Ik kende het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat te denken van de Nederlanders die er naar kijken!
Die heb ik vanavond nog op.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:09 schreef Stuart het volgende:
Hier spreekt de naam voor zich
[ afbeelding ]
chowder, dikke gebonden soep, groenteboer, tekenfilms etc!quote:
Ik doelde ook op Captain Stuquote:
Toffe tt dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
chowder, dikke gebonden soep, groenteboer, tekenfilms etc!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 04:10 schreef Stuart het volgende:
Maar ik ga ook slapen lieve mensen
I bid you goodnight![]()
Dan zit ik hier alleen.quote:
Ik werk uiteraardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:25 schreef Renesite het volgende:
En jullie werken allemaal niet? Op een doordeweekse dinsdagochtend om 4:00 nog op een forum posten
Kansloos zijn ze! KANS-LOOS!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:25 schreef Renesite het volgende:
En jullie werken allemaal niet? Op een doordeweekse dinsdagochtend om 4:00 nog op een forum posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik moet nog echt even wakker worden jaquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Een doorverwijzing naar de kaakchirurg... m'n kaak is zo groot dat ie niet eens op de foto pastte
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, en mn kaak was redelijk gespierd *jeeej, toch niet iets!* ik moet minder mondelijke handelingen doen denk ik
Zuid Afrika? Tofquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Hmzzzz.... dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie
Maybe naar Zuid-Afrika in April 2012
Vriend van ons komt daar vandaan, dus alleen de vliegtickets betalen dan
Nu Robski nog enthousiast maken
Jaquote:
Ah joh, maart 2012 is nog verquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Maar dan moet ik niet ontslagen worden, of zo snel mogelijk weer een goede baan vinden
En ik moet niet op het punt staan om te bevallen ofzo
Jep, deze week al de uitslagquote:
Hoeveel graden is het daar dan op je kantoor, dat je het steeds zo koud hebt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga zo even naar buiten denk ik... even een rondje wandelen
Je kunt daar proberen... Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #83quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Benny weet jij dat???
Is er een topic waar mensen creabea zijn met foto's samenvoegen.
Ik heb 1 foto, en daar moeten 3 mensen op een leuke manier bij
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:47 schreef Laysa het volgende:
C_A....zit je weer vast met je hand in de airco?![]()
Tis volgens mij helemaal niet koud, maar als ik straks buiten ben geweest kom ik het hier wel even melden
Ik zit stil he... dus dna is het sneller kouderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel graden is het daar dan op je kantoor, dat je het steeds zo koud hebt?
Hoi Sjefrie, ik las dat je uitslag had, succes.quote:
Werk je met een chick?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb het aardig warm, en raam is open.
Danku.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoi Sjefrie, ik las dat je uitslag had, succes.
Sta je nog steeds 2de?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Even extra rondje lopen ivm mijn stappen
quote:Engeland verbiedt film Nederlandse regisseur
LONDEN - De film The Human Centipede II van de Nederlandse regisseur Tom Six wordt verboden in Groot-Brittannië. Dat melden diverse Britse media dinsdag.
De film is volgens de British Board of Film Classificiation (BBFC) „te seksueel expliciet en potentieel obsceen”. The Human Centipide II vertelt over een gestoorde geleerde die voor zijn seksuele plezier een menselijke duizendpoot maakt. Het eerste deel kwam twee jaar geleden uit en werd door velen 'geprezen' als de ziekste film aller tijden.
Vijfdequote:
1 2 3 4 5 6 | Nr Naam Stap gemiddelde 1 Pascal 34 582 2 Maurice 32 378 3 Alexandra 25 889 4 Jaouad 25 237 5 Miranda 24 052 |
Moet ik zien. Ik download hem wel voor de meet.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet ik zien. Ik download hem wel voor de meet.
Ken je die niet?quote:
Fucking vette film.quote:
Ohw, je bent wel flink ingehaaldquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vijfde
En tweede bij de vrouwen
[ code verwijderd ]
ik vond em prachtigquote:
Dat moet je aan Steve Jobs vragen!quote:
quote:
quote:
Heyyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben er nog niet over uit wat de pot gaat schaften vanaaf .
Maar een goedemiddag!
Geen vis lusten, als poesquote:
Ik dacht eraan toen ik op de Enterknop drukte, maar mijn poes haalt haar neus er ook voor opquote:
Tja. Die lijkt natuurlijk op zijn baasjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik dacht eraan toen ik op de Enterknop drukte, maar mijn poes haalt haar neus er ook voor op
Haar baasje, schat ..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tja. Die lijkt natuurlijk op zijn baasje.
Vergeef me,quote:
Jahaaaaaaaaaaa, sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry.quote:
quote:
Ik zou het lekker zelf opeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben er nog niet over uit wat de pot gaat schaften vanaaf .
Maar een goedemiddag!
quote:
Plakken ze,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan het dat bepaalde toetsen het het ene moment wel doen en het andere niet?![]()
Glennisquote:Glennis Grace: ‘Shownieuws dacht dat ik Beyoncé was’
Glennis Grace is erg te spreken over de wijze waarop de media met haar omgaat. Ze voelt zich gevleid als ze wordt vergeleken met de groten der aarde, zoals vorig jaar gebeurde toen ze optrad tijdens het huwelijk van Wesley en Yolanthe Sneijder. Buiten de poorten dacht men dat er een wereldster stond, vertelt Grace in Veronica Magazine. “Ik weet nog dat ik daar stond, en Wes me in mijn oor fluisterde: ‘Bij Shownieuws denken ze dat Beyoncé hier staat!’ Dat was wel heel erg te gek.“
Sinds Grace een paar maanden geleden het nummer Afscheid zong in de TROS-show De Beste Zangers van Nederland, wordt ze overladen met media-aandacht. “Ik dacht echt dat ik die hoge noten niet helemaal had gehaald. En dan kan het niet nog een keer. Maar toen zei Wolter Kroes tegen mij: ‘Jij hebt echt een nummer 1-hit.’ En dan gebeurt dit! Het hek was van de dam. Dan staat je wereld echt op zijn kop. Toen ik het zelf zag op tv, zag ik wel dat het een magisch moment was.”
Nu wil Grace doorbreken in het buitenland. “Waarom zou je jezelf beperken als je iets wil?“
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef iBenny het volgende:
Ik zal die aardappelschotel eens uit de oven halen en opeten
Hedde gij een nieuwe AVA?quote:
Ik herken deze niet maar je naam wel!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ge herkent me nog aan die gekleurde ava of wa?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik herken deze niet maar je naam wel!
En jij komt me ook lichtelijk bekend voor, was je ook een Geer-aanhangert?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:34 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
ikke nie gij wellus. Tis wel ene skone
Vaduz heeft altijd een Bugs Bunny.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik herken deze niet maar je naam wel!
Ah 'een' ... dus de uitvoering verandert?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En jij komt me ook lichtelijk bekend voor, was je ook een Geer-aanhangert?
Soms.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah 'een' ... dus de uitvoering verandert?
Mooi hè, heeft ene zwabber voor mij van een T-shirt gestolen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:34 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
ikke nie gij wellus. Tis wel ene skone
quote:
Nee, ik wil zonquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand behoefte aan sneeuw in zijn header?
Cheatcode activated...
Up - Up - Down - Down - Left - Right - Left - Right - b - aquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Iemand behoefte aan sneeuw in zijn header?
Cheatcode activated...
Hoe undo ik het?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Up - Up - Down - Down - Left - Right - Left - Right - b - a
Tof hè?quote:
Er is ook een javacode die je in adresbalk kunt plakken, en dan kun je in de pagina die je voor hebt staan Space Invaders spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tof hè?Ik dacht eerst serieus dat er niets gebeurde, scroll omhoog en klik op MyAT...
Wacht...
Zag ik nou sneeuw op de vorige pagina?
Waar waar?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is ook een javacode die je in adresbalk kunt plakken, en dan kun je in de pagina die je voor hebt staan Space Invaders spelen.
Klopt die heb ik eerder gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is ook een javacode die je in adresbalk kunt plakken, en dan kun je in de pagina die je voor hebt staan Space Invaders spelen.
De rest van het gezin is het huis uit. Scheelt Benny weer verhuizen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Benny alleen thuis? Je bent zo aan de boodschappen en koken enzo
Wtfquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Up - Up - Down - Down - Left - Right - Left - Right - b - a
quote:
Blije konijntjes FTWquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit me nou niet dood te maken met een blije mus, dan...
1 | javascript:var%20s%20=%20document.createElement('script');s.type='text/javascript';document.body.appendChild(s);s.src='http://erkie.github.com/asteroids.min.js';void(0); |
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
Doe dit eens in je adresbalk:
[ code verwijderd ]
Die ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
Doe dit eens in je adresbalk:
[ code verwijderd ]
Ik wel jaquote:
quote:
Die was zo lekker hèquote:
Ik heb geen scooterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Doen ze bezorgen op een scooter? Met een "berehelm"?
De macaroni was ook lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja! Even geen macaronicompliment. Nu de shine naar de Kallykip!
Ja hoor, die zet ik zo opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar over de "berehelm" valt te discussiëren?
Geheel terecht overigens. De shine ging toen naar ons omdat ik en de anderen al wisten dat kally lekker kon koken, al denk ik niet dat jullie dachten dat Wander en ik lekker konden kokenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja! Even geen macaronicompliment. Nu de shine naar de Kallykip!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geheel terecht overigens. De shine ging toen naar ons omdat ik en de anderen al wisten dat kally lekker kon koken, al denk ik niet dat jullie dachten dat Wander en ik lekker konden koken
Iedereen op de meetquote:
Ik noem geen namenquote:
Jij ook na 1 oktoberquote:
Ik zou de eventuele preek opvangen, voor jullie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel jezelf apart benoemen, egotrippertje.
Het geeft niet, je hebt zachten haartjensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou de eventuele preek opvangen, voor jullie.
Whehe, ik gebruikte jou om mezelf scherp te krijgen. Zo een interviewtje doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou de eventuele preek opvangen, voor jullie.
Zo voel ik me ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, ik gebruikte jou om mezelf scherp te krijgen. Zo een interviewtje doen.
Excuses aanvaard.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn dat iedereen in stilte geniet van dit mooie moment.
Zeg.schei eens uit....Zomerrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Jammer.
Want dan zou de zomer ook al voorbij zijn.
Dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg.schei eens uit....Zomerrrrrrrrrrrrrr
Jeweetzzzzquote:
Zoiets ja... Het enige moment dat we er allemaal waren was met het etenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Benny alleen thuis? Je bent zo aan de boodschappen en koken enzo
Lekker gegeten wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoiets ja... Het enige moment dat we er allemaal waren was met het eten
Nu zit ik weer alleen thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tofquote:EA onthult The Sims Social voor Facebook
Laatste update: 7 juni 2011 10:23
HOOFDDORP - The Sims Social brengt The Sims naar het sociale platform Facebook. Dit heeft ontwikkelaar Electronic Arts bekendgemaakt tijdens de E3 in Los Angeles.
In The Sims Social krijgen spelers de mogelijkheid om in contact te komen met Facebook-vrienden binnen de spelwereld van The Sims. Zo kunnen spelers elkaar uitnodigen voor een filmavond of andere sociale online activiteiten ondernemen om elkaar beter te leren kennen.
In de game kunnen gamers ook samen dansen, koken en zoenen. Net zoals in andere versies van The Sims-serie helpen spelers hun eigen Sims door hun virtuele leven.
Klinkt ook erg lekker iddquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Kip met groente geroerbakt, en rijst erbij.![]()
Was ook lekker.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou, mijn bord is leeg, het buikje vol. Ik wacht op koffie.
Ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Kip met groente geroerbakt, en rijst erbij.![]()
Was ook lekker.
Ik ga morgen auto kijkenquote:
lijkt me echt gaafquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
Heyhey allemaal
[..]
Als het er nou ook nog leuk uitziet en werkt
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lijkt me echt gaaf
Dag CVHoi Sims
Nee een Nissan, witte,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannend
Weet je al welke? Of gewoon nog orienteren?
Uhhh ja diequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nissan Skyline![]()
Nee hoor geintje
Wat voor Nissan
Whehehehe gaan we?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Die macaroni was niet te vreten jongens... Ja, met een halve liter ketchup!
Ik doe alleen geen triple planking meer..... Gegarandeerd vallen is datquote:
Lieffie, ik ben al blij met een auto die niet rateltquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, maar dan wel de goeie
Omg als ik een prijs winnen, komt hij er echt hoor
Naast elkaar in de strontquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe alleen geen triple planking meer..... Gegarandeerd vallen is dat(zeker als je lazerus bent)
Verder lezenquote:
quote:
Oehhhhhhhquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou ik had geen poep aan me kleren... wel gras enzo.... krijg het er ook niet uit
Effe naar mams brengen
Wat?quote:
Omg, instant broeibroekjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee een paarse
Deze
[ afbeelding ]
Er is wel meer fout.quote:
Die gooi ik erafquote:
Ja ik hoor achter dat stuur.quote:
Dan heb je binnen de kortste keren inderdaad geen spoiler meerquote:
Oke, die ligt nog wel in de speelgoedkist hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik voor mijn verjaardag.
Mooie rondingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zwart bij die deurquote:
Wie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Kally het volgende:
Ik wil gewoon dat Nic een auto voor mij pikt
Nic Cagequote:
Hey je leeft nogquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef Rauzer het volgende:
3.00 uur in bed, half acht er al weer uit.
's Ävonds een vent...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:49 schreef Rauzer het volgende:
3.00 uur in bed, half acht er al weer uit.
quote:
Nikolaas Kooi is een ware baas.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
Zo baas dat ik je twee keer moest quoten.
Ja, maar ik wist vannacht om drie uur nog niet dat ik er zo vroeg uit zou moeten, had eigenlijk vrij vandaagquote:
Ik zag je verleden week toch al?quote:
Owquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist vannacht om drie uur nog niet dat ik er zo vroeg uit zou moeten, had eigenlijk vrij vandaag
Maar ik zag jequote:
Lees jij terugquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook nog onder je vorige account zag ik, wat was dat dan.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
1 2 3 4 | Nr Naam Stap gemiddelde 1 Pascal 34 582 2 Maurice 34 286 3 Miranda 28 768 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |