SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Verbodsbord op 07-06-2011 14:30:35 ]
Ik dus ook. Kon het bijna niet gelovenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef SoldMayor het volgende:
Hier op fok! is Halo niet zo populair.
Maar ik werd gisteren echt blij met het zien van Halo 4.
Ik denk dat het wel goed gaat komen. Sowieso eerst maar Halo anniversary spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:49 schreef SoldMayor het volgende:
Ben wel benieuwd of het zonder Bungie ook iets wordt.
Halo is 1 van de weinige dingen die ik echt gezien heb van de E3, en ik wist al dat niks er overheen zou gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:59 schreef w0nderboi het volgende:
Eindelijk een halo 4 topic, halo leeft niet zo erg hier idd. Maar ik zag die halo trailers tijdens de conference en mijn E3 was helemaal compleet. Hmm hoop dingen in je spoiler klinken interessant.
Ben wel benieuwd naar dat wapen customize en verschillende terreinen klinkt ook goed.
Op welke maps hopen jullie in Halo anniversary? Ik ben echt blij met battle creek.
Halo 1 kon je op de xbox nog niet eens online doen, toen moest je als game rnog een beetje leven hebben wilde je multiplayer spelen. Wat heb ik dat veel gespeeld op lan party's en splitscreen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Halo is 1 van de weinige dingen die ik echt gezien heb van de E3, en ik wist al dat niks er overheen zou gaan.
Let wel, die spoiler is geen officeel bevestigde informatie he, al hoop ik wel dat het waar is.
Ik heb Halo 1 niet echt veel online gespeeld, ben ik te jong voor. Dus qua maps maakt het mij niet zoveel uit
Ik heb ook vooral zin om verder te gaan met John inderdaad. Vooral omdat in reach gewoon dingen niet klopten(qua armor van de SIII's, tot de semi-emotionele momenten tussen Jorge en Halsey, dat hoort gewoon nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:27 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Halo 1 kon je op de xbox nog niet eens online doen, toen moest je als game rnog een beetje leven hebben wilde je multiplayer spelen. Wat heb ik dat veel gespeeld op lan party's en splitscreen.
Ja ik snap dat het speculatie is maar zitten wel wat vette dingen tussen. Ik heb zelf de hele E3 gezien alle shows. En voor mij was halo wel een van de hoogtepunten.
Heb weer zin om verder te gaan met de Master Chief.
Wat klopte er niet aan de armor's dan? Dat is allemaal uitgelegd / te verklaren. Jorge is een Spartan II net als John. Dus hij heeft de zelfde training gehad op Reach onder toezicht van Halsey. En ze zagen haar wel als een soort "moeder" die meer om hun gaf dan alleen een mean green fighting machine.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb ook vooral zin om verder te gaan met John inderdaad. Vooral omdat in reach gewoon dingen niet klopten(qua armor van de SIII's, tot de semi-emotionele momenten tussen Jorge en Halsey, dat hoort gewoon niet)
Nou, de sparten IIIs horen SPIarmor te hebben(volgens de boeken dan)quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:44 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Wat klopte er niet aan de armor's dan? Dat is allemaal uitgelegd / te verklaren. Jorge is een Spartan II net als John. Dus hij heeft de zelfde training gehad op Reach onder toezicht van Halsey. En ze zagen haar wel als een soort "moeder" die meer om hun gaf dan alleen een mean green fighting machine.
Ah kijk dat stuk heb ik dus gemist, dit verklaart veel, dankjequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef w0nderboi het volgende:
De "Originele" Spartan III hadden idd SPI armor, maar het Noble Team is geselecteerd uit de honderden Spartan III om toch een hoger niveau van spartans te kunnen inzetten naast de III's. Daarom krijgen ze het zelfde armor als spartan II's en zijn dus ook de enigste III's die dit hebben.
Het SPI armor is ook bedacht omdat de Spartan III's toch bedoeld zijn om suicide missions te doen en dus ook niet terug keren. Dit geld natuurlijk niet voor Noble team.
De boeken zijn zeker een aanrader heb ze zelf allemaal in bezit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik moet echt eens de Halo-boeken gaan lezen, blijft een tof universum!
Ben zelf ook blij met Halo 4, heb ook wel vertrouwen in 343 Industries!
Halo leeft hier inderdaad niet zo op FOK!, enorme Call of Duty fanbase, dat is eigenlijk alles...
Ik heb de boeken ook allemaal ja, en ze zijn echt geniaal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
De boeken zijn zeker een aanrader heb ze zelf allemaal in bezit.
Denk ook wel dat 343i het goed gaat doen Frank O'Connor is een van de mede bedenkers van het hele Halo universum en een aantal ex Bungie medewerkers zijn er werkzaam.
Dan hadden we een dikke 18+ game en ban in Australië. Maar helaas zal het nooit zo worden wat ook niet hoeft maar soms wel jammer is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb de boeken ook allemaal ja, en ze zijn echt geniaal.
Als de games zo hard waren qua gevechten als de boeken
Nee klopt, het zijn evengoed keiharde games.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:12 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Dan hadden we een dikke 18+ game en ban in Australië. Maar helaas zal het nooit zo worden wat ook niet hoeft maar soms wel jammer is.
Denk je dat ze in Halo 4 de zelfde kant op gaan als reach qua multiplayer of meer halo 2/3 weer echte ranks misschien wel weer clans etc.
Ik hoop dat die speelt zoals de oudere Halo's, maar wat nieuwe dingen (voertuigen enz.) zijn natuurlijk welkom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee klopt, het zijn evengoed keiharde games.
Ik hoop stiekem dat er clans inkomen, omdat dat wel erg tof is. Qua rangen maakt het me niet uit eigenlijk, met reach level ik wel sneller omdat ik niet genoeg ranked speelde in Halo 3.
Moet zeggen dat ik vooral hoop dat het geen CoD-look-a-like gaat zijn.
Nieuwe voertuigen en wapens zullen er ongetwijfeld inzitten. Het lijkt erop dat ze naar een totaal nieuwe omgeving gaan, waar geen of amper UNSC is, dus geen menselijke voertuigen of wapensquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Graaf_Kinterslaas het volgende:
[..]
Ik hoop dat die speelt zoals de oudere Halo's, maar wat nieuwe dingen (voertuigen enz.) zijn natuurlijk welkom.
Ook wel logisch als we terecht gaan komen op een forerunner-iets(waar alles tekenen naar wijzen)quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:13 schreef pugehenis het volgende:
Ze hadden het de hele tijd tijdens die interviews over no pink/purple.
Dus Needlers, Needle rifles, ghosts, wraiths, Eigenlijk alles van de Covenant gaat mogelijk dus weg.
Het is geen nieuw ras aliens maar waarschijnlijk gewoon de forerunner maar dan nieuwe soorten, naast de sentinels ook biped soort robots etc. En er zal vast wel ergens flood te vinden zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef KrentebolHooft het volgende:
In de trailer zie je dat de resten van MC's ruimteschip in dat ding getrokken worden. Dus er zullen vast wel menselijke wapens te vinden zijn.
Maar een nieuw alien ras, betekend dat ook nieuw boeken?
Source: http://www.fragland.be/ne(...)-over-Halo-4/29002/#quote:343 Studios dat zich bezighoudt met alles Halo bij Microsoft heeft laten weten dat Halo: Anniversary net zoals Halo 3 zal beschikken over computers waarop je stukjes extra informatie kan vinden.
En die informatie zal meer dan waarschijnlijk verwijzen naar het verhaal dat we zullen te spelen krijgen in Halo 4 in 2012. Dat vertelde een producer:
You may even a learn a little more story from the other big Halo announcement we made today.
Gelukkig maar dan dat die terminals een stuk makkelijker te vinden en te bereiken zullen zijn dan die uit Halo 3. Bovendien wordt de informatie weergegeven via een leuk filmpje en niet door droge tekst.
Halo: Anniversary zal zoals geweten onder meer beschikken over co-op, nieuwe graphics, de zeven populairste multiplayer maps en nog veel meer. De release staat gepland voor 15 november.
Zal em even in de OP zetten zo. Had em nog niet gezien, thx.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Volgens mij is deze hier nog niet gepost, meer info over Halo 4 tijdens PAX:
Zal het er even inzetten zodra ik tijd heb, vanavond waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:13 schreef w0nderboi het volgende:
Misschien dat je deze ook even in de OP kunt plaatste Verbodsbord.
http://www.facebook.com/HaloAnniversary Officiële Halo Anniversary facebook pagina
http://www.facebook.com/Halo4 Officiële Halo 4 facebook pagina
http://www.facebook.com/Halo Officiële Halo algemene facebook pagina
http://www.facebook.com/HaloWaypoint Officiële Halo Waypoint facebook pagina
http://halo.xbox.com/en-us/ Officiële Halo en Waypoint website
[ link | afbeelding ]
Mogelijke Cover voor Anniversary
Halo 2 was echt de grondlegger voor de multiplayer. Zoveel lol mee gehad online vooral met een aantal vrienden in clans. Tot lvl 50 gaan en dan weer nieuwe clan beginnen(niet helemaal eerlijk tegenover beginnende spelersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:41 schreef EpicKnife het volgende:
Nou in mijn ogen leeft Halo wel
Halo 2 was echt de leukste uit de reeks, goede oude tijden.
Ik kan niet wachten tot een nieuw deel!
ODST vond ik juist een van de betere games.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:56 schreef EpicKnife het volgende:
Halo 2 SP vond ik juist leuk! Halo 3 en Reach waren ook wel mooi verder, maar ODST was toch bar slecht
Ik had dus ook een beetje vlak gevoel bij de SP van Reach. Het probeerde dieper te zijn maar eigen lukte dat niet echt vooral omdat dus eigenlijk alle hoofdrolspelers dood gaan. Niet echt goede manier om een band met personages op te bouwen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:05 schreef pugehenis het volgende:
Het Halo gevoel was bij de single player van reach juist volledig weg door de planeet zelf. Halo 2, 3 en odst waren wel erg mooi. Deel 1 heb ik nooit zelf gehad, alleen een paar keer gespeeld dus die kan ik mooi inhalen met anniversary.
Geen Needlers meerquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:13 schreef pugehenis het volgende:
Ze hadden het de hele tijd tijdens die interviews over no pink/purple.
Dus Needlers, Needle rifles, ghosts, wraiths, Eigenlijk alles van de Covenant gaat mogelijk dus weg.
Bij het eerste deel had je in de campaign mode een soort glitch dat de vijanden vastliepen (door er over heen te springen). Daarna helemaal volschieten met Needlers en Raketwerpers en de glitch weer stoppen. Vervolgens zag je ze overal vliegenquote:Op zondag 12 juni 2011 09:22 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Geen Needlers meer![]()
Dat was echt mijn favo wapenVooral de explosie van de Needles aan het einde is echt gruwelijk
Mooiste manier voor een kill vind ik nog steeds met de Warthog handrembochtje maken en met de achterkant zo'n Grunt ergens tegenaan te tikkenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:36 schreef Graaf_Kinterslaas het volgende:
[..]
Bij het eerste deel had je in de campaign mode een soort glitch dat de vijanden vastliepen (door er over heen te springen). Daarna helemaal volschieten met Needlers en Raketwerpers en de glitch weer stoppen. Vervolgens zag je ze overal vliegen.
Dat deed ik altijd bij dat strand level in Halo cequote:Op zondag 12 juni 2011 12:50 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Mooiste manier voor een kill vind ik nog steeds met de Warthog handrembochtje maken en met de achterkant zo'n Grunt ergens tegenaan te tikken
Goed dat ie ingaat op zulke gedetailleerde vragen, vaak wordt bij een E3-reveal enorm vage antwoorden gegeven als ze niet binnen het standaard PR-praatje vallen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:08 schreef w0nderboi het volgende:
Een interview op Halo.bungie.org met Frankie over Halo Anniversary:
http://halo.bungie.org/misc/foconnor_haloanniversary_qa.html
Dit is wel mooi.quote:HBO: If I own Halo: Reach, and I buy Halo: Anniversary, will I have a way to play ALL the maps (the original Reach maps, any DLC I've purchased, and the 7 new maps) at once, without having to swap discs?
343i: Yes, this will be possible. Details will be forthcoming before release.
CE is naar mijn mening de beste campaign van halo 1, 2 & 3 Hoop echt dat ze wel wat aan de AI hebben gedaan en misschien iets meer vijanden erin gestopt tijdens de flood levels maargoed we zullen zien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:47 schreef tuut-chips het volgende:
Zie eigenlijk best uit naar Anniversary, heb CE nooit gespeeld.
Meer vijanden tijdens de library? Gekquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:41 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
CE is naar mijn mening de beste campaign van halo 1, 2 & 3 Hoop echt dat ze wel wat aan de AI hebben gedaan en misschien iets meer vijanden erin gestopt tijdens de flood levels maargoed we zullen zien.
Ohja tuurlijk dat valt ook onder de engine. Maar opzich ik dacht meer kracht in de xbox360 dan originele xbox dus wat meer vijanden moet toch wel kunnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Meer vijanden tijdens de library? Gek
De AI is waarschijnlijk niks aan gedaan hoor, het is de originele AI-engine, en wordt niks verandert aan het spel.
Vind em anders goed lastig op legendary hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk dat valt ook onder de engine. Maar opzich ik dacht meer kracht in de xbox360 dan originele xbox dus wat meer vijanden moet toch wel kunnen.
Anders heb ik die game binnen no time op Legendary uitgespeeld maargoed dan ga ik gewoon voor de easter eggs.
Heb alle halo games in de eerste playthrough van de campaign op Legendary uitgespeeld. En toen der tijd op de oude xbox met Halo CE waren er altijd een aantal groepen die van alles verzonnen om het moeilijker te maken zoals, niet schieten, alleen slaan, alleen granaten etc. hoop lol mee gehadquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vind em anders goed lastig op legendary hoor
Oops foutje moest de edit knop zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:39 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Heb alle halo games in de eerste playthrough van de campaign op Legendary uitgespeeld. En toen der tijd op de oude xbox met Halo CE waren er altijd een aantal groepen op internet die van alles verzonnen om het moeilijker te maken zoals, niet schieten, alleen slaan, alleen granaten etc. hoop lol mee gehad.
Alle first party games van MS hebben kinect vanaf nu. Dus ook alle halo's, alle GoW's (niet gow3), alle forza's.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef w0nderboi het volgende:
Dus... het is in een interview bekend geworden dat halo anniversary Kinect support zal hebben. Ik hoop echt dat dit alleen het menu is of een mini game. I want no kinect in my haloz
Hoe de neuk verzinnen ze datquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:49 schreef w0nderboi het volgende:
Dus... het is in een interview bekend geworden dat halo anniversary Kinect support zal hebben. Ik hoop echt dat dit alleen het menu is of een mini game. I want no kinect in my haloz
cortana noem John-117 vaak gewoon John hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef tuut-chips het volgende:
Nee, het is masterchief of John-117. Gewoon John is niet netjes.
Technisch gezien is het Master Chief Petty Officer John-117quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef tuut-chips het volgende:
Nee, het is masterchief of John-117. Gewoon John is niet netjes.
Ik geloof er niet in.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef pugehenis het volgende:
[ afbeelding ]
Echt of fake? Lijkt veel op de eerste gelekte screenshots van Halo reach.
Fake; die pic is 'gelekt' door getzelfde persoon die eerder ook al een halo 4 pic had gelekt maar die bleek eigenlijk gwn afkomstig te zijn uit een mod van Halo CEquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef pugehenis het volgende:
[ afbeelding ]
Echt of fake? Lijkt veel op de eerste gelekte screenshots van Halo reach.
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:57 schreef kudnl het volgende:
i luv halo maar et is een best wel pittig spelleke(allemaal) ik speel nog mar beetje cod want alle shit die er in zit begint irri te worden (ben geen fanboy dit was men 2e cod)
dit is mijn eerste reactie/post ofso YAY!!! :3
wat praat je raarquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:57 schreef kudnl het volgende:
i luv halo maar et is een best wel pittig spelleke(allemaal) ik speel nog mar beetje cod want alle shit die er in zit begint irri te worden (ben geen fanboy dit was men 2e cod)
dit is mijn eerste reactie/post ofso YAY!!! :3
OMG IK WORD GEKKquote:Op zaterdag 7 april 2012 10:43 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou wel gelijk anniversary edition pakken. Gewoon eerste deel alleen dan 10 keer mooier.quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Mirel het volgende:
Eerste.
Het moment dat je uit de lifeboat stapt en het rare landschap bekijkt en de ring aan de horizon ziet buigen blijft ongeëvenaard
I'm in it....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef w0nderboi het volgende:
Ik heb echt zo´n zin en deze game, heb al maanden geleden de limited edition besteld/gekocht en heb hem kunnen spelen op first look. halo3/reach voelen dan echt anders/slomer aan.
Als er meer mensen geïnteresseerd zijn om samen te spelen kunnen we misschien een keer een lijst maken met halo spelende fokkers.
Goed nieuws, niks spoilerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:43 schreef wc-eend het volgende:
Recensiekopie aan het spelen...amaai amaai
Billgames.nl verzend hem vandaag al volgens de site. Dus het kan bestquote:Op donderdag 1 november 2012 22:23 schreef Thedroidyourelookingfor het volgende:
volgens dixons is hij morgen al verkrijgbaar, dat kan toch helemaal niet?
Inderdaad. Ik hoop zelf dat dit naar een TV-serie zal leiden. Een beetje zoals The Avengers nu de serie: SHIELD krijgt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:18 schreef Sala-adin het volgende:
Laatste aflevering van de serie is fucking hard
Fire fight is vervangen met nog iets beters... Spartan Ops.quote:Op maandag 5 november 2012 10:42 schreef Silv het volgende:
Van wat ik heb gelezen is het even lang als voorgaande delen. Wat ik wel jammer vind is dat er geen firefight in zit. Firefight bij ODST was echt awesome.
Dat heb ik nog niet gespeeld, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 5 november 2012 11:34 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Fire fight is vervangen met nog iets beters... Spartan Ops.
Normal... Acht uurtjes..quote:Op maandag 5 november 2012 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de SP echt zo kort zoals alle reviews aangeven?En wat is kort?
Neger wat?quote:Op maandag 5 november 2012 12:36 schreef tdrone het volgende:
spartan ops moet je wel maandelijks voor gaan betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe duur is hij daar? Ga hem zo ook even kopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:12 schreef Paceneger het volgende:
Net LE gehaald bij de MM. Ik kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan!
Je moet vrienden hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:54 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe the fuck kan ik nou een co-op campaign starten?
Heb je je Xbox in NL ingesteld? Ik heb dat expres op Engelstalig gezet, ik trek dat niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die heb ik alleen ze kunnen niet mee doen.
Plus wtf het is in NL
In mijn recensie krijgt hij een 9,5 dus nee... erg slechtquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:02 schreef pugehenis het volgende:
Heb hem thuis liggen maar moet nog wachten tot het weekend tot ik tijd heb![]()
Zonder spoilers, is ie goed?
Ik heb gelijk de multiplayer gespeeld en ik vond hem echt beest.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:02 schreef pugehenis het volgende:
Heb hem thuis liggen maar moet nog wachten tot het weekend tot ik tijd heb![]()
Zonder spoilers, is ie goed?
oeh even lezen dan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
In mijn recensie krijgt hij een 9,5 dus nee... erg slecht
Mycom, dynabyte en dixons leveren het via een thirdparty. Ze weten nooit wat en hoeveel ze krijgen. Maar ze nemen alle pre-orders aan die ze krijgen. Dat gebeurde bij mij ook met Deus Ex Human Revolution.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:30 schreef tdrone het volgende:
vriend van me had limited edition via mycom besteld en kreeg vandaag te horen dat ze die toch niet binnen krijgen. Wat zou ik me dan genaaid voelen
Bij die console toch? Want ik heb limited en heb hem niet =/quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:58 schreef Paceneger het volgende:
Die armors en de Locust helm die je bij de Limited Edition krijgt zijn echt baas.
Jep, ja die gasten bij de mediamarkt gaven iedereen die limited kocht codes en een action figure die je zelf in elkaar moet zetten, misschien is het exclusief bij de MM ofzo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef The_12oach het volgende:
[..]
Bij die console toch? Want ik heb limited en heb hem niet =/
Campaign related. Must be obtained on Legendary.quote:Op maandag 5 november 2012 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de SP echt zo kort zoals alle reviews aangeven?En wat is kort?
Gedupeerde van Dixons meldt zich. Maar eigenlijk wist ik het al toen ik hem begin oktober daar opeens nog kon pre-orderen voor 60 euro ofzo, was al te mooi om waar te zijn en al helemaal in deze winkelsquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:15 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Mycom, dynabyte en dixons leveren het via een thirdparty. Ze weten nooit wat en hoeveel ze krijgen. Maar ze nemen alle pre-orders aan die ze krijgen. Dat gebeurde bij mij ook met Deus Ex Human Revolution.
Is dat de LE voor 48? Hebben ze hem nog?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:24 schreef Silv het volgende:
[..]
Hoe duur is hij daar? Ga hem zo ook even kopen.
Edit: Zie nu dat hij hier 48 euro is.
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:43 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Gedupeerde van Dixons meldt zich. Maar eigenlijk wist ik het al toen ik hem begin oktober daar opeens nog kon pre-orderen voor 60 euro ofzo, was al te mooi om waar te zijn en al helemaal in deze winkelsEn maar met domme excuzen aankomen in die winkel, altijd dezelfde treurnis.
Nu OT: Wie speelt er met Fishstick (Call of Duty) controls? Ik wel, moet toch eerlijk bekennen dat dat lekkerder speeltBen onderhand bij de Prometheans aangekomen in campaign, vond het wel aardig makkelijk op Heroic, en je kunt makkelijk rushen.
Dat was voor de normale editie. Heb hem net bij de lokale gameshop gekocht voor dezelfde prijs.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:45 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Is dat de LE voor 48? Hebben ze hem nog?
edit: triplepost maarja
Ik heb hem zelf bij de MM gehaald in Rotterdam. De normale was 50 euro en de LE 65.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand toevallig de prijs van de X360 versie bij de MM of Saturn Rotterdam?
Zegt mij zogauw even niks, en ik zit in missie 3. Gewoon op normal overigens (wat ik toch al pittig vind op sommige stukken) maar granaten staan mij niet zozeer bij, dat stuk op het plaatje ook niet echt want ziet er leeg uit dus doorlopen/rijdenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand al uitgespeeld op Legendary Solo? Zo ja, in hoeveel uur?
Ben nu bezig met Mission 2, maar begin me vreselijk te irriteren aan die klote granaten
Hier dus:
[ afbeelding ]
edit: echt fokking niet normaalNog niet voorbij. Ik denk dat ik hem maar even uitzet ofzo
Media Markt is ie 49, Limited 65 geloof ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand toevallig de prijs van de X360 versie bij de MM of Saturn Rotterdam?
Ik ga ook voor de Legendary Achievementquote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Zegt mij zogauw even niks, en ik zit in missie 3. Gewoon op normal overigens (wat ik toch al pittig vind op sommige stukken) maar granaten staan mij niet zozeer bij, dat stuk op het plaatje ook niet echt want ziet er leeg uit dus doorlopen/rijden
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:40 schreef Paceneger het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf bij de MM gehaald in Rotterdam. De normale was 50 euro en de LE 65.
Bedankt. Best wel aangezien het spel bij andere MM en Saturn vestigingen 33 of 40 kostquote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef CaasS het volgende:
[..]
Media Markt is ie 49, Limited 65 geloof ik.
Ik voelde me ook genaaid. Ging uit van een euro of 40, maar kon geen nee zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt. Best wel aangezien het spel bij andere MM en Saturn vestigingen 33 of 40 kost
wat is daar helaas aanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de Legendary AchievementDus gelijk op Legendary gezet. Ik wilde dat ik er doorheen kon rushen, Helaas gaat dat niet
Helaas... omdat ik al fokking 4 uur bezig ben met dat stuk, dus ja ik wil er nu wel eens voorbij zijn jaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat is daar helaas aan
Als ik legendary speel wil ik wel wat uitdaging hebben.
Anders vraag je Guidetti voor een motivational speach. Die schijnt er wel van te houden, gisteren ook weer gedaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Helaas... omdat ik al fokking 4 uur bezig ben met dat stuk, dus ja ik wil er nu wel eens voorbij zijn ja
Ik doe meestal eerst normal, en daarna nog eens wat moeilijker en meteen proberen om de dingen te pakken die ik heb laten liggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de Legendary AchievementDus gelijk op Legendary gezet. Ik wilde dat ik er doorheen kon rushen, Helaas gaat dat niet
Ik heb geen zin om 6 keer die game te spelen ofzoquote:Op woensdag 7 november 2012 14:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik doe meestal eerst normal, en daarna nog eens wat moeilijker en meteen proberen om de dingen te pakken die ik heb laten liggen.
Maar het is nu vrij pittig wel, die vijand denkt nu ook echt na ofzo
Gisteren kom ik met een warthog aanrijden, ik kijk over een vallei en zie vijanden staan.
Dus makkelijk even vanaf de heuvel afschieten dacht ik.. gaan ze schuilen achter de rotsen. Ik met de warthog er doorheen rijden, terug de heuvel op, zie ik zo'n ventje een ghost pakken en achter mij aankomen
Maar ook tactisch flanken wat ze nu doen!
Jaa.. dat stukje ken ik dan vlgs mij wel. Overal wat rotsen en dan heb je die vliegende beesten die de andere monsters op de grond van schilden voorzien en die steeds wegmorphen oid.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om 6 keer die game te spelen ofzo
Want je moet ook Co-op op Legendary doen.
Dus al 2 keer de SPEn dan doe ik het meestal nog 1 keer om alles te zoeken enzo
![]()
Maar ze zijn erg slim inderdaad, zo'n verschil met Halo 3
Heb hem nu even op pauze gezet, ga zo maar weer proberen, maar ik werd even helemaal gek.
En dan zijn er mensen die hem gewoon binnen 10 uur uitspelen op Legendary
Knap hoor
Of ze zeggen: ja je moet er gewoon doorheen rushenAls ik dat doen ben ik binnen 1 sec dood
Ja die valleidaar ben ik nu dus net voorbij, en dan ga je die grot/doorgang in en dan kom je bij het plaatje wat ik eerder gepost heb. En daar zit ik nu dus al een aantal uur vast. Denk je ze allemaal dood gemaakt te hebben, komt er nog 1 om de hoek kijken en BAM dood
![]()
In ieder geval veel geduld moet je hebben.... ik hoop dat het met z'n tweetjes wat makkelijker gaat
Geen extra optie? Kan ik dat instellen? Nooit gedaan met Haloquote:Op woensdag 7 november 2012 16:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jaa.. dat stukje ken ik dan vlgs mij wel. Overal wat rotsen en dan heb je die vliegende beesten die de andere monsters op de grond van schilden voorzien en die steeds wegmorphen oid.
Ben ik ook wel een keer of 6 dood gegaan!![]()
Wat heb je voor extra optie bij je? Ik heb zo'n sentler oid die ik oproep en even in de lucht hangt om mee te schieten..
Rushen door een SP doe ik wel wanneer ik het een keer gespeeld heb, dan weet ik wat ik waar kan verwachten en dat scheelt.
Maar op youtube zag ik ook wat gameplay, sommige gamers spelen echt als ADHD, overal om zich heen schieten, ook meteen goed headshots maken. Als ik zo wild speel hou ik het nog geen 5 minuten vol!
Ik vond Legendary op 3 juist makkelijkquote:Op woensdag 7 november 2012 19:41 schreef Fruitsalade het volgende:
Nou op Heroic fiets ik er aardig makkelijk doorheen, makkelijker dan in Halo 3 voor mijn gevoel. Reach heb ik nooit echt gespeeld. Legendary op 3 was lastig, maar als je even wat verder kijkt voor wapens en af en toe gewoon een plasma pistol gebruikt is er echt niet zoveel aan.
Bij halo 3 waren er jackals die je met een sniper instakillden (prachtwoord). Vind het eigenlijk relatief makkelijk tot nog toe.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond Legendary op 3 juist makkelijkEn Legendary op 4 moeilijk tot nu toe
In de system settings taal op engels en land UK/USA zetten.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:43 schreef Perquisite het volgende:
Weet iemand hoe ik het menu op Engels zet? Krijg een beetje de kriebels van die vertalingen...
Ik vind dat er teveel granaten gegooid worden, het lijk net soms Call of Dutyquote:Op woensdag 7 november 2012 20:32 schreef Silv het volgende:
[..]
Bij halo 3 waren er jackals die je met een sniper instakillden (prachtwoord). Vind het eigenlijk relatief makkelijk tot nog toe.
Begin van de match liggen de wapens gewoon op vaste plekken hoor. Je ziet mij dan ook in het begin naar de scattershot rushen op Haven of de sword bij Complex.quote:Op donderdag 8 november 2012 02:41 schreef Perquisite het volgende:
Spawnen alle wapens nou serieus random in de maps bij multiplayer? Allemaal?! Jammer
Ja mooi, zo kwam ik makkelijk aan mijn daily challenge van 9 headshots met pistoolquote:Op donderdag 8 november 2012 07:46 schreef Paceneger het volgende:
[..]
Begin van de match liggen de wapens gewoon op vaste plekken hoor. Je ziet mij dan ook in het begin naar de scattershot rushen op Haven of de sword bij Complex.
Als je bij een bepaald punt vast zit kan je beter even pauze nemen, of MP doen. Als je het daarna weer probeert lukt het meestal een stuk beter. Bij mij iig.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eindelijk gehaald op Legendary
[ afbeelding ]
Ik heb er 10 uur, 23 minuten en 13 seconden gedaan over 2 missies![]()
Dit wil ik eigenlijk ook wel weten. Iemand die daar iets over kan zeggenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:42 schreef Proletariaat het volgende:
Hoe is de framerate eigenlijk? Vond het altijd zo schokkerig lijken bij halo 3
Niet opgemerkt, spel ziet er echt goed uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Dit wil ik eigenlijk ook wel weten. Iemand die daar iets over kan zeggen
Ik heb hem inmiddels gekocht en moet zeggen dat ik het soepeler vind dan Halo 3 en ODST (Reach heb ik niet gespeeld) Loopt niet zo soepel als Call of Duty of FIFA maar het is totaal niet hinderlijk, terwijl ik dat in halo 3 wel vond.quote:Op donderdag 8 november 2012 16:27 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Dit wil ik eigenlijk ook wel weten. Iemand die daar iets over kan zeggen
Die heb ik nu ook, waardoor Mission 3 iets makkelijker lijkt te worden geloof ik.... ok dan doe ik er maar uren overquote:Op woensdag 7 november 2012 18:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
Sja dat vond ik eigenlijk gewoon op een tafel. Daarvoor vond ik een shield op een tafel.
Ja he!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook, waardoor Mission 3 iets makkelijker lijkt te worden geloof ik.... ok dan doe ik er maar uren over![]()
Maar het werkt wel zo'n extra ding boven je hoofd
Opzicht best mee eens. De balans is gewoon compleet weg naar mijn mening. Het leuke van Halo, voor mij, was dat je altijd het zelfde begon. De power weapons vast in de map lagen, en dat hier om gevochten moest worden. Nu gebruikt iedereen de DMR, wat de AR al waardeloos maakt, en iedereen krijgt ook na een paar kills de power weapons in hun schoot geworpen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:50 schreef CaasS het volgende:
Rest in Peace Halo multiplayer.Ik heb het met veel plezier gespeeld (3 en Reach) maar het is over.
343 Heeft er voor gekozen om je sneller dood te laten gaan en dat heeft zoveel impact.
Ik speelde voornamelijk Big Team Battle (Valhalla, Zanzibar?, Sandtrap) en bij Reach Team Objective (Asylum
) omdat de Big Team Battle maps kut waren.
Op elkaar afrennen is er nu niet meer bij, de chaos van Big Team Battle is daardoor ook weg simpelweg omdat je te kwetsbaar bent. Iedereen clusters nu bij elkaar om dekking te zoeken, of camped met een cloaking device. Campers en mensen die splatteren met een ghost halen de beste kill/death ratios...
1 Op 1 kan je nog wel winnen, maar omdat iedereen clustert is er altijd wel iemand om je dan kapot te schieten nadat je die 1 op 1 gewonnen hebt. Je kan jezelf gewoon niet meer verdedigen ook al omdat granaten geen impact meer hebben, tenzij het een sticky is.
343 Bedankt voor het kapot maken van de multiplayer.
Ik ga de singleplayer nog proberen en dan Spartan Ops nog even, en daarna verkoop ik hem.
Je quote en jouw post is op enkele details na ook toe te passen op Reach, bijv van de ghosts. Je moet het tijd geven, op een gegeven moment ontstaat er een bepaald soort gamestyle tussen de vele spelers, en dat zal uitgroeien tot bepaalde tactieken, elk uniek in hun eigen playlist. Dat van de power weapons zal op den duur gebalanceerd worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:58 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Opzicht best mee eens. De balans is gewoon compleet weg naar mijn mening. Het leuke van Halo, voor mij, was dat je altijd het zelfde begon. De power weapons vast in de map lagen, en dat hier om gevochten moest worden. Nu gebruikt iedereen de DMR, wat de AR al waardeloos maakt, en iedereen krijgt ook na een paar kills de power weapons in hun schoot geworpen.
Ik pak de multiplayer misschien later nog wel op als wat meer vrienden het spelen, en anders ga ik wel terug naar Reach.
1. bij de start van een game liggen er nog steeds weapons over de map, bij have rush ik meteen naar scattershot, op ragnorak ligt de Laser in het midden op de heuvel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:58 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Opzicht best mee eens. De balans is gewoon compleet weg naar mijn mening. Het leuke van Halo, voor mij, was dat je altijd het zelfde begon. De power weapons vast in de map lagen, en dat hier om gevochten moest worden. Nu gebruikt iedereen de DMR, wat de AR al waardeloos maakt, en iedereen krijgt ook na een paar kills de power weapons in hun schoot geworpen.
Ik pak de multiplayer misschien later nog wel op als wat meer vrienden het spelen, en anders ga ik wel terug naar Reach.
De DMR is niet zo overpowerd.quote:Op zondag 11 november 2012 01:14 schreef KrentebolHooft het volgende:
En de DMR is vet overpowered, daar moeten ze minster nog 1 extra schot aan toevoegen voor iemand sterft.
Tjah er zit hier dan ook geen bloom meer in. Je kan nu spammen wat je wilt.quote:Op zondag 11 november 2012 02:00 schreef Paceneger het volgende:
[..]
De DMR is niet zo overpowerd.
Als ze de DMR gaan nerfen vind ik dat ze de bloom erger moeten maken ofzo maar 1 extra schot voor een kill is een beetje overdreven.
Dan neemt iedereen de BR en dan vind iedereen die weer overpowerd.
1 en 2 ben ik het mee eens. De wapens ligger er inderdaad en spawnen ook weer random, maar mocht ik één van deze wapens pakken is het nog altijd vrij lastig om in de buurt te komen van iemand die een DMR heeft. Het haalt een beetje de variatie er uit? Iedereen wordt zo'n beetje geforceerd nu om de DMR te gebruiken, terwijl bijvoorbeeld in Reach of Halo 3, mits je geen BR of DMR slayer deed, daar juist om moest vechten. Ook veel meer Close Quarters gevechten met als meestal finish de melee.quote:Op zondag 11 november 2012 00:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
1. bij de start van een game liggen er nog steeds weapons over de map, bij have rush ik meteen naar scattershot, op ragnorak ligt de Laser in het midden op de heuvel.
2. AR was altijd al een kutwapen, in halo wer hij ge outclassed door br, in reach door de dmr en pistool. als je met die gewoon alles raakt pak je idere AR
3. hier ben ik het wel enigzins mee eens, als je al minder gaat in een potje word het wel heel moeilijk.
en tevens vind ik het kut dat er nergens meer ammo te vinden is op de map tenzij je het van lijken gaat pakken wat weer heel risicovol is.
Ligt er maar net aan welke game type en welke map je speelt. DMR en Light Rifle doen het goed op grote mappen. De BR en AR doen het goed op kleine mappen. Is uitstekend gebalanceerd.quote:Op zondag 11 november 2012 02:18 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Tjah er zit hier dan ook geen bloom meer in. Je kan nu spammen wat je wilt.
[..]
1 en 2 ben ik het mee eens. De wapens ligger er inderdaad en spawnen ook weer random, maar mocht ik één van deze wapens pakken is het nog altijd vrij lastig om in de buurt te komen van iemand die een DMR heeft. Het haalt een beetje de variatie er uit? Iedereen wordt zo'n beetje geforceerd nu om de DMR te gebruiken, terwijl bijvoorbeeld in Reach of Halo 3, mits je geen BR of DMR slayer deed, daar juist om moest vechten. Ook veel meer Close Quarters gevechten met als meestal finish de melee.
Maar goed, ik probeer de MP nog wel. Nog wat inkomen en zullen zat patches aan komen. Op het moment vermaak ik mijzelf nog steeds met de campaign en Spartan Ops. Maandag weer de volgende 5 missies.
Snap ik wel, maar wat Halo was is weg (Big Team Battle iig).quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je quote en jouw post is op enkele details na ook toe te passen op Reach, bijv van de ghosts. Je moet het tijd geven, op een gegeven moment ontstaat er een bepaald soort gamestyle tussen de vele spelers, en dat zal uitgroeien tot bepaalde tactieken, elk uniek in hun eigen playlist. Dat van de power weapons zal op den duur gebalanceerd worden.
Ik moet de game trouwens nog spelen, over 2 weken ofzo,
helemaal niet mee eens, tenzij het een aparte playlist word. Want anders word het net zoals in reach weer 12 man die elkaar zitten te killen met ertussen 4 mensen die de vlag pakkenquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke game type en welke map je speelt. DMR en Light Rifle doen het goed op grote mappen. De BR en AR doen het goed op kleine mappen. Is uitstekend gebalanceerd.
De wapens liggen niet meer voorspelbaar verspreid over de map, maar worden onregelmatig op verschillende plekken gedropt. Dit bevorderd juist de gameplay.
Daarnaast ligt er ook maar net aan hoe jij je loadout in elkaar zet. Halo 4 is nu ook een game geworden voor strategische denkers/ spelers en niet alleen tactische of operationele denkers/ spelers.
DMR, BR, Carbine doen er 1.6 seconden over om je te killen. De Light Rifle doet niet in gezoomd er 1.8 seconden over en ingezoomd 1.3 seconden over om je te killen. Dus voor één ieder wat.
AR is een echte killer geworden op close quarters... De needler is nu een powerweapon en zo meot je em ook zien. De supressor is voor de wat gevorderden en de plasma rifle is nu geen ondankbaar ding meer.
Multiplayer is uitstekend gemaakt. Vergt alleen nu wat meer van je skills.
Ze moeten alleen wat meer Big team battle variaties geven... zoals CTF en niet alleen slayer.
Ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
helemaal niet mee eens, tenzij het een aparte playlist word. Want anders word het net zoals in reach weer 12 man die elkaar zitten te killen met ertussen 4 mensen die de vlag pakken
Enige echte armor wat je moet dragen, rest is "Dress my Spartan" bs.quote:Op woensdag 14 november 2012 02:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Vandaag campaign op legendary uitgespeeld, vond het redelijk goed te doen, en een mooie armor set verdiend
Mark VI
We hebben nu eenmaal die grote mappen. Dan vind ik ook dat ze goed moeten worden benut. En niet alleen Slayer. Ik doe Slayer liever op de wat kleinere mappen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
helemaal niet mee eens, tenzij het een aparte playlist word. Want anders word het net zoals in reach weer 12 man die elkaar zitten te killen met ertussen 4 mensen die de vlag pakken
Helaas is die niet helemaal hetzelfde als die v/d campaign... Helaas...quote:Op woensdag 14 november 2012 02:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Vandaag campaign op legendary uitgespeeld, vond het redelijk goed te doen, en een mooie armor set verdiend
Mark VI
5 jaar geleden dachten ze dit waarschijnlijk ook over jouquote:Op donderdag 15 november 2012 01:55 schreef Coca_Cola het volgende:
Halo 4 multiplayer lijkt veel makkelijker dan vijf jaar geleden bij Halo 3. Allemaal kindertjes zeker.
Haha nicequote:Op donderdag 15 november 2012 09:28 schreef Perquisite het volgende:
[..]
5 jaar geleden dachten ze dit waarschijnlijk ook over jou
Haha ja tijden veranderen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:28 schreef Perquisite het volgende:
[..]
5 jaar geleden dachten ze dit waarschijnlijk ook over jou
Klopt het zat vol met codkids.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:55 schreef Coca_Cola het volgende:
Halo 4 multiplayer lijkt veel makkelijker dan vijf jaar geleden bij Halo 3. Allemaal kindertjes zeker.
Ik ga geen 360 kopen alleen voor Halo 4 terwijl ik een dure PC hebquote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Darkomen het volgende:
Ziet er niet uit dat ze dat gaan doen.
Koop gewoon een Xbox, daar hoort Halo thuis
Ik ook! (wel al vijf jaar geleden).quote:Op donderdag 15 november 2012 15:12 schreef Darkomen het volgende:
Euhm.... ik heb enkel een Xbox gekocht voor Halo...
en hoe gaat het tot nu toe?quote:Op zondag 30 december 2012 20:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ben net begonnen met Campaign op Legendary.
You likequote:Op zondag 30 december 2012 23:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shit is moeilijk. Nog met missie 2 bezig.
Kut Maps. Maar het is 22 euro voor 9 Maps, 6 komen er nog uit. Dus dat is het denk ik wel waard. Ik heb het gedaan in ieder gevalquote:Op zondag 13 januari 2013 20:33 schreef badboynova het volgende:
Crimson DLC is dat de moeite waard om aan te schaffen? Vind de MP nog steeds vermakkelijk.
Ok, ik vind het een rotspel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:17 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je quote en jouw post is op enkele details na ook toe te passen op Reach, bijv van de ghosts. Je moet het tijd geven, op een gegeven moment ontstaat er een bepaald soort gamestyle tussen de vele spelers, en dat zal uitgroeien tot bepaalde tactieken, elk uniek in hun eigen playlist. Dat van de power weapons zal op den duur gebalanceerd worden.
Ik moet de game trouwens nog spelen, over 2 weken ofzo,
Ik vind de single player teveel doffe plekken bevatten ja, volslagen onnodig. Echt enorme gemiste kansen hier. Elke missie bestaat alleen uit ergens heen gaan en op een paar knoppen drukken en vijanden afknallen. Waar zijn de objectives die bij Goldeneye werden geïntroduceerd en bij games als Timesplitters en Goldeneye Wii nog steeds voor interessante missies zorgen? De missies in die games zijn veel, veel beter; hier heeft 343 echt met hun pet naar gegooid, onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:09 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ok, ik vind het een rotspel.Vorige week gekocht, nu de laatste Spartan Ops uitgespeeld en de multiplayer boeit me niet.
Het voelt niet af aan, en bij veel dingen denk ik 'waarom?'. Bijv. de menustructuur, de manier waarop de banshee flips doet, het geluid van plasmawapens, hoe omgevingen eruit zien. De multiplayer vind ik daarnaast met al die toevoegingen niet meer Halo aanvoelen. Er zijn geen chokepoints bij een belangrijk wapen, meer mensen campen omdat ze toch wel snipers en lasers kunnen oproepen. De toevoegingen van 'kill' medailles is nutteloos, en om bijv. sniper headshots weg te halen is dan weer dom. Oh ja, ook geen scoring systeem in single player en spartan ops..![]()
Ik schreef er een groot bericht over maar niemand reageert erop, wat vinden jullie van mijn punten? http://carnage.bungie.org/haloforum/halo.forum.pl?read=1175592
Wat ik nog vergat toe te voegen is de achtergrond van de andere kant van Requiem. Moet dat niet land zijn? Waarom zie je dan een metalen achtergrond ipv gewoon landmassa's met water?En Spartan Ops is gemaakt voor 4 spelers. Als je in je eentje speelt dan moeten er stukken minder vijanden zijn, die manier van de encounters schalen aan de hoeveelheid spelers zat wel in de co-op van H3 en Reach, waarom niet hier?
Ik speelde het maar op easy, en nog steeds was het té druk soms.
Lekker slim van 343, ze missen de kijk op details die Bungie heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |