quote:'Grieken bedreigden Juncker met de dood'
STRAATSBURG - Boze Grieken hebben de Luxemburgse premier Jean-Claude Juncker, voorzitter van de eurozone, per brief met de dood bedreigd. Dat zei Juncker maandagavond in het Europees Parlement in Straatsburg.
Wellicht voor Reya z'n Raki/Ouzo verslaving.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:15 schreef von_Preussen het volgende:
Zijn Griekse vrouwen eigenlijk nog wat waard op Marktplaats?
Ze verkopen alles al, zelfs hun eilanden, dus tsja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:19 schreef von_Preussen het volgende:
Hmmm, hun schuld afbetalen gaat het daar dan niet meer worden.
Ze hebben nog wel een boel onbetaalde tanks staan, die kunnen we dan in Nederland goed gebruiken. Wat zouden ze nog meer kunnen verkopen om hun schuld te voldoen?
Welk doel dient een vrouw daarbij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht voor Reya z'n Raki/Ouzo verslaving.
Weer een blauwtje gelopen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:21 schreef von_Preussen het volgende:
Zucht, mensen die niet hetgeen doen wat je van hun verlangt.....daar kan ik zo moe van worden.
Wie anders kan op sensuele manier dit drankje klaarmaken en overhandigen.quote:
quote:Het doorschuiven van het Royal Beach Concert, waar Elton John, Bryan Adams, Golden Earring en Do zouden optreden, wekt de toorn van concertgangers uit het hele land. Vanwege 'praktische en operationale redenen', liet de organisatie gisteren weten, verhuist het evenement van 4 juni op het strand naar 27 augustus op het Malieveld.
Bij AD.nl stroomden gisteren tientallen reacties binnen. Muziekliefhebbers zijn teleurgesteld dat ze straks 'niet met de voeten in het zand' staan. En dan blijken de kaartjes 'in principe' ook nog eens niet te worden terugbetaald. Terwijl de nieuwe datum midden in de vakantieperiode valt.
'Schande', vindt Gerrit Mensinga. Voor Mensinga en zijn vrouw is 27 augustus 'geen optie', stelt hij. 'Mijn vrouw is zwanger en één dag ervoor uitgerekend.' Extra zuur is dat het stel lang heeft moeten sparen voor de kaarten, die tot wel 130 euro per stuk kosten. 'We zitten in de schuldsanering.'
Nee, ik moet een recent uitreksel uit het handelsregister hebben, dat zou ik gisteravond of vanochtend toegestuurd krijgen zodat ik er verdere actie op kan ondernemen.quote:
Rare trend die emancipatie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:39 schreef Reya het volgende:
Ik ben een melancholische postmodernist, ik dien de fles zelf te heffen.
Die kan je toch gewoon online even opvragen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik moet een recent uitreksel uit het handelsregister hebben, dat zou ik gisteravond of vanochtend toegestuurd krijgen zodat ik er verdere actie op kan ondernemen.
Mijn inbox is nog steeds leeg.
Karma's a bitch.quote:
Het gaat om een Engelse ltd die niet van mij is, dus moet ik op de eigenaar ervan wachten.....laat wachten nou net iets zijn waar ik niet zo heel goed tegenkan, vooral omdat mijn verdienst met de voortgang van deze zaak samenhangt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die kan je toch gewoon online even opvragen?
Elton John is ook niet slecht, breaking my heart is leuk lied bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Afgezien van Golden Earring zou je sowieso geld toe moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |