enkele redacteur of journalist te vinden is die *niet* regelmatig van sociale media gebruikt maakt. Je moet wel, het gaat te snel.

Hun taak om het kaf van de koren te scheiden en zorgen dat in de mainstream media je echt ouderwetsch betrouwbare informatie krijgt.
Nou dan zijn we het dus allemaal eens, maar moesten we er kennelijk allemaal ons plasje over doen. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97845335
:W Hoe is het hier?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97845674
topickiller ;(
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97845690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef DarkElf het volgende:
:W Hoe is het hier?
Hatsjiejiejie! -O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97845723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:24 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hatsjiejiejie! -O-
Gesundheit!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97845757
Net degene gebeld die me besmet heeft, om haar te plagen. Ze voelde zich schuldig. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97845834
Hmm toen ik straks op de klok keek was het 2 uur.....waar zijn al die uren heen
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:31:36 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97846004
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Hmm toen ik straks op de klok keek was het 2 uur.....waar zijn al die uren heen
Als een schaap door het veen... ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:38:02 #143
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97846244
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Whut? oO< <--zou Bluezz dan posten.

Hoi DE! How's everything cooking, honey?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97846309
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:31 schreef golfer het volgende:

[..]

):O

Heb er in ieder geval wel hoofdpijn van gekregen
pi_97846328
Hi! Goed! Net vrijwilligerswerk gedaan, was weer leuk :)
Bijna de bruiloft en volgende week lekker naar Italië, dus wie/wat doet me wat 8-)

En hoe is t in t hoge Noorden?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:41:02 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97846370
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:

Whut? oO< <--zou Bluezz dan posten.

Verhaspeling van de juiste tekst: Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaduw heen
Verhaspeld tot: Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaap door 't veen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97846787
:W
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:53:27 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97846799
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:39 schreef DarkElf het volgende:
Bijna de bruiloft en volgende week lekker naar Italië, dus wie/wat doet me wat 8-)

Guur en verlaten. 8-)
O nee, goed!

Damn, ik wil ook wel naar Italië volgende week. Ik mag alleen maar naar Zwolle op en neer.

Nah, heerlijk DE. Poesjes weer naar het pension?
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:54:16 #149
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97846832
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Verhaspeling van de juiste tekst: Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaduw heen
Verhaspeld tot: Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaap door 't veen. ;)
Is dat bijbels? Of hebben we hier de missing link van mijn algemene ontwikkeling te pakken?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97846840
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef golfer het volgende:
Zo.Dat was weer een leuk uitje naar Hoofddorp en de lekkerste Toko van Noord-Holland.
Daarna heel spannend naar een, voor ons onbekend, winkelcentrum geweest met een enorme Dirk v.d. Broek.
Spannend hoor. ;)

/twitter
dat is vroeg!
ik eet beef noodles O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_97846852
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Guur en verlaten. 8-) [/q[precies zoals we allemaal denken 8-)[q]
O nee, goed!
Oh gelukkig maar ;)
quote:
Damn, ik wil ook wel naar Italië volgende week. Ik mag alleen maar naar Zwolle op en neer.

Nah, heerlijk DE. Poesjes weer naar het pension?
Yes, die gaan weer lekker op kamp :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97846881
lekker hoor. Zie je in Italie DE :W
pi_97846901
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:26 schreef krakkemieke het volgende:
Net degene gebeld die me besmet heeft, om haar te plagen. Ze voelde zich schuldig. :+
aaah!
pi_97846902
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef golfer het volgende:
Spannend hoor. ;)

/twitter
veel te veel tekens voor twitter, dit is gewoon meer des foks.

:+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:56:19 #155
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97846911
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:54 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar ;)

[..]
Daarom is het hier zo lekker rustig in het paradijs. O-)
quote:
[quote]Yes, die gaan weer lekker op kamp :+
Koffertje mee en straks bukken onder de kattenmandjes als jullie ze weer komen ophalen. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97846919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:55 schreef Den_Haag het volgende:
lekker hoor. Zie je in Italie DE :W
Ja wie weet :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97846933
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:

Daarom is het hier zo lekker rustig in het paradijs. O-)
:D
quote:
Koffertje mee en straks bukken onder de kattenmandjes als jullie ze weer komen ophalen. :P
*grin, zie t voor me :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97846948
tijd om te koken, ik ga eens een cole slaw in elkaar flansen.

:W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97846965
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:39 schreef DarkElf het volgende:

hopelijk niet teveel regen volgende week voor je!
pi_97847634
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 17:56 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja wie weet :D
Gezellig :D
sporten gaat :W
pi_97847930
Is vriendlief een keertje vroeg thuis gaat hij de Nintendo persconferentie kijken :D
Volgens mij gaan we laat eten
pi_97848002
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:20 schreef Sarabi het volgende:
Is vriendlief een keertje vroeg thuis gaat hij de Nintendo persconferentie kijken :D
Volgens mij gaan we laat eten
:')

mijn eten smaakte heerlijk (portie noodles en een schnitzel want honger daarna)
dus ik ga vnv naar danstraining en kijken hoe het gaat :)
pi_97848079
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:')

mijn eten smaakte heerlijk (portie noodles en een schnitzel want honger daarna)
dus ik ga vnv naar danstraining en kijken hoe het gaat :)
Ja, het blijft een nerd he
Oe Schnitzel daar heb ik ook wel weer een keertje zin in!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 juni 2011 @ 18:24:21 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97848144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, het blijft een nerd he
Oe Schnitzel daar heb ik ook wel weer een keertje zin in!
Die moet je in Wenen eten.
pi_97848191
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:24 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat is een beetje ver om even te gaan eten
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:29:42 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97848461
Gereserveerd voor een speciale avond bij Restaurant Specktakel in Haarlem.

Topchefs uit Zuid Afrika koken bij Specktakel.
Maandag 20 juni koken Chris Erasmus en zijn team een verrassend
Zuid Afrikaans 4 gangen menu bij Specktakel. Deze wereldse chefs
komen van restaurant Pierneef op ‘La motte wine estate’. Chris is een
bekende kok in Zuid Afrika en is jaren lang chefkok geweest in ‘Le Quartier
Francais’ Samen met onze bevriende chefs organiseren wij een Zuid Afrikaans ‘
Specktakel’ waarin de fantastische wijnen en spijzen van La Motte een
hoofdrol zullen spelen.
Als actie bieden we eenmalig dit 4-gangen menu inclusief aperitief, een prachtig
Zuid Afrikaans wijnarrangement, water en koffie aan voor slechts 50,- Euro P.P.
Poef.....gone! ©golfer
pi_97848479
Even een foto spammen van een van de kittens
Het lijkt toch net een knuffelbeertje O+
pi_97848504
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:29 schreef golfer het volgende:

hoofdrol zullen spelen.
Als actie bieden we eenmalig dit 4-gangen menu inclusief aperitief, een prachtig
Leuk!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:30:35 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97848510
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Liev. O+
Wanneer komen ze bij jullie?
Poef.....gone! ©golfer
pi_97848535
wat een schattig beestje Sarabi!! O+
pi_97848553
quote:

hoofdrol zullen spelen.
klinkt leuk! ^O^
pi_97848571
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Liev. O+
Wanneer komen ze bij jullie?
Rond 15 juli pas :) dus nog even geduld hebben
Maar we hebben nog steeds niet kunnen kiezen welke we nu willen O+ ik vind ze allemaal zo lief
pi_97848573
Echt een knuffelbeestje Sarabi!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 juni 2011 @ 18:32:34 #174
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97848592
quote:
[ afbeelding ]
O+

Lekker golfer ^O^
pi_97848665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:32 schreef Sarabi het volgende:

Rond 15 juli pas :) dus nog even geduld hebben
Maar we hebben nog steeds niet kunnen kiezen welke we nu willen O+ ik vind ze allemaal zo lief
*; Wat een lekker koppie O+ ):O
pi_97848675
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:24 schreef borisz het volgende:

[..]

pi_97848687
Houdie...ik heb me verdorie voor niets lopen haasten }:| De VvE vergadering vanavond begint pas om 8 uur :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_97848772
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

*; Wat een lekker koppie O+ ):O
Volgens mij ben ik verliefd :Y
En omdat de kittens komen gaan we ook niet op vakantie want we kunnen ze niet zo snel alweer alleen laten, maar dat is helemaal niet erg (en hebben we weer geld over voor de kittens)
pi_97848777
Peeke :W Niet zo mopperen, gewoon even een golfertje doen w/
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:37:02 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97848812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
Houdie...ik heb me verdorie voor niets lopen haasten }:| De VvE vergadering vanavond begint pas om 8 uur :{
Vereniging voor Vrijwillige Euthanasie-vergadering? :+
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 juni 2011 @ 18:38:04 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97848873
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:Y

Ik moet altijd denken aan die plat geslagen dingen van http://www.figlmueller.at/index.php

pi_97849020
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik verliefd :Y
En omdat de kittens komen gaan we ook niet op vakantie want we kunnen ze niet zo snel alweer alleen laten, maar dat is helemaal niet erg (en hebben we weer geld over voor de kittens)
oh dat is dan wel weer jammer dat je je vakantie er voor op moet offeren
pi_97849041
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:38 schreef borisz het volgende:

[..]

:Y

Ik moet altijd denken aan die plat geslagen dingen van http://www.figlmueller.at/index.php
[ afbeelding ]

waaaah :9~
pi_97849080
ik ben rijden naar dansstudio in Wateringen (laatste keer daar) :W
pi_97849100
Kalfssnitzels zelf gepaneerd, dat is pas godsgruwelijk lekkah :s) :9~
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 juni 2011 @ 18:43:16 #186
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97849111
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben rijden naar dansstudio in Wateringen (laatste keer daar) :W
Hak ze ^O^
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:52:01 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97849647
quote:

hoofdrol zullen spelen.
Oh wat leuk!

Ik heb eens in Brugge Zuid Afrikaans gegeten en het kon mij beslist bekoren!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97849732
Klinkt heel leuk Golfer :D :Y
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:54:10 #189
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97849766
quote:
[ afbeelding ]
Ik vind het er altijd heel naar uitzien als kittens zo bij de kladden worden gegrepen. Maar iedereen doet dat, dus het zal vast heel normaal zijn. Lief hoor sarabi! Ik zou in elk geval voor die pikzwarte gaan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:55:36 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97849851
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
Of:

Houdie... heb ik even een onverwacht mazzeltje ^O^ Ik liep me te haasten, maar de VvE-vergadering begint pas om 8 uur O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97849861
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vind het er altijd heel naar uitzien als kittens zo bij de kladden worden gegrepen. Maar iedereen doet dat, dus het zal vast heel normaal zijn. Lief hoor sarabi! Ik zou in elk geval voor die pikzwarte gaan.
Ik had er ook moeite mee :Y maarja ik vind het ook eng als de moederpoes ze bij hun nekvel grijpt
pi_97849869
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hun moeder draagt ze aan hun nek. Dat vind ik er dan weer zielig uitzien..... ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97849890
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh dat is dan wel weer jammer dat je je vakantie er voor op moet offeren
I don't mind :) gewoon lekker thuis rommelen vind ik misschien zelfs nog fijner
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:56:29 #194
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97849905
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik had er ook moeite mee :Y maarja ik vind het ook eng als de moederpoes ze bij hun nekvel grijpt
Oh ik helemaal niet. Is de natuur hè?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97849964
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik maar ik ben dan weer bang dat deze poes net de uitzondering is ofzo
Ik ben ook gewoon een beetje raar ;)
pi_97849967
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zegt degene die opeens een woest verscheurend monster bleek te hebben, ipv een verstandige, vredelievende kat. _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97850028
Als ik Xena aai, en ik knijp lichtjes in haar nekvelletje gaat ze altijd wat slaafs bukken met staartje omhoog O+ :D

Soort buiging voor de oppermoeder zeg maar _O_
pi_97850103
Big momma :P
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:59:42 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97850104
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Als ik Xena aai, en ik knijp lichtjes in haar nekvelletje gaat ze altijd wat slaafs bukken met staartje omhoog O+ :D

Ze lijkt op het vrouwtje. O+
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 juni 2011 @ 18:59:51 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97850112
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:57 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Zegt degene die opeens een woest verscheurend monster bleek te hebben, ipv een verstandige, vredelievende kat. _O-
Dan kan ik het nog wel naar vinden hoe mensen kittens oppakken alsof het koopwaar is dat getoond moet worden. ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97850182
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan kan ik het nog wel naar vinden hoe mensen kittens oppakken alsof het koopwaar is dat getoond moet worden. ;)
Oh ja, maar ik bedoelde dat de door jou geprezen natuur even onverwacht binnenkwam. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:02:28 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97850269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Oh ja, maar ik bedoelde dat de door jou geprezen natuur even onverwacht binnenkwam. ;)
Dat was een gebbetje, waarde krakke. Ik ben niet helemaal van gisteren hè?

Hoewel ik wel vaker jonger word geschat dan ik ben. O-)
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')