Nee, logistieke en groothandels sector.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Je familie runt een uitvaartcentrum?
Ik heb zo'n Ralph Lauren pet, die petten zijn tegenwoordig ook gekaapt door het scootertuigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goddank niet.
Hoewel, ik heb wel een Nigger-pet
Lijkt me wel leuk voor de scholieren onder ons, om volledig Cucinelli-gekleed naar de Aktion te gaan voor een sollicitatie. Ben benieuwd naar de reacties daarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:28 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat kan, als je geen zin hebt om te werken. Bij voorbaat val je af tenzij je bij de Aktion solliciteert dan kan het.
Ik heb er nog ergens een van Hugo Boss liggen uit Harrods destijds, maar draag eigenlijk nooit petten, of ik wil helemaal "gangstah" door het leven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Ralph Lauren pet, die petten zijn tegenwoordig ook gekaapt door het scootertuig
quote:
You're welcome.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef EchtGaaf het volgende:
Dank VS voor het openen van dit deel.
Mij lukte dat niet met iPod , wordt tijd dat ze dit eens oplossen....
Remlof ?
Ach, ik heb hem ook bijna nooit op, hangt hier nog ergens in de kast.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er nog ergens een van Hugo Boss liggen uit Harrods destijds, maar draag eigenlijk nooit petten, of ik wil helemaal "gangstah" door het leven.![]()
NYC neger pet op, wayfarers op en hoppa.
Ralph Lauren, dat vind ik afschuwelijk lelijke kleding.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Ralph Lauren pet, die petten zijn tegenwoordig ook gekaapt door het scootertuig
Dan lijk je wel meteen werkzaam in de creatieve sector.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er nog ergens een van Hugo Boss liggen uit Harrods destijds, maar draag eigenlijk nooit petten, of ik wil helemaal "gangstah" door het leven.![]()
NYC neger pet op, wayfarers op en hoppa.
Nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:34 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ralph Lauren, dat vind ik afschuwelijk lelijke kleding.
Zeker.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan lijk je wel meteen werkzaam in de creatieve sector.
Handig, als je een soort mensen wilt aanspreken dat je normaal gesproken niet te spreken krijgt.
Dat zou een leuke grap zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk voor de scholieren onder ons, om volledig Cucinelli-gekleed naar de Aktion te gaan voor een sollicitatie. Ben benieuwd naar de reacties daar
Zonnebrillen zijn ook de finishing touch als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, ik heb hem ook bijna nooit op, hangt hier nog ergens in de kast.
Die Aviator ben ik wel heel blij mee, doe hem bijna altijd op
Inderdaad, ook al het geld waardquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonnebrillen zijn ook de finishing touch als je het mij vraagt.
Mooie S-Klasse.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
Dit is de enige pet die ik heb:
[ afbeelding ]
Greetings, comrade.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:36 schreef von_Preussen het volgende:
Dit is de enige pet die ik heb:
[ afbeelding ]
Andersom is weer minder, hè?quote:
Ja, button down-hemden (die Johan Derksen ook draagt), polo's waarvan de kraag keihard wordt na het wassen, en truien van slechte kwaliteit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
Die polo's met dat enorme paard vind ik wel wat minder, maar de rest is prima!
Die broekspijpen van Putin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef waht het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, niet iedereen ziet er even goed uit in pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |