quote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Gideon_92 het volgende:
ja, was behoorlijk aangeschoten. Hen in totaal 2 kratten bier. 3 grote flessen smirnoff ice. 6 kleine flessen smiroff ice. een fles mojito, een fles breezer erdoor gewerkt.
's ochtend om 9.30 aan 't bier. GeweldiG!
Ik merk het.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu overdrijven is inderdaad een vak.
Stoerquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Gideon_92 het volgende:
ja, was behoorlijk aangeschoten. Hen in totaal 2 kratten bier. 3 grote flessen smirnoff ice. 6 kleine flessen smiroff ice. een fles mojito, een fles breezer erdoor gewerkt.
's ochtend om 9.30 aan 't bier. GeweldiG!
niet in me eentje. met zn 2e en smirnoff met zn 3equote:
is helaas niet overdreven.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu overdrijven is inderdaad een vak.
Ik had het niet over jou hoor, dat overdreven. Maar over Etsu zelfquote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
niet in me eentje. met zn 2e en smirnoff met zn 3e
[..]
is helaas niet overdreven.
ik denk dat ik me bij de aa ga aanmelden
Ik kwam een beetje.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
KLINK, ik heb je toegevoegd![]()
wel als 2de, want Dastan blijft de 1ste plek verdienen.
Je kwam wat?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kwam een beetje.
Nee grapje, wat liefJij zit ook in mijn hartje hoor,
.
Die PI erbijquote:
Ja maar ik vind FOK! niet zo leuk, behalve EXA.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FOK!humor jweets. Miss zou je buiten deze SC komen, dan kom je het overal tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Retorische vraag?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Willen jullie mijn klederdrachtfoto zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |