SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
45 seconden is niet slecht inderdaad.quote:
Oh ik dacht dat Martin juist de broer ván was. Maar niet dus, my bad.quote:
Kan het nog sneller dan?quote:
quote:
Nee.quote:
Your welcome.quote:
quote:
Hij gaat je heus niet ten huwelijk vragen hoor, en je kan altijd je grenzen aangeven. Dat hij je niet teveel moet claimen ed en dat je graag lol hebt met anderen etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ja serieus praten en dat vind ik eng want ik ben een watpatatje
45 seconden is snel genoeg.quote:
Hij ook niet denk ik toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
watje patatje daarmee bedoel dat ik qua serieuze gesprekken geen held ben
Grapjasquote:
It takes two to tango, naar wat je hebt geschreven over hem is hij er nóg slechter in. Je kunt het dus zelf sturen, jij hebt de controle.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:08 schreef formerjellybean het volgende:
watje patatje daarmee bedoel dat ik qua serieuze gesprekken geen held ben
Ik doe net of het huilgedeelte niet gebeurt isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij gaat je heus niet ten huwelijk vragen hoor, en je kan altijd je grenzen aangeven. Dat hij je niet teveel moet claimen ed en dat je graag lol hebt met anderen etc.
Ik zou het huilgedeelte niet te lang bij stil staan
Oh ben je het sexverhaal toch aan het typen?quote:
Dat duurde veel langer dan 45 seconden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:10 schreef Godshand het volgende:
Oh ben je het sexverhaal toch aan het typen?
Dat was dus geen vluggertjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat duurde veel langer dan 45 seconden.
Het zou kunnen betekenen dat hij wat serieuzer wil met jou. Sta je daarvoor open?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , voor hem het feit dat die wil praten is al heel wat , daarom heb ik ook zoiets van![]()
Shush!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat duurde veel langer dan 45 seconden.
Ja ergens heb ik dat vermoeden ook een beetje en ik sta daar tuurlijk wel voor openquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het zou kunnen betekenen dat hij wat serieuzer wil met jou. Sta je daarvoor open?
Zo tuurlijk is dat ook nu niet, die zelfverklaarde bindingsangst beweert te hebben...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ergens heb ik dat vermoeden ook een beetje en ik sta daar tuurlijk wel voor open
Laat het merken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ergens heb ik dat vermoeden ook een beetje en ik sta daar tuurlijk wel voor open
Onder voorbehoud dat hij je geen weken meer negeert en antwoord geeft op smsjes/belletjes?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo maar daarentegen is hij wel iemand met wie ik voor mijn doen al langer ben en dat wil al heel wat zeggenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo tuurlijk is dat ook nu niet, die zelfverklaarde bindingsangst beweert te hebben...
Dat klinkt raar maar dat hoort gewoon bij hem dus ik heb daar niet zo'n moeite mee, maar dat komt ook omdat ik hem al langer ken daarinquote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onder voorbehoud dat hij je geen weken meer negeert en antwoord geeft op smsjes/belletjes?
Voor jou lijkt me je grenzen bewaren en zijn grenzen weten het belangrijkst, om er iets van te bakken...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo maar daarentegen is hij wel iemand met wie ik voor mijn doen al langer ben en dat wil al heel wat zeggen
Nou ik denk niet dat die samen wil wonen hoor , maar dat die eigenlijk zelf ook een beetje wil horen waar we nu staan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor jou lijkt me je grenzen bewaren en zijn grenzen weten het belangrijkst, om er iets van te bakken...
Dus als ie zou willen samenwonen zou ik nee in jou geval zeggen, aangezien je niet met iemand hele dag in jouw buurt kan zijn...
Tenminste, als dit in het gesprek aan bod komt. Wellicht doet ie ook of er niets aan de hand is, en wil ie vakantieplannen met je doornemen
Succes ermee, ik ga pitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat die samen wil wonen hoor , maar dat die eigenlijk zelf ook een beetje wil horen waar we nu staan.
En kan evengoed dat die ergens over begint wat gewoon dagelijkse kost is waarna ik zoiets heb van oke .............
Tja je moet hem ook niet proberen te veranderen, maar met iemand een relatie hebben die je soms heel lang negeert of niet durft te spreken....en dus eigenlijk zichzelf niet durft te zijn bij je, of kan zijn, dat zou ik niet trekken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat klinkt raar maar dat hoort gewoon bij hem dus ik heb daar niet zo'n moeite mee, maar dat komt ook omdat ik hem al langer ken daarin
Ik kan me er ook bijzonder weinig bij voorstellen eerlijk gezegd. Een liefde waarin je vaker/langer de behoefte hebt elkaar niet te zien dan elkaar te zien...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja je moet hem ook niet proberen te veranderen, maar met iemand een relatie hebben die je soms heel lang negeert of niet durft te spreken....en dus eigenlijk zichzelf niet durft te zijn bij je, of kan zijn, dat zou ik niet trekken.
Weet je zeker dat dit wel dezelfde mensen zijn als op het forumquote:
Dus je wil nu wat met die scharrel die in de kroeg stond te janken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 01:23 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik denk niet dat die samen wil wonen hoor , maar dat die eigenlijk zelf ook een beetje wil horen waar we nu staan.
En kan evengoed dat die ergens over begint wat gewoon dagelijkse kost is waarna ik zoiets heb van oke .............
We zijn net mensen hè!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit wel dezelfde mensen zijn als op het forum?
Welkomquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:54 schreef Geerd het volgende:
Heeft er al iemand resultaat naar 130 topics?
Onlangs alweer een jaartje erbij 24 jaar single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |