quote:
Laters manquote:
Slaap zequote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Mijn verzoekje... have fun heren.. ik ga snel mijn bedje opzoeken![]()
Slaap zequote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Straks nog K3 namens mij
trusten schatjes
Heerlijk is dat he.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
Rammstein
Vrijdag wss weer naar mn oude stamkroeg, waar ze alleen maar deze muziek draaien![]()
Idd, roken in t cafè en HJ van de tap + deze muziek is echtquote:
Die is echt fucking nicequote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
Omg nieuwe Sony PsP
http://blog.eu.playstation.com/
Ja of Diablo 3quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die is echt fucking nice
Game lijkt een beetje op Brütal Legend
Trusten manquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar ik ga ook slapen
Slaap ze voor straks.
Nog net jaquote:
Werk ze!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ikke wel!
Uurtje of 6 zelfs![]()
Maar nu tijd om te gaan werken
Whehehe, tof dat je die naam aanhoudt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vanavond 20:00 - 22:00 DJ Tofu, mis het niet!
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Goddomme, nog steeds geen één seconde geslapen!
Mja gisteravond bewust ff geen tabletje ingenomen omdat ik merkte dat ik er aan gewend raakte. Ik ben nu gewoon echt totaal niet slaperig of zo, de hele nacht al niet...quote:
Hmmz ja kut is dat welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja gisteravond bewust ff geen tabletje ingenomen omdat ik merkte dat ik er aan gewend raakte. Ik ben nu gewoon echt totaal niet slaperig of zo, de hele nacht al niet...
Nope, ik gebruik Oxazepam. Da's niet bedoeld voor slapen, maar voor mij werkt het wel erg goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hmmz ja kut is dat wel
Benzo's krijg ik ook niet meer voorgeschreven
Volgens mij helpen ze ook niet trouwens. Ja als je niet kan slapen maar volgende dag zit je met het gezeik dat je niet moe raakt.
Xanax al eens geprobeerd?
30 mg?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, ik gebruik Oxazepam. Da's niet bedoeld voor slapen, maar voor mij werkt het wel erg goed.
Is wel lekker spul ja heb het ook liggen hierquote:
Is in feite een stemmings-stabilisator. Maar bijwerking is sterk versuffend.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is in feite een stemmings-stabilisator. Maar bijwerking is sterk versuffend.
Maar ik ga ook ff slapen voor de hele buurt weer wakker istrusten
Aanwezigheidspremie vangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |