Ik kreeg scholierenbijdrage, maar nu niet meer omdat ik klaar ben met m'n vwo.quote:
Ik krijg vooralsnog helemaal niets, zeik nietquote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg scholierenbijdrage, maar nu niet meer omdat ik klaar ben met m'n vwo.![]()
Dus hele vakantie alleen zorgtoeslag en salaris krijgen.
Ik hoef geen geld. Spullen zijn leuker.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkt vaag, maar hij had geld over ofzo.
Scholierenbijdrage ook niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik krijg vooralsnog helemaal niets, zeik niet
Woahquote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zorgtoeslag, ik was dat vergeten aan te vragen, toen kreeg ik in een keer geld van 10 maanden. Dat is ook lekker
Nee, want 17quote:
Oktober pas, sloeburrururur.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, want 17
September krijg ik ook nog geen OV/studiefinanciering
Ik was ook 17 toen ik scholierenbijdrage kreeg volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, want 17
September krijg ik ook nog geen OV/studiefinanciering
Hoeveel is dat eigenlijk?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zorgtoeslag, ik was dat vergeten aan te vragen, toen kreeg ik in een keer geld van 10 maanden. Dat was ook lekker
Ik krijg 70quote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
66 of 69 euro per maand of inmiddels al 71, geen idee
WAT. HOE. WANNEER.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was ook 17 toen ik scholierenbijdrage kreeg volgens mij.
Dat moet je aan m'n ma vragen, die regelt het allemaal.quote:
Dat is nou ook niet bijster veelquote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
66 of 69 euro per maand of inmiddels al 71, geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |