Viel mij ook al opquote:Op maandag 6 juni 2011 23:04 schreef ToT het volgende:
Wel passend dat in het topic met het nummer van dit subforum het juist mis gaat qua TT!
Ik neem even een tijdje pauze, TWP wou volgens mij nog wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef mr-green het volgende:
Zijn er trouwens nog DJ's die op het rooster willen?
neequote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
Oh. Nu heb ik de standaard, precies hetzelfde alleen dan mist de gradient inderdaad. Hebben jullie de optie GoT-thema niet dan?
Viro zn auto guppie neemt t vanzelf over als t mis gaatquote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef mr-green het volgende:
als ze nou even een mobiel met internet erbij houden om ons op de hoogte te stellen
Ik sta erop voor morgenochtendquote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik neem even een tijdje pauze, TWP wou volgens mij nog wel.
Ik hoor nu toch muziek?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:06 schreef ToT het volgende:
Ja kut!
*Snel weer op knopje drukken dat alle posts op 1 pagina komen*
Wel slim op zichquote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doet Knetter altijd om evt buffers door msn te voorkomen.
hoe falen ze danquote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef McSteamy het volgende:
Het is toch niet te geloven he,... 3 laptops hier.. en 2 die falen... jullie mogen raden welke![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef McSteamy het volgende:
Het is toch niet te geloven he,... 3 laptops hier.. en 2 die falen... jullie mogen raden welke![]()
![]()
Leuk!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef sharr het volgende:
Ik wil misschien ook nog wel 'ns keer proberen te draaien, heb hier nog VDJ opstaanAlleen bijna geen muziek, dus moet eerst ff binnenhalen
Slaap lekker!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef 129383 het volgende:
ik ga slapen anders kom ik er morgen niet meer vannaf
DM mij maar wanneer en welke genrequote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef sharr het volgende:
Ik wil misschien ook nog wel 'ns keer proberen te draaien, heb hier nog VDJ opstaanAlleen bijna geen muziek, dus moet eerst ff binnenhalen
Slaap ze gozer!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef 129383 het volgende:
ik ga slapen anders kom ik er morgen niet meer vannaf
Ik vraag me sowieso af of er om 9 uur wat mensen zullen zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef mr-green het volgende:
[..]Indie/Alternate. Jammer dat ik dat moet missen
Nee dat ging over dat bij mij telkens het scherm terugspringt naar halverwege de pagina van het topic of zo...quote:
Sharr; De DJ waar elke jongen op fapt.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef sharr het volgende:
Ik ben er!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af of er om 9 uur wat mensen zullen zijn
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
DM mij maar wanneer en welke genre(of een van de andere dames
)
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sharr; De DJ waar elke jongen op fapt.
Klinkt goed.
JAquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moet nog ff downloaden hoor. Pinkpop special?
Ow ik had de verkeerde gequote, moest de posten boven die van jou zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat ging over dat bij mij telkens het scherm terugspringt naar halverwege de pagina van het topic of zo...
Ik ook. Bij ONZ Radio heb ik de allereerste weken gedraaid maar daarna zelfs helemaal niet meer in het topic gekeken. En nu is het weer leukquote:
QFT broeder.. QFT.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ook. Bij ONZ Radio heb ik de allereerste weken gedraaid maar daarna zelfs helemaal niet meer in het topic gekeken. En nu is het weer leuk
Hmm. Apart.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Het achtergrond plaatje heeft meerdere gradients die dus veranderd kunnen worden als je de background positie aanpast.
Leuk idee!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moet nog ff downloaden hoor. Pinkpop special?
Nee, ze hebben problemen met de verbinding/quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Ik bedoelde of Knetter en Carooltje dit draaien? Want ik zie niets staan in VLC, alleen het nummer.. en ik vind dit niet echt sexy
Nee, dit is de back-up muziek.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Ik bedoelde of Knetter en Carooltje dit draaien? Want ik zie niets staan in VLC, alleen het nummer.. en ik vind dit niet echt sexy
Nee, ze liggen eruitquote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Oh okequote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nee, ze hebben problemen met de verbinding/
Must admit, goede backup muziek welquote:
ik kan het wel overnemen als je wiltquote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zit nu op internet van de buren. maar te laag om te kunnen draaien denk ik
Guppie opstarten dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zit nu op internet van de buren. maar te laag om te kunnen draaien denk ik
Vind die oranje wel leuk.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
En dit zijn alle geheime fok! kleurtjens.
[ afbeelding ]
Die rood/roze is tof.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
En dit zijn alle geheime fok! kleurtjens.
[ afbeelding ]
Ja, het eerste nummer nu!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik was even weg, draaien de dames al??
jaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
Blijkbaarquote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef sharr het volgende:
What the fuck, mijn moeder komt ineens mijn kamer in 'goedemorgen wakker worden!!!!"
Check de tijd schat, het is 8 uur, wakker wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef sharr het volgende:
What the fuck, mijn moeder komt ineens mijn kamer in 'goedemorgen wakker worden!!!!"
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Check de tijd schat, het is 8 uur, wakker worden
MIJN IDEE WAT DOE JEquote:Op maandag 6 juni 2011 23:20 schreef mr-green het volgende:
als ik er ''misschien'' zo in ga zal ik dan een Pinkpop special doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |