I don't get it.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef jna het volgende:
ehhehhhh lack ie o de (fonetisch geschreven)
mi ta bon swa.
quote:
Ik weet het stiekem ook niet :$ :Squote:
Afgesloten mang!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
Anders bel je toch gwoon met de huistelefoon bradda xS .
ik kan dat goed maken, kom maar langs bij tante Lienquote:
Ik begin het idee dat krijgen dat het altijd bij mij gebeurt...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:39 schreef Lithia het volgende:
vrouwen![]()
zo'n gedoe is het altijd als er liefde bij speelt
blijven hopen en proberen! als je een leuke meisje vindt, dan grijp haar en laat haar niet meer gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik begin het idee dat krijgen dat het altijd bij mij gebeurt...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef DjRex89 het volgende:
#$&(*#&$(*%#*%#
Heb al een tijdje contact met een leuke dame, vertelt ze net dat ze al weken met een collega aan het daten is... Best wel balenAan de andere kant wel beter om er zo achter te komen dan op een of andere gênante manier maar toch...
Dalijk wordt ie ook nog opgepaktquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
blijven hopen en proberen! als je een leuke meisje vindt, dan grijp haar en laat haar niet meer gaan.![]()
je kan het!
ik zit nog steeds niet in de gevangenisquote:
Duurt me al veel te lang en elke keer is er wel weer wat waardoor t mislooptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
blijven hopen en proberen! als je een leuke meisje vindt, dan grijp haar en laat haar niet meer gaan.![]()
je kan het!
Vrouwenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:37 schreef DjRex89 het volgende:
#$&(*#&$(*%#*%#
Heb al een tijdje contact met een leuke dame, vertelt ze net dat ze al weken met een collega aan het daten is... Best wel balenAan de andere kant wel beter om er zo achter te komen dan op een of andere gênante manier maar toch...
Oh ja dat is idd ook zo dus dat vind ik ook niet zo erg. Maar baal er wel van want anders had ik binnenkort wat met dr afgesproken.. Nu heeft dat weinig zin.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrouwen. Alhoewel jij daar wel een prima exemplaar had als ik 't zo hoor. Niet alles moeilijker laten worden dan nodig is.
Nu weet je iig waar je aan toe bent, maakt 't e.e.a. wel makkelijker.
DIENMANS!quote:
niet zo pessimistisch zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Duurt me al veel te lang en elke keer is er wel weer wat waardoor t misloopt
Ach het gaat nou al 2 jaar zo dus veel slechter kan toch niequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
niet zo pessimistisch zijn.
alles wat ik nu zeg zal niet overtuigend zijn omdat ik niet single ben, maar ik zou het niet opgeven als ik jou was.
Wat nou niet opgeven? Wel opgeven. Dan komt alles vanzelf goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
niet zo pessimistisch zijn.
alles wat ik nu zeg zal niet overtuigend zijn omdat ik niet single ben, maar ik zou het niet opgeven als ik jou was.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat nou niet opgeven? Wel opgeven. Dan komt alles vanzelf goed.
Ach, ik had er ook zo één.. de hele tijd aandacht zoeken, dronken tegen je aan schuren en je arm strelen en whatever. En dan huilen als ik wegdraaide enzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:22 schreef DjRex89 het volgende:
Waarom stuurt die muts dan 20 smsjes per dag etc etc...Vrouwen.... Ik snap ze niet
Hoef ik me nu ook niet meer druk om te makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ach, ik had er ook zo één.. de hele tijd aandacht zoeken, dronken tegen je aan schuren en je arm strelen en whatever. En dan huilen als ik wegdraaide enzo.
En gewoon een vriend hebben hè.
En die dan huilend opbellen.
Drama jonge.
Nee, standaard dinsdag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:27 schreef DjRex89 het volgende:
Ben ik een alcoholist als ik nu zin heb om me vanavond te bezatten
Heeft het antwoord op die vraag invloed op de hoeveelheid alcohol die je gaat nuttigen vanavond?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:27 schreef DjRex89 het volgende:
Ben ik een alcoholist als ik nu zin heb om me vanavond te bezatten
De hoeveelheid is 0,0 want moet morgen gewoon werken en zit vanavond gewoon thuis op de bankquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft het antwoord op die vraag invloed op de hoeveelheid alcohol die je gaat nuttigen vanavond?
quote:
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De hoeveelheid is 0,0 want moet morgen gewoon werken en zit vanavond gewoon thuis op de bankMaar het feit dat ik er wel mega zin in heb atm...
Werkt prima kan ik je zeggen..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:12 schreef DjRex89 het volgende:
Heb zojuist besloten om te gaan hardlopen dus het moet niet gekker worden
Ik stond zojuist in de file..quote:
Post hem hier! Halen wij er wel de belangrijke dingen eruit!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gisteren een mail gestuurd naar een camping om daar voor één nacht te verblijven of dat mogelijk is. Krijg ik vandaag een mail terug helemaal in het Duits.En nu snap ik niet zo veel van de mail.
![]()
Ga naar Berlijn en tyf mijn motorblok door het raam van die Duitser voor me, wil jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gisteren een mail gestuurd naar een camping om daar voor één nacht te verblijven of dat mogelijk is. Krijg ik vandaag een mail terug helemaal in het Duits.En nu snap ik niet zo veel van de mail.
![]()
Sehr geehrte Familie Luctor,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Post hem hier! Halen wij er wel de belangrijke dingen eruit!
Lieve Familie Luctor,quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sehr geehrte Familie Luctor,
wir danken Ihnen für Ihre Email.
Unsere Internetseite wird wöchentlich aktualisiert.
Es stehen z. Zt. noch Stellplätze zur Verfügung.
Spontane Anreisen sind nach 15 Uhr täglich ohne Reservierung
ab einer Übernachtung bei uns möglich.
Unsere Online-Reservierung steht Ihnen 24 Stunden zur Verfügung.
Im Menüpunkt "Reservierung" können Sie dort direkt
Reservierungen
ab 4 Nächten
und bis zu 14 Tagen vor Anreise vornehmen.
Bitte vergessen Sie nicht die entsprechende Anzahlung zu leisten.
Die neuesten Informationen und alles aktuelle über unseren
Campingplatz finden Sie im Internet unter www.camping-laacher-see.de.
Unter dem Menüpunkt "Preise" finden Sie die aktuellen Preise der
jeweiligen Saison.
Aktuelle Bilder finden Sie unter dem Menüpunkt "Camping" und
was der Campingplatz zu bieten hat, finden Sie unter "Leistungen",
dort steht Ihnen eine Übersicht, Platzübersicht / Lageplan, Platzordnung
und auch der Prospektflyer zur Verfügung.
Alles neue finden Sie unter dem Menüpunkt "Aktuelles".
Wir hoffen, Ihnen hiermit weitergeholfen zu haben und freuen uns,
Sie hoffentlich bald auf unserem Campingplatz begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr Camping-Team Laacher See
inderdaad! heb je even netjes vertaald voor die jongen! Ga zo door!quote:
ja het is weer flink dood hier...!quote:
Zelfs jouw aanwezigheid helpt nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja het is weer flink dood hier...!
hou op joh!!! Juist als ik hier kom is er een opleving aan het aantal posts!quote:
Duitser!!quote:
Lucciequote:
frites en appelmoesquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:04 schreef The_Dean het volgende:
Nog tips voor de kippenbouten? Nu aan het ontdooien, straks in de oven... maar verder compleet inspiratieloos.
En wat heb je naast de kip nog gegeten?quote:
dat lijkt mij eerder een film...!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat heb je naast de kip nog gegeten?
quote:
quote:
HELDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
dus?quote:
quote:
System Of A Downquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:26 schreef Bravebart het volgende:
Banana Banana Banana Terracotta Banana Terracotta Terracotta Pie!
Zo, ik ben wakker.
quote:
Fuck yeahquote:
quote:(......) Via een klasgenoot en vriend werd ik geïntroduceerd in dat bedrijf en zowel bedrijf X als ikzelf staan positief tegenover een stageplek. In dit stageplan worden de grote lijnen van de stage uitgezet
Neehoor, kan prima, al behoor je wel in de verleden tijd te schrijvenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ha SES-ers, even een kort vraagje, is het een 'no go' om de inleiding van een stageplan in de ik-vorm te schrijven?
[..]
Zoals dezequote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:51 schreef Bravebart het volgende:
Idd, toen luisterde hij allemaal van die trancemuziekDie toen trouwens nog wel om aan te horen was
Nee hoor, als je het maar zo veel mogelijk vermijdt in je daadwerkelijk planquote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ha SES-ers, even een kort vraagje, is het een 'no go' om de inleiding van een stageplan in de ik-vorm te schrijven?
[..]
Kut muziek, nee.. wel amper verstaanbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuck yeahAlles maar eens aangeslingerd
Tot grote ergernis van m'n huisgenoot die het naar eigen zeggen 10 jaar geleden ook al kutmuziek vond
Bijvoorbeeldquote:
NICE!!!!quote:
LOLquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:38 schreef The_Dean het volgende:
Whehehe, dude gaf een scheidingsfeestje
[ afbeelding ]
Yes!quote:
Het was Baas 1-0-0, fout!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
Ha Bartolomeüs! Ik ga voor baas A en Baas B.
In ieder geval Baas Dali.
Truequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:02 schreef Isdatzo het volgende:
Maar eh, Dali is een ekte ekte baas [ afbeelding ].
Vervelen? Was 't maar zo'n feest, te veel te doen te weinig tijdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:14 schreef Bravebart het volgende:
http://awesomepeoplehangingouttogether.tumblr.com
Geniaal wanneer je je verveelt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vervelen? Was 't maar zo'n feest, te veel te doen te weinig tijd.
Maarrrrrrrrrr ik ga even kijken, gaaaaaaaaaf.
Ja die kwam ik net ook tegen. Zelden zo veel baas op één foto gezien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Over bazen gesproken, zo ongeveer de complete garde natuurkundige helden van die tijd bij elkaarLees 3 minuten over kwantummechanica en je ze zijn allemaal wel langsgekomen ongeveer
Qua chicks was hij wel een koning jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
En nog een keer.
[ afbeelding ]
Duidelijk dat Baas Dali meer Baas is dan Baas Disney. Kijk 'm gaan met al die chicks dan.
Ja, ik ben al bezig, koffie drinken, mezelf in m'n gezicht slaan, speed enzo.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, kan prima, al behoor je wel in de verleden tijd te schrijven
Thanksquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee hoor, als je het maar zo veel mogelijk vermijdt in je daadwerkelijk plan
Whaddup gayboyyyy!quote:
En morgen nog zo'n dag.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef Bravebart het volgende:
Wtf moet je op een dag als ditAlles is dicht
Mwa, dan is er alweer meer openquote:
Gamenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef Bravebart het volgende:
De heilige geest over je heen laten komen, duhquote:Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef Bravebart het volgende:
quote:
Ja, dat is wel het enige wat open is ja, de kerkquote:Op zondag 12 juni 2011 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
De heilige geest over je heen laten komen, duh
Zit je nou al online? zo ja, welke games?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:01 schreef The_Dean het volgende:
Mijn laptop trekt ook niks, daarom PS3, HD gamen
Ja, ben online. Laatste tijd veel God Of War gespeeld. Daarvoor redelijk wat Need For Speed. Nu zometeen Little Big Planet eens proberen.quote:
WipeOut HD heb ik ook eergisteren gedownload. Binnenkort eens proberen. LBP is ook wel leuk. RDR is vet, behalve het waardeloze eindequote:Op zondag 12 juni 2011 13:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ben online. Laatste tijd veel God Of War gespeeld. Daarvoor redelijk wat Need For Speed. Nu zometeen Little Big Planet eens proberen.
Verder heb ik InFamous en WipeOut HD nog klaarstaan.
Oh, en Red Dead Redemption heb ik nog, binnenkort ook eens mee verder
Ben met RDR amper aan het beginquote:Op zondag 12 juni 2011 13:13 schreef jna het volgende:
[..]
WipeOut HD heb ik ook eergisteren gedownload. Binnenkort eens proberen. LBP is ook wel leuk. RDR is vet, behalve het waardeloze einde
Tijd maken. En met zulke weekenden is het helemaal ideaalquote:Op zondag 12 juni 2011 13:24 schreef Bravebart het volgende:
Dat jullie daar allemaal tijd voor hebben
Prioriteiten stellen.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:24 schreef Bravebart het volgende:
Dat jullie daar allemaal tijd voor hebben
Fuck wat was het weer spannend!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
AAAAAUUUUUDDDDDDIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ik heb genoten!!quote:
Gaan wij volgend jaar mee doen in een golfje 2?!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:12 schreef PieterBas het volgende:
Of een BMW 3 diesel kopen en zoals Top Gear "Ambitious but rubbish" zijn
quote:
quote:
LBP is zo schattig.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:13 schreef jna het volgende:
[..]
WipeOut HD heb ik ook eergisteren gedownload. Binnenkort eens proberen. LBP is ook wel leuk. RDR is vet, behalve het waardeloze einde
Ik ben moe.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef The_Dean het volgende:
Waarom dude, morgen vrij toch?
Ik heb net een lekker bakje koffie gezet
Is inderdaad een softwarepakket. Gelukkig is het wel een klein gedeelte er van, wat ik moet beschrijven.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:41 schreef The_Dean het volgende:
Ok dan
Softwarepakket ofzo? Ik ben namelijk vergeten wat je ook alweer doet voor werk
Button heeft dus geen straf gekregen voor zijn aanvaring met Alonso? Met een 6 stop strategie nog eerste wordenquote:
Anders zou Vettel te ver uitlopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Button heeft dus geen straf gekregen voor zijn aanvaring met Alonso? Met een 6 stop strategie nog eerste worden![]()
Hij moet zijn oogkleppen eens afdoen, zodat hij ook de omgeving kan zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:50 schreef PieterBas het volgende:
Maar die Hamilton was weer lekker bezig.. Rijden kan ie zeker wel, maar de laatste paar races heeft hij nu de nadeel van de twijfel.
Waarom wel?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef PieterBas het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk nog niet 3FM opgezet?!?
Pinkpop!quote:
Pinkpopquote:
Hanson, bestaan die gasten ook nog.. Ik dacht dat ze na mmm bop allemaal ritueel afgeslacht zouden zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pinkpop_ Wat ik daar gister van heb gezien, werd ik op z'n zachtst gezegd niet vrolijk van
Komt verdorie Hanson, wat zenden ze uit, een of ander gare kut altogothiczooi
Jaaaa, toen was de line-up er dan ook naar, die is dit jaar echt completemento baggerquote:Op maandag 13 juni 2011 12:24 schreef The_Dean het volgende:
Ja ok, het is niet altijd super, maar Pinkpop is wel gaaf
Ben er in 2008 geweest, dik feest. Metallica, Foo Fighters, Bad Religion, Cavelera Conspiracy, Serj Tankian. En nog wat andere shit
Nee, ze zijn weer terug ofzoquote:Op maandag 13 juni 2011 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hanson, bestaan die gasten ook nog.. Ik dacht dat ze na mmm bop allemaal ritueel afgeslacht zouden zijn
Geld was natuurlijk op.. Dat is meestal de reden voor een comeback... of een reuniequote:Op maandag 13 juni 2011 12:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ze zijn weer terug ofzoEn wat ik ervan las, deden ze het boven verwachting goed
quote:Tot slot: jammer dat ze NIETS speelden van hun 1997 kerstalbum Snowed In!
HOLY SHIT BAAS! Gefeliciteerd manquote:
quote:
Nicequote:
Ja, dat krijg je er vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NiceNet weer als ik de bewoonde wereld uit ben
M'n moeder is ook weer precies op de verkeerde datum geborenquote:
Dat er allemaal tekens missen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bart, als ik zeg: Q = q l / 2
dan zeg jij?
pff!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |