Die PI erbijquote:
Ja maar ik vind FOK! niet zo leuk, behalve EXA.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FOK!humor jweets. Miss zou je buiten deze SC komen, dan kom je het overal tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Retorische vraag?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Willen jullie mijn klederdrachtfoto zien?
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet mn hoofd uitlachen hoorJij bent toch die met de accordeon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet mn hoofd uitlachen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
Mooi ouderwets, jouw hoofd, jouw glimlach, echt alles.
Jawohlllquote:
Gemeen,quote:
zeg ik mag toch wel lachenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
Was 'n hartstikke leuke date
[..]
Jawohlll
[..]
Gemeen,
Dankudankuquote:
Ok als jij het zegt moet het wel waar zijn!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
Trek je niks van Dastan aan. Hij is jaloers dat ie niet zo leuk op de foto's kan staan (hé Sam?).
MAAR IK ZEI DAT HET NIET MOCHT VERDORIE.quote:
is die gebaseerd op regels of geboden?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En onze platonische relatie is zeker ook niks meer waard voor jou?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |