quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef McSteamy het volgende:
Het is toch niet te geloven he,... 3 laptops hier.. en 2 die falen... jullie mogen raden welke![]()
![]()
Leuk!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef sharr het volgende:
Ik wil misschien ook nog wel 'ns keer proberen te draaien, heb hier nog VDJ opstaanAlleen bijna geen muziek, dus moet eerst ff binnenhalen
Slaap lekker!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef 129383 het volgende:
ik ga slapen anders kom ik er morgen niet meer vannaf
DM mij maar wanneer en welke genrequote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef sharr het volgende:
Ik wil misschien ook nog wel 'ns keer proberen te draaien, heb hier nog VDJ opstaanAlleen bijna geen muziek, dus moet eerst ff binnenhalen
Slaap ze gozer!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef 129383 het volgende:
ik ga slapen anders kom ik er morgen niet meer vannaf
Ik vraag me sowieso af of er om 9 uur wat mensen zullen zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef mr-green het volgende:
[..]Indie/Alternate. Jammer dat ik dat moet missen
Nee dat ging over dat bij mij telkens het scherm terugspringt naar halverwege de pagina van het topic of zo...quote:
Sharr; De DJ waar elke jongen op fapt.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef sharr het volgende:
Ik ben er!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af of er om 9 uur wat mensen zullen zijn
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
DM mij maar wanneer en welke genre(of een van de andere dames
)
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sharr; De DJ waar elke jongen op fapt.
Klinkt goed.
JAquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moet nog ff downloaden hoor. Pinkpop special?
Ow ik had de verkeerde gequote, moest de posten boven die van jou zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat ging over dat bij mij telkens het scherm terugspringt naar halverwege de pagina van het topic of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |