quote:
Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Beste luisteraarquote:
Eej jij daarquote:
Heyquote:
Verdomme eerst zeiden ze dat het weer uit stond.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt Fok! telt tegenwoordig door voor je.
Ze kan vast prachtig schilderen. Ik heb het over creativiteit in nieuwe producten ontwerpen, nieuwe applicaties ontwikkelen en designs interactief aantrekkelijk, nieuw en gebruiksvriendelijk maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn buurmeisje is ook heel creatief. Ook heeft de lieve schat het down syndroom.
Vooral glimmend.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kan vast prachtig schilderen. Ik heb het over creativiteit in nieuwe producten ontwerpen, nieuwe applicaties ontwikkelen en designs interactief aantrekkelijk, nieuw en gebruiksvriendelijk maken.
hoiquote:
Dat was ook zo!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Verdomme eerst zeiden ze dat het weer uit stond.
Pm/dm?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat denk je. Ik heb geruchten opgevangen over afgelopen weekend.
Dat is in mijn ogen dan een stuk waardevoller dan dingen die je kan leren, oftewel dingen die iemand anders al voor je uit geschreven heeft.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zoiets leer je niet, zoiets heb je.
ONZ-radio is dood. Een paar users zijn toen dit gestart.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Nitrouz het volgende:
Jongens, wie legt het mij uit? Wat is er gebeurd met ONZ Radio en wat is met deze?
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef -Datdus- het volgende:
Trouwens, iedereen hier doet iets met creatief en niemand heeft door dat er een fucking plaatje kapot is in de layout. Fok! designers included...
[bug] missende gradient?
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen dan een stuk waardevoller dan dingen die je kan leren, oftewel dingen die iemand anders al voor je uit geschreven heeft.
Die zijn roken.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef Nitrouz het volgende:
En dit is niet dood?Waar is koelkast, huppelmuts en Monopoly?
Naar de kroeg ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef Nitrouz het volgende:
En dit is niet dood?Waar is koelkast, huppelmuts en Monopoly?
Programmeren moet je echter ook "in je hebben".quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen dan een stuk waardevoller dan dingen die je kan leren, oftewel dingen die iemand anders al voor je uit geschreven heeft.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Crimyclown het volgende:
Misschien wel een goed alternatief voor dat inmiddels incestueuze ONZ radio.
Anders kan je gewoon niet samenwerken inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Programmeren moet je echter ook "in je hebben".
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:57 schreef -Datdus- het volgende:
Trouwens, iedereen hier doet iets met creatief en niemand heeft door dat er een fucking plaatje kapot is in de layout. Fok! designers included...
[bug] missende gradient?
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Crimyclown het volgende:
Misschien heb je wel gelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Crimyclown het volgende:
dan heb ik het in mequote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Programmeren moet je echter ook "in je hebben".
jaaa Knetter zit helemaal klaarquote:
Mod thema?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je hebt een mod thema ben ik achter gekomen er is ook paars groen oranje etc.
Tnx!!!quote:
En is het dus ook een vorm van creativiteit, misschien niet voor de designer, maar elke programmeur programmeert weer anders, al zie je dat meestal niet terug aan de buitenkant.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Anders kan je gewoon niet samenwerken inderdaad.
Een knopje..quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk naast dat blauwe moderator?
Hoeveelheid notes en een knopje om die post direct te quoten in de notes.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk naast dat blauwe moderator?
Ik ben gek op knopjesquote:
Ik dacht al zoiets. Ik heb er nog steeds 0?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeveelheid notes en een knopje om die post direct te quoten in de notes.
Wacht ik maak effe een screencap.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon de standaard hoor, GoT thema. Of is dat geen standaard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |